27 Aralık 2014 Cumartesi

"Blackout"

O gün her zamankinden farklı bir şey yapmadım. Gayet normal başladı, hatta sağır edici alarm sesiyle uyanmıştım.Dişlerimi fırçaladım. Kahvaltı hazırladım, ve yedim. Anneme hoşçakal öpücüğü verdim ve çantam arkamda sallanırken ön kapıdan dışarı fırladım. Otobüs durağına gelince banka oturdum, otobüsün gelmesini bekledim. Emin olmak için durağa her zaman erken giderim. Hatırladığım kadarıyla farklı görünen tek şey çimenlerdi, biraz daha yeşil görünüyorlardı.

Otobüse girdim ve boş bir koltuk buldum. Otobüsün en arkasına geçip kenara oturdum, kulaklıklarımı taktım ve biraz müzik dinledim. Sabahları daha sakin müzikler dinlerim.

Zaman geçtikçe otobüs dolmaya başladı. Bu bir okul otobüsüydü. Çocuklar gevezelik ediyor, birbirlerini kızdırıyor, sağa sola dönüyor ve bağırıyorlardı. Sıradan çocuklardı. Ancak kulaklarımdaki kulaklıkla duyabildiğim tek şey müzikti, piyanonun melodik tınısı, sarhoş edici arp sesi ve üflemeli çalgılar. Ben normal müzik dinlemem.

Okula vardık. Kulaklıklarım hala kulağımda, ayağa kalktım ve koşan çocuklar okyanusunda bir damlaya dönüştüm, ders için istekli değil, ama varmak için istekliydim.

Okul gürültülü ve yoğundu. Sınıflar öğrenci ve her tür konuda bilgi veren öğretmenlerle doluydu; Öğrenciler sıkılmış ve öğrenmeye hevesli değillerdi. Girişte arkadaşlarımla buluştum. Tommy ve Michael ile basketbol oynadım. Oyun alanındaki en yakın arkadaşlarımdılar. Basketboldan sıkıldıktan sonra bahçe duvarlarının dibinde bulduğumuz taş ve dal parçaları ile toprağı kazıp böcek ve solucan aradık.

Karanlık gelmeden önceki anı çok net bir şekilde hatırlıyorum. Uzun dallar almıştık ve yerdeki çöpleri kurcalıyorduk. Michael'la küçük bir böcek arkadaş bulursak ne yapacağımız konusunda şakalaşıyordum. Tommy onu ezeceğini söylemişti ve biz, onun böyle bir şey yapmayacağını bildiğimiz için gülmüştük. Kıkırdamalar devam etti ve ben bakışlarımı yerdeki çöpe indirdim, gülümsüyordum.

3 yıldır bu "krizleri" geçiriyorum, annem onlara böyle diyor. Tam da ben gittiklerini düşünürken, bir kaç ayda bir ortaya çıkıyorlar. Anneme göre sadece güçsüzleşiyorum ve kendimden geçiyorum, 45 dakika sonra bir hastane yatağında başımda doktorlarla uyanıyorum. Annem o 45 dakikada olanlar ile ilgili hiçbir şey bilmiyor.

Gördüğünüz rüyaları hatırlayamadığınız bir gece uykusu düşünün, Sadece saf karanlığın olduğu bir yer, ve bu karanlık,alarm sesiyle gözleriniz gün ışığına açılınca ya da alarm sesi kulaklarınıza dolup sizi gerçekliğe çekince bitiyor. Bu benim gördüğüm şey, ama o karanlıkta başka bir figür var. Yüzü örtülü ve detayları ayırt edilemiyor. Bir rüya gibi hissettirmiyor; aslında,bu figür beni bütün hayatım boyunca izledi ve ben şimdi başka bir dünyaya bakıyor ve onun karanlık bakışları ile karşılaşıyorum. Sadece bekleyip izliyor.  Hiçbir şey söylemedi, hareket etmedi. Ama orda olduğunu biliyordum; Yanımda başka birinin varlığını hissediyordum.

Ağaç dalını çöpe değdirdiğimde "kriz" başladı. Gözlerim yuvalarından çıkacakmış gibi hissettiğimde başladığını anladım. O an nefesim çoktan durmuştu ve konuşamıyordum. Parmak uçlarım karıncalanmaya başlamıştı; yüzüm ve ayaklarım kan hücum ettikçe yanıyordu. Karnımın derinliklerinde korkunç bir his koptu ve beni parçaladı. Bu noktada, görüşümü ve bilincimi kaybettim. Yere düştüğümü hatırlamıyorum.

