29 Kasım 2014 Cumartesi

"Homicidial Liu"

Liu Woods iyi bir çocuktu. Her zaman kendisine söyleneni yapardı, iyi notları vardı, kardeşini beladan uzak tutmaya çalışırdı, şiir ve sanat için bir tutkusu vardı.

İyi çocuklar şu an bulunduğu yere gitmezdi, ama çok sevdiği Jeff'in buraya gelmesini istemediği için onun yerine suçunu üstlendi. Çok yalnız ve korkunç bir deneyimdi.

Liu o korkunç yerden çıktığından beri sadece birkaç hafta geçmişti, küçük kardeşi Jeff kırılgan bir durumdaydı. Okuldan sonra mümkün olduğunca sık ziyarete geldi. Jeff konuşamıyordu, ama bu Liu'yu kardeşiyle konuşmaktan alıkoymadı.

Ona öğlen ne yediğini, arkadaşı olmadığını, hapishanede bir çocuğun ona 'dışlanmış' deyip durduğunu ve Jeff'e yeni bir oyun almak için para biriktirmesi gibi olağan şeylerden bahsediyordu.

Liu'nun okulda düşünebildiği tek şey hastaneye tıkılıp kalmış Jeff 'ti. Hastanede bir oda arkadaşı vardı, ama Liu kendisi olmadan Jeff 'in yalnız hissedebileceğini düşünüyordu, tıpkı kendisinin o şaka gibi yerde (Hapishane) hissettiği gibi.

Zaman çabucak geçti, doktor Jeff'in yüzündeki bandajları çıkarmak için hazırdı. Bandajlar yavaşça çıkarılırken Liu gergin hissetti. Kendisine hatırlattı; kardeşinin görünüşü nasıl olursa olsun hala kendisi ile dövüş ve video oyunları oynayacak kişiydi. Ve ona rol modeli olarak güveniyordu.

Bandajlar çıkarılmıştı ve annesinin çığlığı gördüğü şeyin bir illüzyon olmadığını doğruluyordu. Boğazına kadar gelen öğlen yemeğini yutkunarak geri gönderdi, ve kardeşine "O kadar da kötü değil." dedi. Bu onun Jeff 'e söylediği ilk yalandı.

Jeff 'in cevabı ve kahkahası ensesindeki tüylerin diken diken olmasına neden oldu.

-------

O gece, Liu bir süre düşündükten sonra uykuya daldı. Jeff 'in suratına alışmıştı: Ne de olsa hala onun kardeşiydi, nasıl görünürse görünsün.

Bir ses ile uyandı. İçinde bir şeylerin yanlış gittiği konusunda onu uyaran kötü bir his vardı. Ama umursamayıp uyumaya çalıştı. Kendini sakinleştirmede başarılı olamadı ve gözlerini açtı.

Bir el sertçe ağzını kapadı ve yataktan fırlamasına neden oldu, ama yatağına geri itilmişti, saldırgan onu aşağı bastırıyordu. Bir sıvı alnına geldi, ve iki şeyin farkına vardı: Üstündeki kişi Jeff 'ti ve yanağındaki taze yaralardan kan akıyordu.

Liu ağzını kapayan elin altından bağırmaya çalışırken ay ışığının mutfak bıçağına yansıyan parıltısı gözüne geldi.
Küçük kardeşi "Şşşş..." diye mırıldandı "Sadece uyu."

Göğsüne hafifçe saplanan bıçak acı vericiydi. Karnına kadar inen kesik Liu'nun şimdiye kadar hissettiği en acı verici şeydi. Keskin acı yanmadan bile daha kötüydü. Bıçak karnını çapraz bir şekilde kesti, yatağa damlayan kanın miktarı ve acı arttı.

Jeff onu sessiz tutma işini bırakmıştı, eli Liu'nun karnındaydı. Delirmiş olan kardeşi elini karnına sokup içeride bir şeyi tutarken abisi hala bağırıyordu.

Her şey bulanıp kararırken Liu  Organlarım... diye düşündü.

Bayılmadan önce kardeşinin "İyi geceler abi" deyişini duydu.

-------

Liu'nun gözleri açılıp kapandı, düşünceleri düzensizdi. Bir kadının sesini duydu "Ah, uyandı."

Her şey bulanıktı ve gözlerini odaklayamıyordu. "Hey çocuk, rahatla. Her şey çok zor olmuş olabilir ama endişelenme. Artık güvendesin. O sana artık dokunamaz."

