20 Kasım 2016 Pazar

A Perfect Pair

Artık bundan çok yoruldum. Hem dışardasın, hem içerdesin. Bazen beni tamamiyle yok sayıyorsun. Bazen de uzun aralıklarla bana bakıyorsun. Beni öğreniyorsun, sanki sana cevapları verebilecek, seni kurtaracak olan tek kişiymişim gibi. Aslında, bence yapabilirim. Seni kendi dünyama çekip, sana acı veren bütün her şeyden kurtarabilirim. Seni ağlarken gördüğüm zamanı sayamıyorum bile... Sana yardım edemiyorum ama seninle aynı şeyleri yapıyorum. Üzüldüğünde ben de üzülüyorum... Güldüğünde ben de gülüyorum. Bana uygun olduğunu kimse bilmez
ve benim gördüğümü başka kimse göremez. Kim senin kustuğunu izleyip sen olmak ister.  Hatta ben yanındayken sivilcelerini bile sıkıyorsun. Bu samimiyetin, gerçek sadakatin ve saf arkadaşlığın bir göstergesi. Bu sabah ayrıldığında uzun süre hiçbir şey söylemeden gözlerime baktın. Ama gözlerin... Gözlerin bana duymam gereken her şeyi anlattı. Sen de aynısını hissediyorsun, biliyorum. Saplantının sınırında sen bana tapıyorsun, ben sana... Gözlerin yalan söylemez. Biz ruh kardeşleriyiz, aynı zamanda yaşamayı hakeden, olmayan sert gerçeklikteki ikizleriz. Seni buraya getirebilirim. Hatta o akşamın bu akşam olduğuna karar vermiş bulunmaktayım. Seni serbest bırakmaya, bizi özgürleştirmeye geliyorum. Yeterince bekledim. Akşam, sen uyurken, seni aynadan içeri çekeceğim ve seni yaşadığım unutulmuş güzelliğe götüreceğim...
ÇN:
Bunu çevirdikten sonra yansımama daha değişik bir gözle bakmaya başladım ^^
Tüyler ürpertici  .-.

33 yorum:

  1. Bir aynanın hemen yanında uyumak... Ve şu an bunun verdiği ürperti...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ne macera olurdu bi düşünsenize! Geri dönemeyceğiz ama büyük bir sorun sayılmaz herhalde ;D

      Sil
  2. AY NE GÜZEEL (saykodelilik yükleniyor... %99.9)

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. CONİ'NİN KELEBEKLERİ AŞKINA O GÖRDÜĞÜM KUŞ MU 💕

      Sil
  4. ne olur çabuk ol yarın kimya sınavı var T^T
    orada sınav yoktur herhalde .w.

    YanıtlaSil
  5. Yarın teoga özel cp bekliyorum yetkililere duyrulur ^^

    YanıtlaSil
  6. Bence ayna daki yansımamız paralel Dünya daki ikizimiz. O Dünya da her şey ters. Mesela biz sağ elimizi kullanırken ikizimiz sol elini kullanır, bizim gibi dir karşımızdaki de, bizim gibi düşünür aynı şeyleri yapar fakat bir türlü ulaşamayız birbirimize ters düşünsekte bu terslik ulaşılmaz kılar birbirimizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginç. Okurken bile kafam karıştı ^^

      Sil
    2. Demem o ki yansımamızın dünyası bizim dünya mız ile ters, düşünceleri ters, bizim sağ ımız onların solu. Fakat düşüncelerimiz aynı böyle düşünsek bile iki ayrı terslikte olduğumuz için birbirimize ulaşamayız. Peki biz sağ elimizi uzattığımız da karşı daki yansımamız da sağ elini uzatsaydı, belki de o dünya ya girebilir yada çok yakın bir arkadaş bile olabilirdik.

      Sil
    3. Düşüncelerin çok hoş. Çok güzel.. *-* Bense bu konuda.. Paralel evrenlerdeki eşlerimizle kesişiyoruz hayatımızın bazı anlarında diye düşünüyorum. Gerçi, paraleller asla kesişmezler. ._. Her neyse.. Deep Dark Fears' da okuduğum şeyden beri yansımamla her fırsatta bakışıyorum. Bu makarnadan sonra daha bir şey olmaya başladım :33

      Sil
  7. Güzel Bir CP Çeviri İçin Teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Niye odamda iki ayna var ya T-T

    YanıtlaSil
  11. Aynalar başka boyutlara açılan geçit kapılarıdır. Fakat birisi, her seferinde önüme çıkıp yolumu kesiyor. :33

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep dark fears da okumuştum bunu :) Baya etkilenmiştim ^^

      Sil
  12. Arkadaşlar araştırmama göre cidden Fnaf artık cp' ye katılmış. İyi bir şey mi kötü bir şey mi bilmiyom ama sanki cp biraz daha eğlenceli olur gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım oyun gizemli veya çocukların öldürülmesi yüzünden yapmış olabilirler :/ uzun zamandır araştırıyorum bazı kaynaklarda ve resimlerde Fnaf' ın cp ye katıldığı anlatılıyor.

      Sil
    2. Oyunun hikayesi olsa neyse. En azından oyun cpsi olur da bi oyun nasıl hikaye sitesine katılır. Bi de Ticci Toby, Bloody Painter, Judge Angels olayı var ._.

      Sil
    3. Hikaye sitesi olarak katılmamış. Cp' lere ek olarak aralarına robotları eklemişler. Oyunun hikayesi tam olarak bilinmediği için tam cp karakteri sayılmıyorlar. Ama sanırım bazı Fnaf fanlarının cp fanları arasındaki kavgayı durdurmak amacıyla da bunu yapmış olabilirler.

      Sil
  13. Moonfire canan30 Kasım 2016 00:43

    Aynadaki bence içimizdeki asıl kişilik.Onu herkesten gizlediğik diye aynada gıcık gibi bizim yaptıklarımızı yapıyor.A ğladığımız zaman o da
    Ağlıyor ama mutluluktan.ilk teorideki gibi tamamen yersiz ama bir şey var
    Aynadaki yansıma uzağa gittiğinizde değişir(aynaya göre)Yani siz o kişilikten ne kadar uzak durursanız o kadar kişilik yok olur.

    YanıtlaSil
  14. Moonfire canan30 Kasım 2016 00:44

    İlk teorideki gibi olacaktı

    YanıtlaSil
  15. Ve benim aynam yatağa bakıyor... beni giyinirken ve uyurken izliyor... ayna kırmak kötü şans diyen adamın, nerde benim çekiç

    YanıtlaSil
  16. Bir daha annemin odasında uyumamaya karar verdim ztn bu düşünceden ürperiyordum shshdgd

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^