1 Aralık 2014 Pazartesi

" It "

Korkuyorsun, korkunun kokusunu alabilir. Bu koku onu sana çeken şey. Şimdi sana çok yakın.

Senin ümitsiz davranışların onu eğlendiriyor. Seni istiyor. Saklanmayı deneyebilirsin, git kendini bütün dünyadan uzağa kilitle, her yere barikatlar kur. Ama bu senden istediği şey.

Şimdi yalnızsın; yalnız olduğunu biliyor.

Dikkatini başka şeylere vererek kendini rahatlatmaya çalışabilirsin. Bu hikayeyi okuyabilirsin. Ama sen okurken, o yanında.

O her zaman yanında.

Kendini savunmasız bıraktın ve şimdi seni yakalayacak.

Ç.N:
Haftaiçi kısa, hafta sonu da uzun hikayeler paylaşma gibi bir karar aldım. Bazen aksaklıklar olabilir ama telafi edeceğime emin olabilirsiniz :D 
Bu arada daha önce hiç sormadım ama; sayfayla ilgili şikayetiniz, benimle ya da başka bir şeyle ilgili aklınızı kurcalayan, merak ettiğiniz şeyler var mı? Varsa sorabilirsiniz :D 
Ve ankete oy vermeyi unutmayın, sayfanın hemen sağında :3



28 yorum:

  1. Şikayetim yok ama kendini tanıtır mısın Rei? :-D

    YanıtlaSil
  2. Bu cp ları okurken arkamı kontrol etmeden duramıyorum ya :D Yine güzel bir paylaşım rei ^-^ Bu arada 10.sınıfta bu kadar iyi bir ingilizce *-* Ben 10.sınıftayken sadece konuşulanları anlayabiliyordum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim İngilizcem 7. sınıftan beri böyleydi :D
      Ve sen kaça gidiyorsun? o_O

      Sil
    2. Ben 12. sınıfım ^-^

      Sil
    3. Ouw *-*
      O zaman Splendor Senpai? :3

      Sil
    4. Yaş konusunda o kadar takıntılı değilim ben çok şey yapma :D Ne demek istiyorsan diyebilirsin ^-^

      Sil
    5. O değilde iyi ki varsın he *-* Sen olmasan :D Ben stajda ne yaparım zaten açmıyor hiç bir yeri burada :D Umm birde aklıma bir şey geldi sanırım oylamaya bakılırsa Jeff vs Slender cp sı paylaşılacak umm şey ben bir ara internette o sahnenin resmini görüp çizmiştim istersen bir şekilde atarım sana şey resim olarak onu kullanabilirsin ^-^ Tabi tercih senin daha iyilerini de kullanabilirsin :3

      Sil
    6. Eğer atarsan senin olduğunu belirterek resmi paylaşırım :D
      İletişim formundan atabilirsin, hizliresim.com'dan falan resim bilgisayardan alınıp linke dönüştürülebiliyor :D

      Sil
    7. Tamam atarım şimdi ^-^

      Sil
  3. http://www.wattpad.com/66033925-creepypasta-is-here Rei bu senin türkçeye çevirdiğin resim değil mi ya ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatta bir tek o da değil orada senin çevirdiğin bir sürü pasta var bence bir bak

      Sil
    2. Biliyorum ama bir türlü durduramıyorum :/
      En azından kaynak belirtse sorun olmazdı :(

      Sil
  4. buradaki en küçük ben miyim yhaa

    YanıtlaSil
  5. o deilde e küçüük phen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazdığını ilk başta anlayamadım :D Şu internet dilini unutmuşum :d

      Sil
  6. evde yalnızım bi de olmadı şimdi

    YanıtlaSil
  7. Bunu okurken annemin yanında olmam ne büyük şans dimi :D ^^

    YanıtlaSil
  8. Cp yı okuyunca içim ürperdi şu an yorganı kaldırıp bakamıyorum ve kapım gıcırdıyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuralları hatırla *-*
      Sen onu göremezsen o da seni göremez :3

      Sil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^