20 Aralık 2014 Cumartesi

White faced woman

Tüm haftanın yorgunluğu üzerimde uyuşuk adımlarla evime yürüyorum.Bu benim ilk yanlız gecem olucak.Karım iş için bir süreliğine buralarda olamayacak.Şu an sadece evime gidip televizyonumun karşısında uyuyakalmak istiyorum.

Sonunda kapımın önüne geliyorum.Anahtarlarımı bir süre aradıktan sonra ceketimin iç cebinden çıkarıyor ve kapıyı açıyorum.Hemen odama gidiyorum.Üstümü değiştirirken pencere bir şey görüyorum.Beyaz suratlı bir kadın gibi ama pek aldırmıyorum.


Aşağı kata inip mutfağa geçiyorum.Sanırım karım gitmeden bana yemek yapmış.Et kavurma yapmış.Karımı çok seviyorum.Çekmeceden bir çatal alıp hemen yemeğe başlıyorum.Tadı çok garip daha önce tattığım hiç bir ete benzemiyor.İkinci çatalı batırışımda içinden bir çok saç çıkıyor.Karımı ne kadar çok sevsemde bunu yiyemem.

Bu gece aç yatıcam.Dışarda yemek yemek için çok yorgunum.Oturma odasına geçiyorum.Karımın elbiseleri ortalığa dağılmış.Etraf çok dağınık.Acelesi olduğu için böyle bırakmıştır diyeceğim ama iç çamaşırları ne oluyor anlamadım.


Yukardan takırtı sesleri geldi.Eşim beni aldatıyor ve aldattığı erkek evimde.Mutfağa geçip masanın üzerindeki çatalı alıyorum ve koşarak yukarı çıkıyorum.Yatak odasının penceresi açık kalmış.Dışardaki dallar evin içine kadar girip masanın üzerindeki süsleri düşürmüş.Karımdan nasıl şüphelenirim.Kendimden utanıyorum.

Pencereyi kapayıp odadan dışarı çıkarken homurdanma sesleri duyuyorum.Ne olduğunu anlamadım ama birisi bir şeyler söylüyor.Ayağımı haraket ettirince yerde daha önce farketmediğim şeyi görüyorum.Yer vıcık vıcık kan olmuş.Karımın kanı.Yediğim et karımındı.O an yere çöküp kusmaya başladım.Kafamı kaldırdığım anda o beyaz suratlı kadını gördüm.Benimle konuşmaya başladı.

-Seninle ne zaman baş başa kalmak istesem hep o k*ltak aramıza giriyor.Onu bu gün aramızdan çektim.Tadını hiç beğenmedim.Onu küçük parçalar halinde doğrarken çığlık atması çok güzeldi.Şimdi seninle biraz zaman geçirelim.

Kaçmak için atıldığım an beni yere çarptı.Çok güçlüydü.Gözlerim son kez kapandığı an onun simsiyah gözlerine bakıyordum.






ÇN:Arkadaşlar bu aralar bildiğiniz gibi Rei ile benim bazı sorunlarımız var ve bu yüzden çok paylaşım yapamadık.Aslında dün paylaşacaktım ama çok fena hastalandım.Ama telafi edicez şu sınavlar bitsin,hastalığım geçsin daha çok paylaşım yapıcaz ^_^.Kendinize iyi bakın.

7 yorum:

  1. Yine iyi bi pasta. Geçmiş olsun bu arada :)

    YanıtlaSil
  2. saol.şu mevsim geçişlerinde hep oluyor böyle birde ben kendim kaşındım.Ev havasız kalmış pencereyi açtım sonra kapamaya üşendim soğuk fena vurdu sonuç:Akan burun,halsizlik,uyku ve ağrıyan bir kafa

    YanıtlaSil
  3. geçmiş olsun ^^

    YanıtlaSil
  4. Woa güzel pasta *-* Bu arada geçmiş olsun umarım en yakın zamanda iyileşirsin :3 Pandaların gücü seninle olsun Dwade !

    YanıtlaSil
  5. Tam 'Et kavurma ha? Seni şanslı pislik!' diyecektim... :-a

    YanıtlaSil
  6. Dwade scores!Güzel olmush!

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^