O? Liu kelimeleri anlayana kadar bir süre geçti.  O- o kim? Kimden bahsediyor? Neredeyim? Tanrım, canım yan-

"Sakinleş. Kalp ritmini hızlandıracaksın." Bir şey hafifçe elini kavradı ve Liu gözlerini kapadı, sakinleşmeye çalışıyordu. "Doktora ilacının dozunu arttırmasını söyleyeceğim. Şanslı bir çocuksun. O akıl hastası pislik bir sürü insan öldürdü. Bir şeytana ya da polisin çizimlerine benziyor... Onunla gece yarısı bir sokakta karşılaşmayı istemezdim."

Liu kaşlarını çattı  O, o- ah, tabi. Jeff. Sonunda eve geldiğinde ona iyi geceler demişti ve sonra- Bekle bir dakika, az önce kardeşine şeytan mı demişti o kadın?

Gözlerini aniden açtı. Hemşireyi yatağının yanında gördü,kalp monitörünün yüksek ve düzenli sesini daha yeni fark ediyordu.

Hemşire onu yatması için hafifçe itinceye kadar kalkmaya çalıştığını fark etmemişti. Liu'nun gözleri kendi tarafında duran aletlere gitti.

Öldür onu, dedi bir ses.

"Vay canına, gerçekten de güçlüsün. Lütfen sakinleşmeye çalış yoksa gidip-" Liu tepsiden makası alıp gözüne sapladı.

Yavaşça "Kapa çeneni." dedi. "Kapa çeneni, kapa, kapa!"  Kadın çığlık atarken makası ona tekrar ve tekrar sapladı.

Ve tekrar. Bu dördüncüydü. Kadın yere düştüğünde saymayı bırakmıştı, gözleri boş boş bakıyordu. Kendi elleri kanla kaplanmıştı. Ölü.

Burdan çık.

Liu ikinci kez düşünmedi, üstünde temiz kıyafetler bulunan sandalyeye doğru gitti. Üzerinde " Bir an önce iyileş- Billy" yazan bir kart vardı. Onu bir kenara fırlatıp hızlıca giyindi. Yanlış bir hareket yapınca dikişlerinin olduğu yer acıdı ve sızlandı. Aynaya attığı tek bir bakış her yerinde dikişler olduğunu görmesine yetmişti.

Tişörtünü giyerken  Bunlar yeni. diye düşündü, ve cesedin yanına gitti. "Sen çok sinir bozucusun lanet olası.
Ve benim kardeşim bir pislik veya şeytan değil."

Farklı bir şey tercih ederdim, her neyse.

Cesedi yatağın altına iterken sesi duymazlıktan geldi. Odaya bağlı olan banyodan kağıt havlu alıp kanı mümkün olduğunca temizledi. Odadan çıkıp hastanede çıkışı ararken bu ona zaman kazandıracaktı.

Arada bir karnı itiraz eder gibi alevlendi, ama Liu artık geri dönüş olmadığını biliyordu.

Jeffrey Woods bir katildi.

Liu Woods da.

Ç.N:
Liu 'nun küçük kardeş olduğunu sanıyordum o_O 
Bu arada galiba Jeff ve Liu hakkında başka hikayeler de var, çünkü Google'a yazdığımda Liu bütün resimlerde siyah-beyaz çizgili bir atkıyla çizilmişti :3 
Bu ikiliyi seviyorum ya :D 



83 yorum:

  1. Guzel pasta ve yine cok iyi cevirmissin ^^ Devami varsa cevirebilir misin Rei?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jeff ve Liu için özel bir ilgim var, bulduğum zaman devamını ya da bulduğum herhangi bir şeyi çevirmeyi düşünüyorum :D

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Kesinlikle :3
      Jeff ve Liu her zaman favorim olarak kalacak :D

      Sil
  3. wuahh ben çevirmeni istemiştim bunu çevirdiğin için saol çok merak ediyodum bunu *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni de meraklandırdığın için çevirmeden duramadım :D

      Sil
  4. Ben de liu yu küçük kardeş zannediyodum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden öyle bir şey düşündük acaba... o_O
      Belki de Jeff Liu'yu korumaya çalıştığı için :D
      Hani Jeff the Killer hikayesinde kaykaycı çocuklar Liu'nun cüzdanını almıştı ya, orda :3

      Sil
    2. Liu daha cok sirin bi cocuk ismi gibi :D

      Sil
  5. Onları ikiz sanan bir ben miydim yani o.o :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allahım... :D
      Küçük kardeş sananı geçtim, ikiz sanan da varmış :D
      Acaba biri de çıkıp "Ben de kız sandım" der mi o_O Yok artık :D

      Sil
    2. Cinsiyetleri ve yaşlarıyla ilgili bir veri yok hikayede. Çok anormal değil yani. Bir de naçizane önerim 'get well soon' kalıbını 'geçmiş olsun' diye yazman daha iyi bir çeviri olur. Genel olarak güzel bir çeviri, teşekkürler.

