3 Aralık 2014 Çarşamba

"Clockman"

Kıpırdanıp dönüyorum, gözlerim sonuna kadar açık. Görünüşe bakılırsa uyuyamıyor ya da gözlerimi bile kapatamıyorum. Çünkü yaptığımda, saatimin tik takları daha sesli olmaya başlıyor ve orda bir şey hissediyorum, üstümdeki hava yer değiştiriyor. Üzerimde gözler. Yanağımda bir nefes.

Gözlerimi açtığımda hiçbir şey yok. Yer değiştiren hava, derin bakışlar, nefes. Sadece sessiz tik taklar, sonra yine yüksek sesle tik taklamaya devam ediyor. Ve kemiklerim ürperiyor. Kafamı sallıyorum, uyuyamıyorum, ve ayağa kalkıp mutfağa gidiyorum. Dolabı açıyorum ve sütü alıyorum. Tam kapağı kaparken küçük, sarı renkli post-it kağıdı gözüme ilişiyor:

       Neredeyse gece yarısı ve senin sıran.
       Senin için geliyorum
                                  -Clockman

Nefesimi tutuyorum ve kapının üstünde asılı duran saate bakıyorum; 11:58

Ç.N:
Anket uygulaması iyi oldu ha, ne dersiniz? :D 

15 yorum:

  1. Bu kısa cp lar hep etkili oluyor ya :3 Ve cidden bayağı iyi oldu şu anket işi bence arada yap böyle rei ^-^ Umm bu arada resmi nasıl buldun ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resim ulaşmadı bana :/

      Sil
    2. Enee neden :/ O zaman buradan bak buyur ^-^ http://i.hizliresim.com/bg8pdj.png tadaaaah :3

      Sil
    3. Hah! :D Şimdi oldu :3
      Ellerine sağlık resim güzel olmuş ^_^ Şu Jeff'in saçlarını boyarken bileğin kopmuştur herhalde :D
      Resmi koyup sahibini de belirtirim :D

      Sil
    4. Evet o saçlar var ya :D Bitirdi beni :D Teşekkür ederim ^-^

      Sil
  2. Kisa ama guzel bi pasta :D Onun disinda birisi bana kisaca ben drowned'i anlatabilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hiç okumadım o_O
      Ama sık sık karşıma çıkıyor :D

      Sil
  3. Bu creepy aleminde bi tane hikayesi yok mudur slendermanın soyle söylenti tarzında olmayan adam gibi hikaye o_O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son sayfalarda vardi the eyes gibi bi seydi ismi.

      Sil
    2. Daha önce söylemiştim,tekrar söyleyeceğim :D
      Temmuz ayında paylaştığım "The Face That Watches" hikayesi Slenderman'le ilgili :D
      Hikayede "Uzun boylu, yüzü olmayan adam" var. Bunun da ki olduğunu hepimiz biliyoruz :D

      Sil
  4. gerçekten iyiydi kısa ve öz ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Ben çok beğendim süper

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En az görüntüleme alan Cp'lerden biri de olsa beğenmen güzel ^_^

      Sil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^