2 Aralık 2016 Cuma

I'm Black

Ben her zaman buradaydım.
Dünya doğmadan önce buradaydım.
Ve, siz geldiniz: İNSANLAR!
Yerimi aldınız. Sıra sizin ölmenizde. Yavaşça bekliyorum, karanlıktan çıkacağım. Her gün beni düşünüp de uyuyacaksın. Oysa ki beni düşünürsen yanına gelmem daha kısa olur. Kendi ölümünü taşıyorsun, aptal ademoğlu.
Ölümün, benim değil senin tarafından olacak. Benden öylesine korkacaksın ki kendini öldüreceksin. Yoksa senide kanıma sürüklerim.
Kaç benden.
Sonuçta seni her halükarda yakalacağım.
Kaç benden ki, oyun daha zevkli olsun.

Ç.N: Çok güzel fakat kısa :/ 

15 yorum:

  1. Cinlerle alakalì,ve gerçekleshecek maalesef

    YanıtlaSil
  2. Artık korkunç sonlu creepypasta yukleseniz güzel olur

    YanıtlaSil
  3. kaçmak??? üşenirim ben ya -_- gel öldür bitsin gitsin ne diye kovalıyuon

    YanıtlaSil
  4. nursena allah aşkına korkunç cp gir artık please

    YanıtlaSil
  5. bizim sınıfta zaten kaç haftadır cin videoları cin çıkarmaları falan izliyolardı bi de bunu okudum tam oldu asfasdfdf :D güzel cp bu arada :D

    YanıtlaSil
  6. Öf uğraşamam dövceksen döv sözceksen söv gebertçeksen gebert ne uğraşıyon :/

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. I'm black (ben siyahım) ırkçılık seziyorum

    YanıtlaSil
  9. Zenciyim diye okudum başlığı

    YanıtlaSil
  10. Im blue da ba di da ba da

    YanıtlaSil
  11. geleceğin zaman haber verde çay koyayım

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^