      Sil
    3. Başta öyle çevirecektim ama diğer yazdığım hikayenin gidişiyle daha uyumlu geldi :D
      Billy diye bir karakter yoktu hiçbirinde çünkü -,-

      Sil
    4. Jeff'in hikayesinde jeff 13 yasinda oldugu yazıyo ama liu ile ilgili bir sey yoktu

      Sil
  6. Yani çoğu kişinin Liu yu küçük kardeş sanması normal Jeff onu korumaya çalışıyor sonra abi gibi pek davranmıyor ve ismi de yani abi olabilecek gibi değil e tabi cp da liu yu kardeş olarak tanıttı davranışlarından da otomatik olarak Jeff abi Lui küçük kardeş kararına vardık ^-^ Bende araştırmadan önce öyle sanıyordum 1-2 ay önce öğrendim bende :3 Bu arada çeviri yine harika olmuş Rei ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İltifat için teşekkürler >o<
      Ve bu arada söylemeden geçemeyeceğim Liu Jeff'i biraz saplantılı olarak seviyor.Çünkü orjinal metinde "Liu loved Jeff too much" diyordu, yani "too" normali fazlaca geçen aşırı şeyler için kullanılır. Burdan da ne sonucu çıkarıyoruz? Mutlaka daha fazla hikaye vardır *-*
      Saplantı tek bir hikayede son bulamaz! :D

      Sil
    2. Yanii devamı gelecek ^-^ Wuhuu :3

      Sil
  7. Rei, Jane the killer'ı cevirebilir misin? Merak ediyorum da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzunsa hafta sonu bakarım :D
      Uzunları hafta sonlarına bırakıyorum :3

      Sil
    2. Aşırı derecede uzunsa sarkabilir ama :(
      Çünkü sınav haftam 15 tatile kadar bitmiyor :/

      Sil
    3. Sorun degil ^^ Bekleyebilirim.

      Sil
  8. Bende küçük kardeşi sanıyordum :D Harika pasta böyle jeff ve liu olan pasta yazarmısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç cevap için özür dilerim :3
      Ben Jeff ve Liu'nun diğer pastalarını aradım ama anlaşılan yazılmamış o_O

      Sil
    2. Zaman ayırıp da çevirdiğin için sağol ❤

      Sil
    3. Zaman ayırıp okuduğun için sağol :3

      Sil
  9. Daha fazla liu ve jeff istiozzz *-*

    YanıtlaSil
  10. Jane The Killer what when *-* ? I also want more Jeff and Liu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alakasız olacak ama İngilizcen iyi mi? *-*

      Sil
    2. google çeviriden bu kadar oluyo :DsD.sa.d (ingilzcem müthiş ötesinin de ötesinde berbat :D *-* :D )

      Sil
    3. ingilizce sınavlarında hep ceviriden kopya cekıyodum ama hepsinden 30 20 alıyorum :SDA:d:s

      Sil
    4. Üşengeç biriyim ingilizceden 28 tane eksim var :D saydım bide dsklfdhs :D

      Sil
    5. Üşengeç biri üşenmeden eksilerini sayıyor.. :D
      İlginçsin *-*

      Sil
    6. Ewad :3 İlgincim :3 Aslında bugün hoca söyledi ama ben genellikle sayıyodum :3

      Sil
    7. Haha :D
      Genellikle bir de o_O

      Sil
  11. Tamam da Liu küçük kardeş o nedenle Jeff onu kaykaylı çocuklardan korumuştu Liu nun Jeff in suçunu üstlenmesinin nedeni ise bunu havalı birşey sanmasıydı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de öyle sandık ama Liu büyük kardeşmiş :/

      Sil
  12. Zaten yanlış hatırlamıyorsam ki büyük ihtimal yanlis hatırlıyorum Jeff'in hikayesinde küçük kardes ikisi içinde kullanilmisti, en son Jeff için kullanildi sanırım... tekrar okusam iyi olcak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jeff the killer ve Homicidial Liu'nun yazarları farklı sanırım. Belki 2 yazar da farklı düşünyordu ve böyle bir şey ortaya çıktı :D

