1 Kasım 2016 Salı

People

Yatağında sessizce uzanıyorsun. Penceren açık, hafif bir esinti düşüncelerini takip ediyor. Gözlerin tavanda, zamanın geçmesini bekliyorsun. Uyumak neden bu kadar zor? Topukların yatağa değerken sessizce merak ediyorsun. Bilinmezliğin seni sürüklemesini bekliyorsun. Yıllardır uyumamış gibisin ama sadece gözlerini tamamen kapatmayalı 3 gün geçmiş.
Öylece uzanıyorsun. Bütün hislerin tamamiyle açık, çıkan bütün hışırtıyı, ara sıra kulağına gelen baykuşun yüksek sesle ötmesini duyuyorsun. Gözlerin tamamiyle karanlığa alışmış, odanı bütün ayrıntılarıyla görebiliyorsun.
Aniden bir gıcırtı işitiyorsun. Geceleyin dolaşan salak köpeğinin sesi olduğunu düşünüyorsun. Kafanı yastığa gömüp uyumaya çalışıyorsun.
Başka bir gıcırtı, çarpma sesinin ardından duyuluyor. O anda kalkıp komidinin üstündeki silahına uzanıyorsun. "O da neydi öyle?" Vahşice nişan alıp odanın etrafında dönüyorsun. Pencerenin dışında biri var. Sürünerek delikten yaklaşıyor. Yüzü tamamiyle bembeyaz, kaşları yanık siyah ve kanlı kırmızı bir gülümseme... Saçları uzun, siyah ve keçe gibi. Beyaz kapşonlu bir switshirt giymiş ve üzerine siyah bir madde bulaşmış ki onun kan olduğunu tahmin ediyorsun. Sana saldırıyor, üstüne atlayıp seni yatağa sıkıştırıyor. Kulağına şu 2 kelimeyi fısıldıyor:
"SADECE...UYU!"
Gözleri olduğu tahmin ettiğin yere bakıp kendini yukarı çekip ona bakıyorsun "Kim olduğunu zannediyorsun? Odama öylece dalamazsın!"
O şey de sana bakıyor. "Bekle...ne?"
Sinirli sinirli bakıyorsun.  "Ve neden benim LANET OLASI yatağıma yatıp uyumamı istiyorsun? Belki konudan sapmış olabilirim ama HAYIIIR bana KENDİNİ göstermek zorundasın!"
Pencereye yürümeye başlıyor. "Ben-ben sadece kendi yoluma gitmek istemiştim...-heh". Gecenin karanlığında pencereye atlayıp gözden kayboluyor.
Silahını tekrar komidinin üstüne bırakarak yatağına uzanıyorsun, iç çekerken sesli konuşuyorsun.
"Yüce tanrım...zamane insanları"
ÇN:
Jeff The Killer la biraz eğlenen komik bir pasta ^^
Sanırım çok fazla komik pastalar paylaşılmıyor. Ben de çeviriyim dedim :)

20 yorum:

  1. Beyaz yüz ve keçe gibi siyah saçlar diyince Jeff olduğunu tahmin etmiştim ama sonunun böyle olabileceği aklıma gelmezdi :D

    YanıtlaSil
  2. SddsşgbdlsknbhadrplbjvdfgSŞbnhlgfb

    YanıtlaSil
  3. Yemek yerken okuyodum,az daha gûlerken bogulacaktím.

    YanıtlaSil
  4. I DON'T WANT THE GO TO SLEEP! Karikatürü geldi aklıma :D

    YanıtlaSil
  5. Ben Jeff'i yakalayıp yüzüne ; BANA SLENDERMAN-SAMA YI GÖSTER PROXY OLACAĞIM derdim :) anlayacaktır. (Bu arada sıkıntıdan ad ike soy ad yerini değiştirebiliyorum)

    YanıtlaSil
  6. jeff in de bir karizması var sonuçta oldu mu bu şimdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle bir yorum bekliyordum

      Sil
    2. çok ileri görüşlüsün raph ;) :D

      Sil
    3. Haklısın bacım yani jeff YAT ZIBAR LAN der biçer gider böyle karizması vardır falan bu ne şimdi

      Sil
  7. Creepypasta artık eskisi gibi değil (bence)

    YanıtlaSil
  8. Haha CP'nin Korkunç Makarna anlamına geldiğini düşünerek söylemek gerekirse yerinde bir komiklik

    YanıtlaSil
  9. Çikolata yiyodum sonuna kadar okudum acayip sesli güldüğüm için çikolatadan boğulcaktım 😂😂😂😂

    YanıtlaSil
  10. şansa bak ortam falan herşey aynı sadece jeff ve silah eksik

    haykırdım gece gece

    YanıtlaSil
  11. Ahahaha gecenin 3 ünde komşular kapıya gelecekti bukadar komik olacağını bilmiyordum 😂😂😂😂😂😂😂

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^