27 Ekim 2016 Perşembe

The Portraits

Portreler

Uzun bir av günü sonra, büyük bir ormanın  ortasında kalan bir avcı vardı. Karanlıkta yolunu kaybetmişti. Ormanın yeşilliğinin bittiği yere kadar ilerledi. Bir kabin boyutunda küçük bir açıklığa geldi. Karanlıkta buraya nasıl geldiğini anlamadı, fakat gece orada durmak zorunda olduğunu bildiği için kalmaya  karar verdi. Yaklaştı ve kapıyı aralık buldu. İçinde kimse yoktu.
Kabinin içine baktı , inanılmaz detaylarla boyalı portreler ile süslenmiş duvarlar vardı, hepsi çok şaşırtıcıydı.
İstisnasız, ona doğru bakıyor gibi görünüyordu. Özellikleri nefret ve kin ile bakmalarıydı. Avcı, gittikçe daha da rahatsız oldu. Nefret dolu yüzleri görmezden gelmek için bir çaba sarf etti.
Avcı yatağın üzerine yüz aşağı yattı ve sahibine sabah kendini anlatmaya karar verdi. Yüzünü duvara döndü ve bitkin, huzursuz bir uykuya daldı.
Ertesi sabah, avcı uyandı -beklenmedik bir şekilde ışık yanıp sönüyordu. Kabinde portreler yerine sadece camlar vardı.

Ç.N: Bu çok korkunç! Kısa olması korkutuculuğunu azaltsa da sonunu bilmediğimiz için heyecanlı :) Bence adamı öldürebilirler, veya evin sahibi adam öldürebilir? 

NOT: Portlerden biri :)


25 yorum:

  1. aklıma slenderman geldi orman falan

    YanıtlaSil
  2. Kindarca bakìshlar mì,psikopatça mì?

    YanıtlaSil
  3. nursena arkadasım creepypastaya hikaye animeye cizgi film dedi napiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası öyle diyenleri boğazlayasım geliyor ama sen boğazlama :D Açıkçası animenin kökü animasyon anlamına geldiği için çizgi filmdr :( Yine deeeee ben animeleri çizgi film saymıyorum ^-^ Neyse. Sen ona düzgünce anlatmaya çalış -_- Anlamazsa bi corpse party falan izlette görsün :D

      Sil
  4. Bu daha önce yayınlanmıştı...
    Ama yine de güzel geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende burada okudum gibi geldi, ismi arattım yokmuş. O yüzden yayınladım :/ Bulamadım yani bunu sayfada.

      Sil
  5. Çeviri çok ham yani karışık ve bazı yerlerde çevşri kullanmışsın daha bilgili kişiler çevirirse daha iyi olabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çeviri kullanmamıştım :'( . Ve uyardığın için sağ ol, düzelmeye çalışırım.

      Sil
  6. Portre güzelmiş nereden alabilirim? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel?? elli kuruş varsene der gibi bakıyor!
      (yalnış anlam görüşüne saygı duyuyorum)

      Sil
    2. Zevkler tartışılmaz ^-^ Aslında bu tablo bir görsel, korku filminden. Korku filminin ismini bilmiyorum. Ama korkunç palyaço falan yaz internete çıkar :) Onu da bir kumaşa bastırabilirsin! Al sana portre.

      Sil
  7. Kisa olanlar her zaman iyidir.... :)

    YanıtlaSil
  8. Sende hemen öldürdün adamı amq

    YanıtlaSil
  9. Cabin=klübe :)

    YanıtlaSil
  10. Sensei o fotoğraf Horror Story adlı bir kitabın kapağı hatta bende kitabın ilk baskısı var o-o kitabımın içinde biri var WOAH 0.0

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^