1 Ekim 2016 Cumartesi

"Story"

John kapısında nazik bir tıklama duyduğunda saat daha sabahın 10'uydu. Ailenin geri kalanını uyandırmamak için sessiz olması gerektiğini biliyordu, bu yüzden parmak uçlarına basarak kapıya gitti ve güneşi taklit eden gülümsemesi ile küçük bir kızın beklediğini görünce şaşırdı. Ve tam da bir şey demek üzereyken kız konuştu ve dedi ki...

"Sana bir hikaye anlatabilir miyim?"

John şaşırdı ve çok sıkıldığından kabul etti, kıza kibar bir şekilde hikaye anlatırken yanında çay isteyip istemediğini sordu.

Kız başka bir gülücük attı ve içeri girdi.

Heyecanla çayından yudumlarken sonunda başladı.

John Kaz Lilly'nin kaybolan oyuncak bebeğini nasıl bulduğu veya sonunda evcil hayvanı ile tanışması ile ilgili bir hikaye duymaya hazırlanmıştı ama kız yılbaşından önce bütün ailesini katleden bir adamdan bahsedince baya şaşırdı. Hikayenin sonunda katil tutuklanmış ve bir şeytan tarafından ele geçirildiği hakkında bir hikayeye bağlı kalmıştı.

Onun yaşındaki bir kızın düşünemeyeceği kelimeler ile detay vermesi hikayeye kendini kaptırmasına sebep oldu, kız hikayeyi bitirdiğinde kibarca dışarı çıktı ve ertesi gün tekrar geleceğine söz verdi ve şimdi onun tekrar gelmesini sabırsızlıkla bekliyordu.

Ertesi gün küçün kızın kapıyı tekrar nazikçe tıklamasına şaşırmamıştı. Daha 2. gündü ve toplu cinayetle ilgili başka bir hikayenin içine çekilmişti bile, bu kez 12 yaşındaki bir çocuğun tüm ailesini öldürmesi ile ilgiliydi. Çocuğun bir tür şeytan tarafından ele geçirildiğini söylediği aynı sonla bitiyordu. Gerçek olup olmaması önemli değildi, önemli olan küçük bir kızın nasıl bu kadar çok detay verebildiğiydi ve bu daha fazlasını istemesine sebep oldu.

Sonraki gün postacı adamı bekleyen köpek gibi kapıda bekliyordu, tıklamayı duyduğu anda ayağa fırladı ve başka bir hikayeye hazır şekilde kapıya koştu.

Başka bir toplu katliam hikayesinden sonra John 2 soru sormak zorunda kaldı.

"Hikayeler gerçek mi?" diye sordu.

"Tabiki." dedi kız nezaketle.

Bir sebepten dolayı bu kelimelerden hiçbir yalan sezemedi, bu tüylerini diken diken etmişti. Ardından 2. soruya geçti.

"Şeytanın seni ele geçirmesini nasıl engellersin?" diye sordu sonunda.

Kız, çayından bir yudum aldı ve kibarca dedi ki...

"Onu evine 3 kez davet etmeyerek."

Ç.N:
Geç çeviri için kusura bakmayın gençler, daha önce açıkladığım için durumu biliyorsunuz T_T

[Reddit:ydudemqn]

75 yorum:

  1. Biz bekleriz sen çevir yeterki

    YanıtlaSil
  2. Beklemeye değiyor bence *-*

    YanıtlaSil
  3. rei sen olmadıktan sonra yaşamanın ne anlamı var

    YanıtlaSil
  4. Çok uzun olmamalı çok da kısa olmamalı diye pasta arıyorsun ama bence uzunluğu fark etmez. Bunun gibi güzel olsun yeter. Ya da efsaneleşmiş karakterlerin pastaları da olabilir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısa yapıyorum "Çok kısa bu ne" diye tepki alıyorum :D
      Uzun yapıyorum "Üşeniyorum çok uzun" diyorlar :D
      O yüzden baya arıyorum ._.

      Sil
  5. Beklemeye değiyor bence *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayal kırıklığına uğratmıyorsa güzel ^,^

      Sil
  6. Evden kovmaliydi bence ya da bıçak varsa bıçaklamaliydı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeytan Vs Bıçak o_O
      Tartışmaya açık bile değil bence :D

      Sil
    2. Neden ku henüz fiziksel formdayken bıçaklasaydı şeytan ölürdü :D

      Sil
    3. Fiziksel formu sadece bir kap gibi kullanıyorsa? :D

      Sil
    4. Rei bırak da şeytan ölsün kurtulsun -_-

      😂

      Sil
    5. Rei sen bizim tarafımızda mısııın şeytanın tarafında mısın (+9 Nasreddin Hoca itemi asdfghjklşi)

      Sil
  7. Jane the killer vs jeff the killeri cevirirmisin lütfen çok sağol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıa bakarsanız Jane the Killer CP değil, o yüzden blogumda olmaması il gerekiyordu :D
      Aynı şekilde Jeff vs Jane de CP değil ._.

