15 Kasım 2016 Salı

BUTTS

Bir kaç geceliğine adam dışarı çıkmıştı, geri döndü. Bir de baktı ki televizyon, yoktu. Bilgisayar, yoktu. Hepsi yok olmuştu; bir kaç şey dışında. Gümüş kaşıklar, yemekler, kıyafetler ve takılar.  Sadece birkaç parça, diş fırçası, bir konserve açacağı, bir kaç mum ve tek kullanımlık bir fotoğraf makinesi kalmıştı bir de. Polisi aradılar ve rapor verdiler. Umutla beklerken polis fotoğraf kamerasını istedi. Polisler gördükleri şey üzerine onları çağırdılar. Fotoğrafta, hırsızların fotoğraflarını bulundu. Kameraya dönük, popolarını diş fırçası ile silerken.

Ç.N: Bu uygun mu bilmiyorum ama.... Edepsiz olduğu aşikar :D

Ç.N 2: Başlık yoktu, bende kendim koydum. 

Ç.N ,: Perşembe paylaşamamıştım, paylaştımmm :) 

19 yorum:

  1. Aahaha .Çok komik.Benim bashima gelse,çileden çikardim herhalde.

    YanıtlaSil
  2. Bu parça güzel olmasına rağmen creepypasta formatına pek uygun değil gibi geldi bana ama kendi başına güzel parça ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol, ama zaten bu ne desem... Bir ÇEVİRİLMEMİŞ BİR CP'NİN GERİ KARŞILIĞI GİBİ! Anlatabildim mi? :)

      Sil
  3. Çok affedersiniz ama şahsen Creepypasta'lar eskisi gibi güzel değil bu benim görüşüm
    bu yorum için özür dilerim çevirmenlere saygım var ama yeni creepyleri beğenmedim Üzgünüm 😯😑😕😟😳

    YanıtlaSil
  4. Meraktan ve korkudan ölmek üzereyim ;-; lütfen az sonra diyeceklerim için biriniz cevap verin. Cp yıkıldı diyolar veya Clockwork, Toby, Bloody Painter, Judge Angles ve daha fazlası cp den çıkarıldı diyolar bu doğru mu ;-; bi de Fnaf grubu cp ye katılcak diyolar kafam karıştı lütfen biriniz cevap versin pls ;-;

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef çıkarıldılar

      Sil
    2. Ohaaaaa efsaneleri cpden çıkardılar mıııı ühü ühü :'(

      Sil
    3. olamazzz T^T lütfen troll amaçlı olsun lütfen

      Sil
  5. Moon... I will take your revenge from everyone. :(.
    damn neighbor!you made me cry!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OK. Shut UP! :D Şaka şaka.

      Sil
    2. ( ŞAKA ) Ben Türkçe biliyorum Nursena.Eskiden oturduğum mahalle turistle doluydu.ispanyolca Arapça Türkçe Fransızca ve ana dilim olan İngilizceyi biliyorum.Lütfen seni öldürmeden şunu bırak.Zaten yapıdaki kanı silmeye çalışıyorum.

      Sil
  6. Gerçekten alışılmışın dışı çok hoj :D ve bu arada CP lerinizi çok ama çok keyifle okuyorum herzaman destek *.*

    YanıtlaSil
  7. Parçanın başlığı GÖTLER olduğu için geldim .D

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^