26 Kasım 2016 Cumartesi

Candy

Küçük kız "anne," dedi, gözlerini ovalıyor ve kapıda annesinin odasında duruyordu.

"Anne, Paskalya Tavşanı Şeker'i yiyor,"

"Saçmalık, bebeğim," kadın yanıtladı. "Paskalya Tavşanı şeker verir, şeker yemez..." dedi ve ona doğru ellerini savuşturdu -salladı-, "Uyumana devam et bebeğim."

"Ama anne," dedi kız. "Paskalya Tavşanı şeker yiyor!" Şimdi daha ciddi bir tonda konuşmuştu, neredeyse ağlayacaktı.

Annesi oturdu ve kollarını açtı. "Bebeğim, sana söyledim. Paskalya Tavşanı şeker yemez, küçük çocuklara şeker verir. Ayrıca, Henüz Paskalya bile değil. Uyumaya devam et," nazik bir sesle.

Odadan döndü ve; "Tamam, anne," dedi çocuk içini çekerek.

Kadın gülümsedi, ne kadar hayal gücü yüksek olan bir çocuk diye düşündü ve uyumaya devam etti.

Koridorda, küçük kız bir süre durdu, Paskalya Tavşanı şekeri yemekteydi. Kız daha sonra derin bir nefes çekti. "Annem yatağa dönmemi söyledi."

Paskalya Tavşanı gülümsedi. "İyi fikir, çocuk. Arkanı dön ve arkana bakma."

Kız, tavşanın yanından metal bir tasma gördü.. Onu aldı ve "Şeker"yazılı bir köpeğe ait olduğunu anladı. Ne geri arkasına döndü ne de ağladı.

Ç.N: Bu... ÇOK MÜKEMMELDİ! Anlatamadım resmen... Favorim bu. Bir de bunun kısa filmi var 2 dakikalık. Çok güzel. Orada daha iyi anlatılmış. Bakın. 
https://youtu.be/Wqz0YtSCetg bu linki. 

Bu filmdeki adam ve köpeği yerken. 

Bu da hikayenin tavşanı.

27 yorum:

  1. Ben bōyle tavshaní ta.....Neyse bravo güzel olmush.

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,uzun süre yoktum geri geldim.
    Buranín hos ortamïnï seviyorum yeni arkadaslar gelmis,hos gelmisler.
    Bu korkunç cp için tesekkür ediyorum.Ne zamandír korku filmi de izlemedim derhal bu havaya geri girmeliyim.Tekrar tesekkürler.
    ;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jajsjsjshsht5gghgtttu Me! You will look me!!!!!!!!!!!!!

      Sil
  3. Neden bilmiyorum ama tavşanın suratına baktıkça gülesim geliyo :D

    YanıtlaSil
  4. Ismini görünce bi an Laughing Jack geldi aklıma._.

    YanıtlaSil
  5. ilginçti._.
    köpeği yiyeceğine kızı veya annesini kesebilirdi ve ya başka bir psikopatlık yapabilirdi-_-
    neyse belki köpek etini seviyordur:D

    YanıtlaSil
  6. Arada uğrayum kendimi unutturmuyum rei lys yi bitirdin mi ?

    YanıtlaSil
  7. Selamlar.2dk lık videonun linkinde sıkıntı var sanırım.Yoksa sıkıntı bende mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende olabilir. Ama tıklanınca açmıyor, yazman gerek. :/ Uğraştırıcı fakat değer.

      Sil
  8. Videonun linkini bosverin adı ne ._.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fewdio horror:easter bunny is eating my bunny
      Videonun ismi

      Sil
    2. Pardon, eating my candy olacaktí sonda
      :-)

      Sil
  9. God... photo killed meh XD

    YanıtlaSil
  10. Önce biraz düşünüp üzüldüm sonra sesli kahkaha attım 😮

    YanıtlaSil
  11. tavşanı görünce aklıma joker geldi

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^