      Sil
    2. ya olsun çevirin lütfeennn jeff vs jane nedir yaaaa=3

      Sil
  8. Rei slendermanin ticci toby dışında proxylerinden hangilerinin pastaları var

    YanıtlaSil
  9. Reiii, ben çevirmen olmak istiyorummmm. Sana tam 3 tane çeviri gönderdim. Hiç biri kabul olmadı mı? ♦°♦ İletişim formundan görmüyorsun sanırım o yüzden bu mesajın altına yarın bir çeviri göndersem, sen de kabul edip etmediğini söylesen?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevap attım aslında ama yazdığın mail adresi hatalıydı o yüzden göndermedi :/

      Sil
    2. Hmm. O zaman burdan söylesen?

      Sil
    3. Çevirinde biraz çeviri hatası vardı (-_-')

      Sil
    4. Pes etmek yok!😇 😄Ayrıca o sembol? It's creepy 😯

      Sil
  10. Sonda fark ettiyseniz kız(sanırım şeytan)Thug Life yaptı :D

    YanıtlaSil
  11. rei sama elinize saglik(・ิω・ิ)harika bir cp *^*

    YanıtlaSil
  12. Beklemeye değer bir pastaydı

    YanıtlaSil
  13. Burdan öğrendiğimiz şey şu : vahşet içerikli bir hikaye anlatan sevimli ve küçük bir kız çocuğu görürsen... ÖLDÜR ONU

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman için geçerli olur mu bilmiyorum çünkü ben de küçükken acayip hikayeler anlatırdım :D

      Sil
    2. İyi ki sen küçükken bu pasta yokmuş o zaman :D

      Sil
    3. Belki aslında öldürmüşlerdir de senin haberin yoktur? Bu yaşadıkların aslında küçük reinin mezarında gördüğü bir rüyadır?

      Sil
    4. Niye bana küçük dedin :(

      Sil
    5. Çocukluktan bahsetmiş :D

      Sil
    6. Nedense farklı bir anlamda geldi bana :D

      Sil
  14. Cinler ve periler hakkında bi hikaye yazarmısın ? Yeniyim de :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cinler ve Periler Creepypasta konseptine girmiyor maalesef :D

      Sil
    2. Wutututu :D olum bi giriyim dedim efsaneymiş naocan cinleri hikayeye gel

      Sil
  15. Rei-nee. Bikiyormusun seni pek tanımamama rağmen sana ailemden biriymissin gibi bağlanmış durumdayım ^^. Sana birşey olsa teyzem gibiymissin gibi üzülürüm *-*.Leon ve Rai içinde aynısı olur umarım :). Bloğa c.p paykaşarak biz küçük psikopatları mutlu et olur mu (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence hepsi emojilerin suçu *,*
      Baksana çok samimi ve dostça değil mi :D

      Mesela:
      -Seni öldürürüm.
      -Seni öldürürüm ^_^

      Sil
    2. Aynen :D
      Bende bir örnek vermesem olmazdı.
      -Tabii canım.
      - Tabii canım :)
      - Tabi canım -,-

      Sil
    3. :D burayı seviyorum ya (: Takipçilerine kadar güzel bi yer ^-^ burda okuldan uzaklaşabiliyorum en azından ;). Ha bu arada evet emojiler konuyu çok kawaii yapabiliyor :D.

      Sil
    4. Ben de okuldan uzaklaşmak için kullanıyorum burayı genelde :D
      Ya da okulda kötü bir şey olunca moral almak için :3

      Sil
  16. Uzun zamandır yoktum ve harika pastaların dolduğunu görmek.. Rei ⌒.⌒

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun zamandan sonra hoşgeldin öyleyse *-*
      Dönmene sevindim, yorumlarda tanıdık isimler görmek güzel bir şey :3

      Sil
  17. adam kızı eve alacak kadar sıkıldıysa kesin öğretmeni ilk günden mat sınavı yapmıştır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mat sınavı olduğu için çocuk depresyona girip odasına kapanmış sonra arkadaşları onu arasına almaz olmuşlar sonra zavallı knklerim geldi diye kapıyı açmış sonra olanlar olmuş yani her şeyin sorumlusu OKUL!!
      nasıl teori ama :D

      Sil
  18. Dostum dün knkam okuduğu cinayeti anlattı bugün de biraz değiştiğini

    AYŞE SEN DE Mİ ŞEYTANSIN?!

    Bu arada hoş geldin Rai

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rei ve Rai ayırımını yapmanız çok önemli, hemen burda belirtiyorum :D

      Sil
  19. Selam Rei uzun süresir sizin sitenizden cp okuyorum baya iyi neyse kendimi belli ediyim dedim

    YanıtlaSil
  20. Rei su hello kitty nin pastasini cevirsene öyle bir pasta oldugunu ilk defa duydum garip gibi geldi cevirirsen cok muylu olurum

    YanıtlaSil
  21. Sonu böyle biten CP ler çok güzel <3

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^