5 Aralık 2014 Cuma

Clock 00:00

Saat 00:00

Küçük bir sarsılma ile uykumdan uyandım.Elimi zorda olsa komidine uzatarak telefonumu buldum.Saat 00:00 idi.Bir anda karnımdan garip sesler gelmeye başladı.Kalkıp yemek yemem lazım.Tam ayağa kalktığımda bir anda yatağa düştüm.

Saat 00:00

Yemek yemek için ayağa kalktığımda yatağa düşüp uyuya kalmışım.Karnımdan gelen sesler kesilmedi.Çok rahatsız oluyorum,hemen yemek yemeliyim.

Saat 00:00

Mutfağa gittim.Lambada bir gariplik vardı bir yanıyor bir sönüyordu.Ama umrumda değildi sonra hallerdim.Yaptığım kekleri dolaptan alıp yemeye başladım.Kekler bittiğinde uykum kaçmıştı.Biraz film izlesem belki uykum gelir.

Saat 00:00

Sanırım saat 00:00.En sevdiğim dizinin özetini ve bir tanede film izledim.Ardından saate baktığımda 00:00 idi.Saatin pili bitmiş olmalı diye düşündüm. Karnımdan gelen sesler çok rahatsız ediyordu,umarım alt kattakiler duymaz.Biraz önce uyumalıyım.Kalkıp hole* çıktığımda başım aniden döndü.

Saat 01:27

Kendimi yatakta buldum.Karnımda feci bir ağrı var.Bakamıyorum.En sonunda merakım ağıır basıyor ve elimi götürüyorum.Elim ıslanıyor.Bu benim kanım.Doğrulup baktığımda büyük bir yarık var.Hemen ambulansı arıyorum.

Saat 01:53

Odamdan içeri 2 sağlık görevlisi girdi.Ardından kendimi serbest bıraktım.Sonrasını hatırlamıyorum.


Saat 11:45

Hastanede uyanıyorum.İçerideki hemşire dışarı çıkıyor ve polisleri çağırıyor.Neler olduğunu sordular.Bir şey bilmediğimi söyledim.Evin içinde kanlı 3 parmaklı ayak izleri gördüklerini söylediler.Donup kaldım.

Saat 17:20

Hastaneden taburcu oldum.Eve gittiğimde ayak izlerini bende gördüm.Kaç kere yıkamaya çalışsamda çıkmadılar.Üstlerine halı örttüm.


Saat 00:00

Küçük bir sarsılma ile uykumdan uyandım.Yine aynı şey olucaktı.Hissettim.Yerimden kımıldamadım.Korkudan çok terlemiştim.Haraket edemiyor doğru düzgün nefes alamıyordum.

Saat 01:27

Karnım feci bir şekilde ağrımaya başladı.İçinden garip bir canlı çıktı.Gözlerim yuvalarında fırlayacaktı.Bana keskin dişlerini gösterek sırıtıyordu.En son üstüme doğru atılmıştı.




ÇN:Biliyorum çok süper bir pasta değil ama uzun pastalar için zaman lazım.En azından gece uyandığınızda aklınıza gelsin belki bir etkisi olur.Hol*koridor.

9 yorum:

  1. Pasta cok iyi olmasa da yine cok iyi cevirmissin Dwade ^^

    YanıtlaSil
  2. çevirinin yarısı tamamlana kadar neler olduğunu anlamıyorum yarısını yaptıktan sonra gerisinide yapıyorum boşa gitmesin diye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uuu profil fotoğrafında syo *-* <3 sevdim seni :D

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. 2. sezon bitene kadar favorimdi sonra cecil mi syo mu cecil mi syo mu derken cecil aldı :D

      Sil
    2. çok çekişmeli gitti ama üzüldüm syo için :(

      Sil
  4. Ya ne zaman böyle bir cp okumaya kalksam bir yerlerden ses geliyor :D Her seferinde aynı şey oluyor arkadaş anlamadım gitti :D Güzel çeviri Dwande ^-^ Böyle devam et :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimin ayarına -_- "Dwande" nedir ya :D Özür dilerim Dwade demek istemiştim ^-^

      Sil
  5. önemli değil(bende bazen yanlış yazıyorum alışmam lazım)kısa cp'lerin etkisi fazla oluyor, olay gereksiz ayrıntılarla değilde daha çok konuya odaklandığı için kısa zaten konu daha çok hissetirlirse daha korkunç olur

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^