13 Kasım 2016 Pazar

An Old Lady

Bir gün bir kadın alışveriş yapmak için alışveriş merkezine gider. Kadın mutlu bir günündedir. Aldığı eşyaları arabasının bagajına yüklemektedir. Yüklemeyi bitirip, bagaj kapağını kapattığında yolcu kapısının orda yaşlı bir kadın görür. "İyi bir kız olup beni evime bırakır mısın? Arabam yok ve bütün gün boyunca yürüdüm." Kadın "Tabiki." der ve yolcu kapısının kilidini açar.
Arabayı sürmeye başladığında kadın, sürücü koltuğunda huzursuzlaşmaya başlar. Çantasına bakıyormuş gibi yapar.  "Lanet olsun, kredi kartımı bulamıyorum. İçeri girip biri onu bulmuş mu diye bakacağım." der. Yaşlı kadın "Seni burda bekleyeceğim." diyerek cevap verir.
Kadın yardım bulmak için içeri girer. Güvenlik görevlisini arabasının yanına götür. Arabaya geldiklerinde yolcu koltuğunun kapısı tamamen açıktır. Koltuğun üstünde yaşlı kadının taşıdığı çanta durmaktadır. Çantanın içinde ise yaşlı kadının giydiği elbisesi ve taktığı gri peruğu, onun yanında ise kasap bıçağı, video kamera ve bir koli bandı bulunmaktadır.
ÇN:
Siz siz olun sakın arabanıza tanımadığınız kimseyi almayın. Özellikle yaşlı kadınları ^^

18 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Kadın arabadan inmeseymiş ölüyomuş yani ^^

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. peki ya şeker verirse *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman hayır diyemem *.*

      Sil
    2. Yarın şeker alıp geliyorum Neyçır xd

      Sil
    3. Yarın şeker alıp geliyorum Neyçır xd

      Sil
  4. peki ya şeker verirse *.*

    YanıtlaSil
  5. Bir cp isteyebilir miyim? The Blue Man çevirildi mi veya çevirecek olan var mı? Lütfen çok merak ediyorum ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çevirebilirim belki bir bakayım ^^

      Sil
    2. Çevirilerin çok hoşuma gidiyor ^-^ Önce bir sana başvurayım dedim ;D

      Sil
  6. aklıma an old lady swolled a fly şarkısı geldi şöyle değiştirelim an oldy lady killed a lady.

    YanıtlaSil
  7. Tonton teyzelere de güven kalmadı

    YanıtlaSil
  8. Artık yaşlılara yardım etmicem. Allah'ım sen affet ( º﹃º )

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^