18 Kasım 2016 Cuma

I’m Worried About My Son

Oğlum hakkında endişeliyim.

Endişeden de öte, bu noktada dehşet içindeyim. Son birkaç haftadır davranışları normal değil, sağlıklı değil. Bunlar beni bir şeylerin yolunda gitmediğine itiyor.

Başta, gelip kapı eşiğinde duruyordu. Bunu geçen gecede yaptı, ben uyumadan hemen önce. Arkamı döndüm ve ışığı kapadım, ama o dikilmeye devam etti, kapı eşiğinde. Önceden onunla konuşmaya çalışırdım, ama artık bunu yapmıyorum. Bana hiç cevap vermedi.

Sadece izliyor.

Birkaç gün önce, kapıda beklemek yerine gelip yatağa oturmaya başladı. Hala daha konuşmuyor. Ona ne istediğini sordum. Onu neyin rahatsız ettiğini sordum. O hiç bu kadar sessiz olmazdı.

Çoğunlukla karımın uyumasını bekler. Beni rahatsız eden noktada bu. Karım, hep benden önce uyurdu, ve o, karım hiç uyanıkken yanıma gelmezdi. Ama sonra, karımın bu işle bir alakası olmadığını anladım.


Eğer yakında bir şeyler değişmezse, ne yapacağımı bilmiyorum. Korkuyorum, onu öldüren kişinin ben olduğumu anlayacağından korkuyorum.

28 yorum:

  1. I am happy!!!"""first first first!!!!!!!I will killl they(creepy pasta admins)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alın bunu burdan
      Bi slash atar ortadan ikiye bölerim seni çocuk

      Sil
    2. -_- sanırım sınavdan yüksek almış ve ne yapacağını şaşırmış her şeyin fazlası zarar diye boşuna demiyorlar

      Sil
    3. Kime dedin sınav şeyini

      Sil
  2. whooooooo yeah. I am killer.and....
    child
    but love kill.YOU DİE FOR MOON

    YanıtlaSil
  3. yine güzel bir pasta ve yine birilerinin öldüğü bir pasta :]

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir pasta olmuş 👍

    YanıtlaSil
  5. Zalgo'yu da çevirebilir misiniz lütfen? *-*

    YanıtlaSil
  6. Çok güzeldi çevirdiğin için teşekürler

    YanıtlaSil
  7. Sonra da ruhlar peshimizi niye bírakmîyolar!
    Böyle yaparsan bîrakmaz tabi.Ne suçu vardí o çocugun?Psikopat koca. (Çíldírdím.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumu attìm ve televizyona baktīm....... . Fenerbahçe ilk golu atmîsh >_<

      Sil
    2. Hassss. 2-0 bitti beee... OF YETER GS'NİN İÇİNE KİM ETTİ BULUN O ŞEREFSİZİ BANA!

      Sil
    3. Burak gitti ya...O yüzden bence.

      Sil
    4. Bence de. Bu arada 6.38de ben okula gitmek için evden çıkmıştım. SABAHIN 7SİNDE OKUL MU OLUR ALLAHSIZLAR diye milli eğitimi bombalayasım var anasını satayım. EZAN BEN KAHVALTI YAPARKEN OKUNUYOO

      Sil
    5. Bende 06:45 de çìktìm evden. Okul degil toplama kampí sanki.

      Sil
    6. Moonfire canan28 Kasım 2016 19:02

      O bi şey mi ben geçen sene dört bucukta kalıyorum
      Evim uzaktı okula

      Sil
    7. Allah yardímcìmíz olsun.Ne diyeyim?

      Sil
  8. bu adamı seviyorum ya ciddi ciddi yapıyor bu işi helal olsun leon

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tür yorumlar okumak bana mutluluk veriyor, sağ ol 'İsimsiz Kullanıcı'

      Sil
  9. komik cpsi okumaktan gözlerim solmuştu

    YanıtlaSil
  10. Leon kaliteli cpleri çeviriyor. Güzel

    YanıtlaSil
  11. hic bişi anlamadım

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^