      Sil
  13. Liu ve Jeff pastaları qalp phen :3 başka yok mu liu ve jeff pastası? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke olsa *-*
      Ama sadece fan yazımı olanlar var o_O

      Sil
  14. Bu hikâyeleri kim yazıyor ?? Hep merak etmistim . En çok ta jeff i ^^ bu arada çeviri çok güzeldi bende ikisini ikiz sanıyorum . Bence bu daha mantıklı amna neyse :P yinede çok güzeldi . Bende bu ikisini çok seviyorum . Devam gibi şeyler varsa merakla bekliyorum :)))
    -i

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hikayeleri senin benim gibi insanlar yazıyor :3
      İkiz sanmanın da mantıklı nedenleri olduğuna eminim :D
      Ve devamı varsa beklemeden çeviririm o.O

      Sil
  15. Ayyy jeff 'e laf attirmam diye katil oldu duygulandim be orda *cries* adam gibi abiymis de hic belli etmedi ben liu'yu jeff'in kardesi zanettim guzel pasta rei eline saglik galp

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğun için teşekkürler ^_^
      Liu gibi abi istiyorum *-*

      Sil
  16. Yav ben Jeff in hikayesinde Lui "Ah benim zavallı kardeşim Beni korumak için suçu üstüne almaya çalışman çok cesurca . Pekala, götürün beni . " dediğinden ben Lui nin abi olduğunu düşünmüştüm doğruymuş ^_^

    YanıtlaSil
  17. Tam araştırmadım ama BEN Drowned yok sanırım blogda. Eğer zaten çevirmediyseniz, çevirir misiniz? ~.~ Pasta muazzam bu arada, Woods kardeşler bi' harika!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Drowned yok evet :3
      Onu çevirmeyi düşünüyorum :D
      Ve evet Woods kardeşler harika *-*

      Sil
  18. Liu harika *-*

    YanıtlaSil
  19. liu çok şiriiiiiiiiiin >.<

    YanıtlaSil
  20. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  21. Liu ile ilgili hikaye bulamadın mı Rei? Galiba bu çocuğa aşık oldum *-*

    YanıtlaSil
  22. Cok iyi pastalar hemen yemek istiyorum (yemek okumak anlamında)

    YanıtlaSil
  23. BİR DAKİKA Liu'nun ağzı da Jeff'in ağzı gibi olması lazım değil miydi? Çünkü Jane the Killer cp sında Jane "masada oturan herkesin ağzına bi gülücük kazınmıştı" diyordu oturanların arasında Liu da yok muydu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle liu nun resimlerine bakarsan ağzının yanlarında dikişler var sanırım hastanede doktorlar bunu farkedince dikmişler

      Sil
    2. Jane the killer cpsi orjinal değil diye biliyorum (emin değilim) bu yüzden çeliştikleri yerler olabilir hem normal Jeff hikayesinde Jeff ailesini geceleyin öldürüyordu yani akşam yemeği yoktu

      Sil
  24. Bişey sora bilirmiyim ben jeff the killer vs homicidal liu yu buldum çevirirmisin kimse çevirmemiş pls pls

    YanıtlaSil
  25. Buradaki hikayeleri bi yere kopyalìyorum canım sıkılınca okuyorum iyi geliyor int olmadığı zaman, ve emeğin için sağol

    YanıtlaSil
  26. Devamı falan gelsin, pastaya doyamıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Liu'yu seviyorum, orijinal CP olarak devamı gelirse çevireceğim ^^

      Sil
  27. Büyük olan Jeff'dir ya, Liu bende hiç büyükmüş gibi bir etki yaratmadı asghqjkldas

    YanıtlaSil
  28. Hala eski pastalara cevap veriyor musun bilmiyorum ama, devamı var mı jeff veya liu nun eğer yeni bi pasta yazıldıysa çevirir misin? "Birazcık" harikalar da :3

    YanıtlaSil
  29. Jeffle ya kardeşler yada değiller anlamadığım tek şey kardeşlermi değillermi

    YanıtlaSil
  30. Bir şeyi düzelticem. Büyük olan kardeş Jeff. Bu detay dışında her şey gayet iyi

    YanıtlaSil
  31. jeff küçük olandı çünkü liu polisler tarafından götürüldüğünde ve jeff benim yaptığımı söyle dediğinde küçük kardeşim beni korumaya çalışıyor vb diyordu

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^