Tekrar karanlıktaydım. Bu daha önce de defalarca kez olmuştu, artık o figüre alışmıştım , tabi karanlığa da. Onunla buluşup, karanlık bakışlarıyla karşılaşmaya hazırdım. Ancak, ilk defa, korkudan dona kalmıştım. Figür ordaydı, karanlıkta, ama ondan korktum. Bu daha önce olmamıştı. Garipti, ama sadece bitmesini istedim.

"Evet..." dedi figür. Sesini ürpertici bir netlikle duydum.

"Sen..." derin bir nefes aldı, sanki uzun ve yorucu bir iş bitirmiş gibi "...bittin"

Bittin. Bu kadardı.

Oyun alanında uyandım. Güneş gökyüzünün diğer tarafındaydı, zaman geçmişti. Ortada bir ölüm sessizliği vardı; etrafa baktım, bomboştu. Kafam karışmış bir şekilde ayağa kalktım. Genelde hastanede veya müdürün odasında öğretmenler etrafıma dizilmiş halde uyanırdım.

Cam kapılara yöneldim ve okula girdim. İçeri baktığımda kimseyi göremedim. Büroya girdim ve düşüncelerimi toparlamak için bir sandalyeye oturdum. Kağıtların hışırtısını duydum ve kafamı kaldırdım. Masadan havalanıp koridora doğru uçan bir dosya gördüm.

Hemen ayağa fırladım ve dosyayı takip ettim. Koridorun sonunda bir kapı açıldı ve dosya içeri girdi. Ardından geldim ve dosya masaya yaklaşırken onu izledim. Tekerlekleri olan sandalye döndü ve dosya masaya düşüverdi.

Bürodan dışarı fırladım, yalnız ve dağılmış hissediyordum. Sınıfa koştum ve bir parça tebeşirin tahtaya bir şeyler yazdığını gördüm. Panikledim ve okuldan çıktım. Sokakta sürücüsü olmadan giden arabalar, kendi kendine açılan kapılar, uçan aletlerle bakımı yapılan bahçeler gördüm.

İnsanları göremiyordum.

Uzun bir süreden sonra, belki haftalar veya aylar, bir kaç şey fark ettim. Yansımamı göremiyordum. Bunu tahmin etmiştim. Asıl ilginç olan, açlık hissetmiyor  ve yeme ihtiyacı duymuyordum. Sadece dolanıyordum, çevreyi izliyordum. Sıkıntı beni deli etmişti. Sıkıntıdan daha da kötüsü ise, yalnızlıktı. Amaçsız bir şekilde şehirleri, sokakları, evleri, marketleri, parkları ve ayaklarımın beni götürebileceği her yeri gezerken kendimle konuşuyordum. Göremediğim insanlar günlük yaşamlarını yaşarken izliyordum.

Bir süre sonra dolanmak ilginç bir iş haline geldi. Gün içinde uzun yürüyüşler yapıyordum, insanların ev adreslerindeki numaraları sayıyordum. Kendi kendine hareket edip çimleri sulayan hortumları ve havada uçup bisiklet kullanan kaskları görüyordum. Geceleri sokaklarda, sokak lambalarının altında koşuyordum.

Bir kütüphaneye rastladım. Bu beni uzun bir süre meşgul tuttu. Rafları taradım ve mekandaki bütün kitapların neredeyse yarısını okudum. Diğer uçan kitapların yanında bir yere oturdum. Bilgi alıyordum.

Daha sonra bir mezarlığa denk geldim. Mezar taşlarını incelerken baya zaman harcadım, bana tanıdık gelecek isimleri arıyordum. Eski arkadaşlarımın soyadlarını tanıdım. Tarihlere bakıp insanların kaç yıl yaşadıklarını hesaplıyordum. Bazen tamamlanmamış tarihler görüyordum, henüz ölmemiş insanların mezar taşları. Ölmeyi bekleyen insanları düşündükçe içim acıyordu. Onlar için üzülüyordum. Bazen geri gelip tarihleri tamamlanmış olarak buluyordum. Her şeyi satır satır okuyordum. Gece göremiyordum, o yüzden sokaklarda dolanıyordum. Beni göremeyen arabaları oynatıyordum.

Bu gün, mezarlık yürüyüşümü bitiyordum. Üstünde benim ismim yazan bir taşa denk geldim. Farkındalık bir anda tokat gibi çarptı, ama artık daha mantıklı geliyor. Doğum ve ölüm yılı yazılmıştı. Uzun bir süre baktım. Ne kadar üzgün olduğumu tahmin bile edemezsiniz. Bir gün uyanıp, annemi görebileceğimi düşünüyordum. Belki de hastanedeyim, kalkarım, iyileşir ve okula geri dönerdim diye düşünüyordum. Sanırım ağladım, ama muhtemelen gerçek gözyaşlarına sahip değilim.

