2 Aralık 2014 Salı

Just only mine


Karanlık koridorun sonunda gördüğün gölge benim.Gecenin bir yarısı evde ses yapan benim.

Sen yatağında güzelce uyurken saçlarını okşayarak dağıtan benim.Kaybettiğin eşyaları çalan benim.Hiç kimse yanında olmadığı zaman yanında olan benim.Küçükken odanda gezdiğini sandığın benim.Saçlarını yıkarken hissetiğin varlık benim.

Karanlıkta duyduğun garip sesler benim.Arkanda seni izleniyormuş hissine kaptıran yine benim.İnsan sandığın askılık benim.

Yolda çelme takıp seni düşüren benim.İnsanların seni sevmesini istemeyen ,seni rezil eden benim.Seni sadece ben sevmeliyim başka kimse değil.

Çünkü sen benimsin,sadece benim,benim.


ÇN:Buda ilk paylaşımım umarım beğenirsiniz, emin olun daha iyileri gelicek.

11 yorum:

  1. Guzel pasta ve gayet iyi cevirmissin ^^

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim gittikçe daha uzun cp'ler paylaşacağım

    YanıtlaSil
  3. Eline sağlık güzel çevirmişsin ^-^ Cp bayağı iyiymiş kısa ama güzel :3

    YanıtlaSil
  4. Herkes sevilir

    YanıtlaSil
  5. Olmaz olsun boyle sevgi! :-D

    YanıtlaSil
  6. yandere simulator gibi :D senpai will be mine pppppppffffttt :D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle :D 'No one love him like I love him.' :D

      Sil
  7. Tuvalette seni izliyor olmaz olsun boyle sevgi

    YanıtlaSil
  8. cok hosuma gitti keske gercek olsa

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^