22 Ekim 2016 Cumartesi

READ.

OKU
Bu öylesine bir pasta değil. Bu bir tesadüf değil. Şu anda bunu okuduğunu biliyorum. Senden başka birisi şu anda bu pastayı okuyamaz. Evinde bir canavar var. Şu anda seni öldürmek için bekliyor. Bu gece seni öldürecek. Seni kurtarabilirim. Aynaya git. Tam şuradakine. İşte o benim. En az ışık veren lamba hariç bütün ışıkları kapat. Çok ışık işini zorlaştırır. Kollarını kaldır ve düz bir şekilde tut. Bana karşı koy. Aynaya doğru. Sakinleş ve hazır olduğun zaman gözlerini kapat. Üçe kadar say ve sonra güvenli bir şekilde aynanın içinden geçmiş olacaksın. Bundan sonra ne yapacağını çözeriz. Yeniden söylüyorum, bu öylesine bir post DEĞİL. Bir saat içinde bunu yapmak zorundasın. O seni öldürmeden önce...
Bekliyorum...

ÇN:
Sakin olun bu sadece öylesine bir pasta. Yoksa değil mi ^^
Her neyse ben yeni çevirmenlerden ismim ise Miss Nature. Umarım çevirilerimi beğenirsiniz :) 

18 yorum:

  1. Ilk defa daha önce okuduğum bir pasta çevrildi :O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce paylaşılmış bir pasta tekrar mı paylaşıldı?

      Sil
    2. Anladığım kadarıyla İngilizce okuduğu pasta Türkçe'ye çevrilmiş.

      Sil
  2. Peki yansimamiz nereye gitcek

    YanıtlaSil
  3. ??

    Bu arada, hoşgeldin Miss Nature..

    YanıtlaSil
  4. Suan okuldaym genjler eve gidinceye kdr ölrm heralde

    YanıtlaSil
  5. Denedim ve aynaya tosladım -,- burnum hala acıyor ama sağlam

    YanıtlaSil
  6. :) canavarla 1v1 atmak isterdim^^. Tabii sonra galip çıkmak...

    YanıtlaSil
  7. aynaya çarptım kafam acıyor

    YanıtlaSil
  8. Ulan banyoya gireceğim neden şmdi bunu.. shshd

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^