Bir süre oturduktan sonra, daha önce aklıma gelmeyen bir fikir buldum.

Ve işte bu sayede buraya geldim. Sonraki hayatta nesnelerle etkileşime geçebileceğimi biliyorum, ama aynı zamanda içimde bulunan yaşamın da farkındayım. Eski evime gittim- orası daha tanıdık.

Bilgisayarıma oturdum ve bildiklerimi yazdım. Ve fazla dikkat çekmeyeceğini bildiğim bu siteye gönderdim; creepypasta. Bu tarz hikayelerin çok olduğu bir yer, ama sadece hayal. Sanırım bunu daha çok, olan şeylerle ilgili düşüncelerimi düzenlemek için yazıyorum. Özellikle bu gün fark ettiğim şey ile ilgili olanı. Yaşayanların dünyasına bir mesaj gönderebileceğimden de şüpheliyim. Daha önce de denemiştim. Ah şey; ne de olsa bol bol zamanım var.

ÇN:
Sanırım bir haftadır falan yoktum ortalıkta o_O
Ama yaşıyorum merak etmeyin :D

23 yorum:

  1. iyiki yaşıyosun sen olmasan kim çeviricek bunları.Gerçi dwade'de çok iyi ama sende iyisin neyse gene güzel bir CP

    YanıtlaSil
  2. Oha cidden harika bir cp ya :D Eline sağlık rei çoook güzel olmuş ^_^

    YanıtlaSil
  3. Yine çok iyi çeviri, yine Rei ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bu çevirimden hiç emin değildim biliyor musun :D
      Çünkü hastayken çevirdim bunu :3

      Sil
    2. Demek ki çok fark etmiyormuş :)

      Sil
  4. Oww keşke ben bunun yerinde olsaydiim :D

    YanıtlaSil
  5. Bu siteyi bulduğum için çok şanslıyım çok güzel paylaşımlar var 😆😆

    YanıtlaSil
  6. gelsin buraya o! insanları göremiyor sonuçta değil mi?
    kıyafetleri görebiliyor

    YanıtlaSil
  7. Bu gerçekten işe yaradı ve buna tanıklık etmekten gurur duyuyorum. DR AJAYI tarafından bir bayanın erkeğini nasıl geri aldığına dair bir yazı gördüm. Eski Kocasını geri almasına yardım etti. Karım 1 yıl önce başka bir erkekle yaşamak için beni boşadı ve onu bırakmaya çalıştım ama yapamadım, bu yüzden onu geri almak için çok şey yapmaya çalışıyorum ve bana geri dönmeyi reddediyor. Bir gün onu geri almak için ipuçları almak için bir forumu ziyaret ettim ve orada DR AJAYI'nın başka bir kadın tarafından bir büyüyle bağlandıktan sonra erkeğini geri almasına nasıl yardım ettiğini anlatan bir bayan gördüm ve DR AJAYI ona yardım eden kişiydi. . Manevi çalışmaya hiçbir zaman inanmamama rağmen, çaresiz olduğum için isteksizce onu denedim. Ona sorunlarımı anlattım, en büyük sürprizim DR AJAYI kadınımı bir hafta sonra geri getirmeme yardım etti ve şimdi ilişkim tam da söz verdiği gibi mükemmel. Eski sevgilinizi kalıcı olarak geri getirmek sadece sevdiğiniz birini geri getirmekle kalmaz, aynı zamanda o kişiyle mutlu olmanız için sevgili duygunuzu yeniden birleştirir. Kadınım şimdi bana bir kral gibi davranıyor ve her zaman beni sevdiğini söylüyor. İlişkinizdeki zorluklardan geçiyorsanız, DR AJAYI evlilik sorunlarını çözmenize yardımcı olabilir, E-POSTA YOLUYLA İLETİŞİME GEÇİN: drajayi1990@gmail.com veya WhatsApp VEYA Viber numarası +2347084887094

    YanıtlaSil
  8. Aylarca süren ayrılık ve yalnızlıktan sonra eski sevgilimi bana geri getirerek hayatımda yaptığı büyük manevi dualar için Dr Ajayi adlı büyük bir büyü uygulayıcısına büyük bir teşekkür etmek istiyorum. Bununla, insanları kalp kırıklıklarından kurtarmak ve aynı zamanda her ilişki sorununa çözüm bulmamıza yardımcı olmak için bu dünyaya gönderildiğinize inanıyorum. Aranızda bir ilişki sorunu yaşayanlar için neden Dr Ajayi ile iletişime geçmiyorsunuz, burası iş eksikliği ve terfiler, bağlama ve evlilik büyüleri, boşanma ve çekicilik büyüleri de dahil olmak üzere tüm sorunlarınızı çözebileceğiniz en iyi yer. iyi şanslar ve loto büyüleri, doğurganlık ve hamilelik büyülerinin yanı sıra iş başarısı ve müşteri artışı, davaların kazanılması ve çok daha fazlası. onunla E-posta yoluyla iletişime geçin: drajayi1990@gmail.com veya whatsapp +2347084887094 ile iletişime geçin

