13 Aralık 2014 Cumartesi

Night Monster

Gecenin geç saatlerine kadar sevgilimle mesajlaştık.Artık telefonumun şarjı bitmek üzereydi ve uykumda gelmişti.Gözlerim yanmaya başlamıştı.Sanırım artık uyumam lazımdı.Odamda priz yoktu.Mutfağa uyuşuk adımlar ile ilerledim.Mutafağa geldiğimde şarj kablosunu odamda unuttuğumu hatırladım.

Arkamı dönüp mutfaktan dışarı ilk adımımı attığım anda sanki kanım çekildi,çok garip şeyler hissettim.Korkmaya başladım.Hemen mutfağa geri döndüm.Ne olduğunun anlamaya çalışıyordum ama korkudan ne yapacağımı biliyordum.Ellerim,ayaklarım titriyordu.Daha bir şey görmeden korkmuştum.Bu ilk defa oluyordu.

Uzun bir süre bekledikten sonra etkisi az da olsa geçmişti.Kardeşimin ağlama sesi ile yerimden kalktım.Hızlıca koridora çıktım.Karşımda bir yaratık vardı.Boyu çok uzundu.Kambur duruyordu.Kaçmak için çabalasam bile zor nefes alıyordum.Bir anlığına elindeki şeyi bırakıp bana bakmaya başladı.Karanlıktan ne olduğunu göremiyordum.Bir süre sonra gözlerim karanlığa alışmış ve herşeyi görebiliyordum.Elinden düşürdüğü babamın kafasıydı.Ağlamaya başladım.Artık yaratığı daha net görebiliyordum.Gözleri çukur gibiydi.İnsanımsı bir yapıda olsa bile insanla alakası bile yok.

Kardeşim paçamdan çekiştirip ağlamaya devam ediyordu.Ama onu kurtamam zordu.Daha kendimi bile kurtaramadım.Ağlaması daha da şiddetlendi.Rahatsız oluyordum.Tam sus diyecekken uzun kolları ile onu yakaladı.Bağırmaya başladım.İnce uzun parmakları ile kardeşimin kalbini tek harakette söktü.Kanı her yerime bulaşmıştı.Sesim kesildi.Ne yapacığımı bilmiyorum.Sadece çukur gözlerine bakıyorum.Gün aydınlanmaya başladı.Sanırım saatlerdir bu durumdayım.

Tek hatırladığım uzun kollarını bana doğru uzattığı ve göğsümde kalbimin üstünde ince bir acı hissettiğimdi.



ÇN:Arkadaşlar kusura bakmayın uzun bir zamandır paylaşım yapamıyorum.Okulla başım dertte bu aralar sınavlar,ödevler,dersler çok yoğunlaştı.Yedek çeviride olmadığı için paylaşım yapamadım.







14 yorum:

  1. Caniniz sagolsun ^^ Cok iyi bir pasta yine, eline saglik Dwade.

    YanıtlaSil
  2. saol bu aralar kısa geliyo hep uzun yapmaya vakit kalmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelme araligi veya uzunlugu cok onemli degil. Yeter ki cevirin :D

      Sil
  3. Bayağı hoş bir cp ^-^ Umm bu arada aynen dert etmeyin okul daha önemli arada bir vakit bulunca böyle atın :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katılıyom foşik kardeş

      Sil
    2. Faşist değilim ben :D Sadece Nazileri seviyom :D Çünkü havalılar :3

      Sil
    3. Ah keşke iyi şeyler yapan insanlar havalı olsa 0_o iyiler hep erken ölüyo anlamını kaybediyo :X Neyse ellerine sağlık Dwade bizimde senin gibi derslerimiz var ve senin sayende kafamızı dağıtıyoruz az da olsa sen yeterki çevir:3

      Sil
    4. İyi şeyler yapıp havalı kelimesinin çok çok üstünde olan insanlar da var Atatürk gibi

      Sil
    5. Ne mutlu Atatürke ama Naziler hala havalı ne yazıkki -_-

      Sil
    6. Ya aslında benim onları sevme sebebim oyunlardan kaynaklanıyor :D Tabi yaptıkları silahlar orduları ve işkence yöntemleri de varda daha çok oyunlardan kaynaklanıyor :3

      Sil
  4. Okuyucularımız ne kadar da duyarlı :3
    Bu arada güzel CP ^^

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. :D anlayışınızdan dolayı teşekkür ederim bir ara telafi ederim

    YanıtlaSil
  7. Kimin hakkında olduğunu çılaramadım sadece gerisi güzeldi sağol

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^