4 Aralık 2014 Perşembe

Damn

Çok uykum gelmişti.Artık yatmam gerekiyordu.Televizyonu kapayıp telefonumu şarj'a taktıktan sonra odama gitmek iyin yerimden doğruldum.Garip bir şey hissettim.Açıklaması güç.Ama uykulu olduğum içindir diyerek geçiştirdim.

Dişlerimi fırçalamak için banyoya gittim.Ağzımı çalkaladıktan sonra aynada 1 saniyeliğine sanki bir kız görmüştüm.Yada ben öyle zannediyordum.Ardından koridora çıktım.

Koridorun farklı olduğunu fark etmem uzun süremedi.Başka birşeyler vardı.Çamurlu ayak izleri.Elim ayağım birbirine girdi.Titriyorum.Belkide o kızdı.Yatağıma gidip uykuya dalarsam belkide rahat bırakır diye düşündüm.

Koşarak odama gittim.Üstüme örtüyü çekip gözlerimi kapadım.Lanet olsun ışık açık kalmıştı beni farkedecekti.Kapamak için uzandığımda koluma bir el dokundu.Çekerken lambanın yanındaki bardağa elim çarptı ve lambanın bağlı olduğu prize su damladı.Şimdi daha kötüydü.Cızır cızır ses çıkarıyordu.

Son kez fişi çekmek için atıldığım anda kafası öne eğik bir şekilde bana bakıyordu.Sanırım son saniyelerimi yaşıyordum.Hemen fişi çekip örtünün altına girdim.

 Belkide yarım saat geçmişti ama birşey olmadı.Nefes alamıyordum artık.En azından nefes alıcak kadar ye açsam olur diye düşünürken sesler gelmeye başladı.Lanet duvarıma bir şeyler çiziyordu.Anlamıyordum.İşi bittikten sonra odamdan çıktı.Okumamı istiyordu.Ama anlamıyordum.Başka bir dil gibi gözüküyordu.

Kısa bir süre sonra nasıl olduğunu anlamadan okumaya başkaladım.Heralde 2-3 gün aynı yazıyı okudum.
Şimdi her gece başka bir evde aynısını başka insanlara yapıyorum.

Belkide bu gece sana gelirim.Olmaz mı?


ÇN:Hmmm inşallah bana gelmez.Bu arada kısa CP'den hoşnut olmayanlar varsa yoruma yazsın bende ona göre uzun çeviri yaparım :)

7 yorum:

  1. Guzel pasta ^^ Ben Drowned veya Jane the killer'i cevirir misin Dwade?

    YanıtlaSil
  2. İlk çeviri istekleri de geldi Dwade-chan >o<
    İşe koyul bakalım :3

    YanıtlaSil
  3. çeviriz siz isteyin yeter :)

    YanıtlaSil
  4. Bayağı hoş bir cp :3 Ve aynen Jane The Killer'ı çevirmelisin ^-^

    YanıtlaSil
  5. Bana gelmez inşAllah yeni eve taşınmakta terettüt etmeye başladım artık

    YanıtlaSil
  6. heyyy bu kötü bir şey bende disleksi tanısı var eğer bana gelirse durumum kötü olur

    YanıtlaSil
  7. Çoğu pastadan anladığımıza göre garip bir şey hissedince yorgunluğa bağlamamalıyız :D

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^