    YanıtlaSil
  9. Merhaba arkadaşlar, paylaşacaklarım belki sizin veya tanıdıklarınızın işine yarayabilir, daha önce böyle bir tanıklık yazacağımı hiç düşünmezdim ama benim bulduğum mutluluğu başkaları da bulsun istiyorum. Bir zamanlar beni seven bir adam olan kocamla cehennemde yaşıyordum, evliliğimizden 5 yıl sonra artık kocam olarak görevini yerine getirmiyordu ve bana da düşmanca davranıyordu, korku içinde yaşıyordum ve neredeyse bir kaçamak yapıyordum. boşanmak. Evlilikteki sorunlar ve hızlı çözüm hakkında bazı makaleler okuyordum ve birçok insanın ilişki sorunlarında yardımcı olan güçlü bir ruhani adam olan Dr. Ajayi ile karşılaştım, onunla iletişime geçtim ve kocamın bana karşı davranışı hakkında onunla konuştum. ne yapılması gerekiyor ve ben söylendiği gibi yaptım ve Dr Ajayi ile çalışmaya başladıktan birkaç gün sonra kocam daha iyiye doğru değişti, bana yaptığı yanlış şeylerden dolayı özür dilemek için bana yeni bir araba aldığında şaşırdım ve artık huzur içinde yaşıyoruz. Dr Ajayi'ye teşekkürler, eğer herhangi bir ilişki sorunuyla karşı karşıyaysanız, sorununuzdan çekinmeyin, sorununuza kalıcı bir çözüm için Whatsapp / Viber: +2347084887094 üzerinden Dr Ajayi ile iletişime geçin.

    YanıtlaSil
  10. Bir süre önce tanıştığım bu büyü uygulayıcısını tüm dünyanın bilmesini istiyorum, onun benim için yaptığı her şeyi söyleyemem. kocam beni 4 yıl önce çocuklarımla birlikte terk etti internette gezinirken bu harika adamın ifadesiyle internette karşılaştım, denemeye karar verdim ve kocam şimdi geri döndü ve yine mutluyuz onun bana yardım ettiği her şeyi anlatamam Yazarken söyleyebileceğim tek şey, çok teşekkür ederim, çok mutluyum ve kendisi de dahil olmak üzere pek çok sihir yaptığına dair bana güvence verdi.

    Aşk büyüsü
    Güç büyüsü
    Başarı büyüsü
    Hamileliğin kaderi
    Evlilik büyüsü
    iyi maaşlı bir iş için büyü
    Koruma büyüsü
    davayı kazanma büyüsü
    iyi şanslar büyüsü vb.

    Büyü uygulayıcısı Dr. Ajayi'nin yardımına ihtiyacınız varsa, bu e-posta adresinden (drajayi1990@gmail.com) onunla iletişime geçin veya onu +2347084887094 whatsapp'tan ekleyin ve sorununuzu onunla tartışın. O iyi bir adam ve ona her zaman minnettar kalacağım.

    YanıtlaSil
  11. İyi günler, 13 yıllık evliydim, bir akşam kocam imzalamam için bir boşanma kağıdıyla eve geldiğinde kafam karıştı ve sorunun ne olduğunu sordu ama o öfkeyle evden çıkıp beni tüm sosyal medya platformlarından engelledi. Bu ani davranış değişikliği, Dr Ajayi hakkında güzel ifadelerle karşılaştığımda yardım aramama neden oldu ve sorunlarımı onunla paylaşmaya karar verdim. Dr Ajayi, kocamın manipüle edildiğini anlamamı sağladı ve onu serbest bırakmak için ne yapılması gerektiğini anlattı, ben de onun tüm talimatlarını yerine getirdim, şaşırtıcı bir şekilde kocam birkaç gün sonra eve döndü ve aşk hayatımız iyiye gitti. Dr Ajayi sayesinde evliliğim kurtarıldı. Herhangi bir ilişki sorunu yaşıyorsanız Dr Ajayi son durağınızdır. Dr Ajayi ile E-posta yoluyla iletişime geçin: drajayi1990@gmail.com VEYA Whatsapp / Viber: +2347084887094

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^