7 Aralık 2016 Çarşamba

Neighbors

Bu hafta yeni evime taşındım. Evin kendisi çok güzel. İki katlı, üç odalı, iki banyolu, çitle çevrili bir bahçesi olan ve büyük mutfaklı bir ev. Ön holdeki büyük, güçlü ağaç oturma odasından caddeyi görmememi sağlıyordu, su basınçları muhteşemdi, dolaplar geniş ve odundan yerler yeniydi. Bu evle ilgili tek problem komşumun çok ses çıkarması. Evin bir tarafını paylaşıyoruz, bu yüzden oturma odası, yatak odası ve mutfak duvarlarımız aynı. Bütün gün boyunca mutfaktaki sesleri, yüksek sesli filmler, konuşmaları ve çocuklarının ağlamalarını duyuyorum. Çok deniyorum, gerçekten ama bunlarla yaşanmaz. Bu beni doğrudan çok endişelendiriyor. Sabah banyodayken yeniden başladı. Genellikle banyo yaptığım zamanlar müzik dinlerim ama bu sefer sessizliğin tadını çıkarmaya karar verdim. Yaptığım şey saçlarımı yıkamaya başlayana kadar olaysız geçti. Komşumun duvarın diğer tarafından konuştuğunu duydum. Ne dediğini anlayamadım ama çok garip bir şekilde konuşuyordu. Sanki mırıldanma, fısıldaşma, ve ara sıra gülme sesleri geliyordu. Bu seslerin bana nasıl geldiğini anlayamadım. Birisi kısık sesli konuşuyordu ama ben duyabiliyordum. Büyük ihtimalle duvarın diğer tarafındaki kişi duvara çok yakın bir şekilde konuşuyordu. Bu konu hakkında pek fazla düşünmedim. Ta ki bir saat sonra evden ayrılana kadar. Arabamın kapısını açtığımda bir şey unuttuğumu hissederek eve geri döndüm. Yatak odasının camından bakarken farkettim ki banyonun duvarı komşunun duvarıyla bitişik değildi. Banyoyla diğer taraf arasında yatak odam vardı ve banyonun duvarının diğer tarafında ise giysi dolabım duruyordu.
ÇN:
Anlamayanlar için söyleyeyim ses yatak odasındanki dolaptan geliyormuş ^^
Bu hafta biraz geç attım. Pastayı anlayabilmem biraz uzun sürdü ama bitirdim^^

9 yorum:

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^