27 Aralık 2014 Cumartesi

Lose One's Reason

Okulda koşuşturmaktan,sınavlardan,derslerden ve hocaların boş laflarını dinlemekle geçen bir günün ardından kendimi yatağa bırakıyorum.Çok uzun sürmüyor uykuya dalmam.Uyandığımda saat gece 1-2 civarıydı.Yorgunluğum hala geçmemişti.Yarı uyur bir vaziyette ayağa kalktım.Çok susamışım.Mutfağa gitmek için haraket ettğim anda boynumda bir huylanma hissettim.Çok garipti.Sanki birisi ya da birşey boynumu yalamıştı.


Böyle bir şey daha önce olmamıştı.Yani normal değildi.Vücudumdaki adrenalin artmaya başladı.En küçük bir şey olsa hiç durmadan saatlerce koşarım.Ama hiç birşey olmadı.Etraf karanlıktı.Hemen odamın ışını yaktım.Odamı hızlıca aradıktan sonra rahatlarım.Hiç birşey yoktu.Su içip uykuma dönmeliyim diye düşündüm.Odamdan çıkarken omzumun iki yanında iki el hissettim.Yine boynum huylandı.Bu sefer daha uzun sürdü.Taş kesilmiştim.Işığı kapatıp yatağa girdim.Örtümü kafama kadar çektim.Korkudan titriyordum.Sabahı çıkaramayacaktım belkide.Yatağa birşey oturdu.Ardından üstüme bir yük çöktü.Üzerimde gezinen eller hissettim.

Bu böyle devam edemezdi.Bir harakette yataktan fırladım.Korkunç bir ses duydum.Gerçekten yüksekti.Anne ile babamı uyandırmak için yanlarına gittim.Ses yüzünden uyanmamışlardı.Nasıl duymazlardı.Hemen annemin koluna dokundum.Bir anda gözlerini açıp bana baktı.Çok korkmuş gibiydi.Kafası yavaşça diğer tarafa eğdi.Bir daha yokladığımda bir cevap alamadım.Yan tarafına baktığımda babamı göremedim.Bu evden çıkmalıydım.Sadece kaçmalıydım.Koşmaya başladım.Babamın duvara çakılmış cesedini görene kadar.Ağzından kan değil başka bir şey akıyordu.Vücudunun bazı yerleri parçalanmıştı.

O huylanma yine oldu.Bu sefer göğsüme kadar indi.Canım yanmaya başlamıştı.Vücuduma çizikler atmaya başladı.Kaçmaya çalışsamda beni bırakmıyordu.Çok güçlüydü.Son saniyelerim böylesine korkunç olacaktı.Bir an beni öyle çok sıktı ki kemiklerim kırılıyordu.Avazım çıktığı kadar bağırdım.Boğazlarım parçalanana kadar bağırdım.Hiç birşey değişmedi.Çok fazla kan kaybettim.Kendimi olduğu gibi bıraktım.
Apartmanın merdivenlerinden gelen sesler ile birlikte gözlerimi kapadım.

2 gün sonra

Uyandığımda başımda insanlar vardı.Herkez korku ve acıyarak bana bakıyordu.Sebebi vücudumun hali değildi.Anne ve babamın ölmüş olması yalanı yüzünden.Onlara hiç birşey olmadı.Yaşıyorlar sadece işleri yoğun olduğu için gelememişlerdi.Ne dediklerini anlamıyorum.Biraz sonra polisler ifade almak için geldi.Hiç bir şey hatırlamadığımı söyledim.Bir gün sonra taburcu oldum.Beni eve götürmek için polisler gelmişti.Yol boyu soru sordular.Ama hiç bir şey söylemedim.Çünki hiç bir şey olmadı.Evden içeri girdiğimde.Annem odamı temizliyor babam ise içerde televizyon izliyordu.Onları çok seviyorum.



ÇN:Arkadaşlar bende 3-4 dersten kalıyorum.En kolay derslerden kalıyorum delirmek üzereyim.Bu sene ilk kez bir dersten kalıyorum.Garip bir his aslında.Umarım sınıfta da kalmam.Neyse CP idare eder böyle zamanda ancak bunlar çıkıyor.Sınavların bitmesini bekleyin ama uzun sürecek gibi telafi sınavları da var onlarada giricez of of of of çok iş var.Kendinize iyi bakın ^-^

11 yorum:

  1. Wow yaklaşık iki saattir tüm hikayelerinizi okudum ve cidden muhteşemler, yani ben asla korkmayan bir insanım -korku filmleri beni hep güldürür- ve bu tarz cplar çok harika bazıları saçma olsa da sanırım şu ana kadarki en iyi cp bloğu sizinki *-*

    YanıtlaSil
  2. Sonu cidden iyiydi ya *-* Eline sağlık Dwade başarılı bir çeviri olmuş ^_^ Bu arada derslerine daha çok önem ver biz bekleriz sıkıntı etme :3

    YanıtlaSil
  3. Güzel bi Cp yine. 1999 pastasını çevirir misiniz? Mobilde iletişim formu gözükmüyor da onun için burdan istedim ^^

    YanıtlaSil
  4. Hiçbişey anlamadım

    YanıtlaSil
  5. bu çeviriler ile direk alakası yok .Son 2 aydır kendimi ölü gibi hissediyorum,kendimi dünyadan soyutladım,ne mutlu ne üzgünüm hiç birşey hissetmiyorum pokerface takılıyorum.Amaçsızca ortalıkta dolanıyorum günlük işlerimi yapıyorum artık hiçbirşeyi önemsemiyorum neden böyle oldu bilmiyorum ama değişmiyecek gibi geliyor neyse kağan senin konuya gelelim Rei bir süreliğine uzun cp çevirmemi yasakladı bu yüzden kısaa çeviriler yapıcam ama bir kenara yazarım biraz inceledim güzel gibi bakarım sonra ^-^

    YanıtlaSil
  6. şu okul varya nefret ediyom hayattan soğutuyor.İntihara teşvik ediyor ne olur bilemiyorum gerçi telafi sınavları var ölürsem onlara giremem ufff

    YanıtlaSil
  7. İlk defa sonu iyi biten bi pasta

    YanıtlaSil
  8. Sonunu anlamadım şizofren falan mı oluyo?

    YanıtlaSil
  9. ne...bi dakka.........what
    Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat????????

    aklımda deli sorular

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^