3 Kasım 2016 Perşembe

Kids Are Creepy

Çocukluk masumiyet zamanı olabilir, ama genellikle çocukların korkunç şeylerde yer aldığını fark ettiniz mi? Çocuklar şeker ve  çoğu şeyin güzel olduğuna inanmaktadır fakat görünüşe göre, çoğu çocuk düpedüz iğrenç şeyleri sevebilir. Uzun zaman önce, Reddit üzerindeki forumda bir anne sordu, “Çocuğunuz hiç ürkütücü bir şey söyledi mi?"
Cevaplar çocukların dünya üzerinde iyi bir şey olmadığını bize hatırlattı.

*ÇN: Burası bir açıklama kısmıydı, şimdi de bir kullanıcının yazısı var:*

Jmersh: Oğlum iki yaşında bastığı sabah yatağında öylece uyuyordu. Daha sonra uyandı, günaydın dedi ve eline tişörtünü aldı. Daha sonra kafasını yana eğdi ve gülümseyerek annesine ilerledi. Ne yaptığını sordum ve o dedi ki:“Annemin karnındaki kız kardeşime bakıyorum." Garipsedim, hayal gücü yoğun olan bir çocuk diye düşündüm içimden. Eşim de kıkırdadı. 2 hafta sonra, bir kız çocuğumuz olacağını öğrendik. Eylül ayında verilecekti. Verme işinden sonra ne çocuklar hakkında konuştuk, ne de bebekler. Çok ürkünçtü.

Ç.N: Vay canına, bu bir cp değil aslında, belirtildiği gibi Reddit'te paylaşılan bir şey. Neyse, eğer bunu severseniz bunun diğer yorumlarını da çevirebilirim. Hoşçakalın ^-^ Bu arada soru soracaksanız sorun :D Çekinmeyin. ~~Haruki -artık ismimi yazmaya karar verdim.-



27 yorum:

  1. '-' híçkírdìm.korkudan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah, bunu başarabildiysek ne mutlu bana -da senin için üzgünüm, bu kadar korkunç değildi hikaye :)-

      Sil
    2. ya ben de izlediklerimden\okuduklarımda etkilenip korkmak\ağlamak istiyorumm:((

      Sil
  2. Ilgiiinç :) bende 5-6 yaşındayken bebeklerle oynar ve oynarken kapıyı kapardım. Bir gün kapı tıklandı. Gel der demez kapı açıldı sonrasında ise geri kapadı. Hayali arkadaşım olduğunu düşünmüştüm... Bir kere de uyumal üzereyken oldu. Bu sabahta aniden uyandığımda [06:45 (uyandığım saatleri asla unutmam)] baş ucumda birisini gördüm :) umarım srkadaş oluruzda beni katil yapar :D. TANRIYA YEMIN EDERIM BU OLDU (inanmayan olursa diye :D)

    YanıtlaSil
  3. ismin nereden geliyor haruki ve anlami nedir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam adım Haruki Soraka. Ama kısaltma olarak Haruki veya Haruki Sora diyorum. Sora; Soraka'nın kısaltması. Soraka boş demek. Haruki DE Haru, yani bahar kelimesinden türemiş bir şey. Kısaca Boş Bahar. :D :)

      Sil
  4. eylül ayında verilecek derken??? neyi veriyolar noluyo??????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende pek anlamış değilim, ama bebeği aldırıyor olabilirler. :/

      Sil
  5. Çocuğun sakal bıyığı var gibi

    YanıtlaSil
  6. Rei'ye soru: bir tarafta bir vampir, bir kurtadam ve bir gölge avcısı var. Diğer tarafta slenderman, jeff ve harddead var. Savaşsalar sence hangisi kazanır?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slendy hepsine tek atar jeff karizmasıyla ortalığı kasıp kavurur harddead ı bilmiom

      Sil
    2. Slenderman kurtadamı alır vampiri yaralar jeff te vampiri keser harddead la gölge avcısı birbirlerini öldürürler ve jeff kalır

      Sil
    3. Ve Rei dışında herkes cevaplar :D

      Sil
    4. Sadece rei'ye sormadım tabii herkes cevaplar ama rei'nin fikrini özellikle merak ettim :D

      Sil
  7. Cok guzeldi *-* devami olsun lutfenn ����

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederimm :) Diğer paylaşım günüme çeviririm :)

      Sil
  8. Rei I hope you die in a my knife.

    YanıtlaSil
  9. Çocukların hisleri kuvvetlidir. Bi sınıf arkadaşımın dedesi o küçükken vefat etmiş. Dedesini son gördüğünde hasta olduğunu bilmiyolarmış ama çocuk biliyomuş gibi sımsıkı sarılmış ağlamış falan. Ben bebekken annem ameliyat olmuş durumu baya sakat sonradan iç kanama geçirmiş annemi görünce sürekli yanağını okşuyomuşum ameliyat yerine yaklaşmıyomuşum falan. Hisleri kuvvetliye ver geç kısacası. Bu cp olmamış korkmadım

    YanıtlaSil
  10. Gecenin ikisinde cp bakarken şu fotoğraf tuylerimi diken diken etti

    YanıtlaSil
  11. Bir çocuk olarak bu forumu reddediyorum.

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^