24 Ekim 2016 Pazartesi

Lost Girl

Kayıp Kız

Kızın annesi, ağlayarak 911'i tuşladı. Kızı piknik alanında kaybolmuştu. Eşi, kızını arıyordu. Polisler en yakın zamanda geleceğini söyleyerek telefonu kapadılar. Kadın hala ağlamaktaydı. Eşi kızını bulamadığını söyleyerek, geri alana dönmüştü.
Daha sonra siren sesi duyuldu. Polisler gelmişti. Kızları kaybolan aileye gitti. Arama ekibi kızı aramaktaydı fakat diğer iki polis aile üyelerine -anne ve babaya- soru soruyordu. Kadın zar zor ağlamasını  dindirmişti ve konuşmaya başladı:

"Kı- kızım fotoğrafçılığa meraklıdır. Bizde ormana geldiğimiz için için kameramızı yanımıza getirmiştik. O- o da birkaç şey çekmek istediğini söyledi. Hemen yakınımızdaydı a- ama bir anda kayboldu." Diğer polis -babayı sorgulayan- de aynı cevabı almıştı.

Birlikte diğer arama ekibinin olduğu yere gittiler. Birden bir kız sesi duyuldu,

"Yardım ediiiiiiiiin!" Kadın bu sesi duyunca daha fazla ağlamaya başladı. Bu kızının sesiydi. Bunu polislere söyledi. Birlikte o yöne gittiler. Kız bir kayanın altındaydı. Polisler beline ip bağladılar ve kızı çekmek için aşağıya indiler.

Fakat birden kız histerik bir kahkaha attı. Ve belinden bıçağı çıkardı, kendisini almaya çalışan iki polisi kesti.

Bu arada anne ve baba diğer polislerin de çoktan işini bitirmişti ve birlikte kızlarını aldılar. Ailecek kahkahalarını kesmişler ve birbirlerine bakmışlardı. Daha sonra anne çoçuğun ve eşinin elini tuttu. Daha sonra ailesine dönerek,

"Pikniğe geldik değil mi?" Diye sordu. Kızı da cümlenin devamını bildiğinden devam ettirdi,

"Mangalsız olmaz!" Baba da gülerek kızının cümlesini devam ettirdi,

"Etsiz de mangal olmaz!"

Ç.N: Oha! Tam anlamıyla oha. Bu sonu sürpriz olan bir cp'ydi. Hangi aile mangalları için polis keser ki? Neyse bunu sevdiğinizi umuyorum :) ~Haruki

28 yorum:

  1. Oha psikopatlar qwmeşiwqmşeimşqiwmdimsinfşsag

    YanıtlaSil
  2. İçimde ki tüm yardımseverlik bitti sıfır

    YanıtlaSil
  3. Oooo mangal varsa ben de varım!o_O Böbrekler benim şimdiden söyleyeyim...

    YanıtlaSil
  4. Polis eti yiyeceğinize kiralık katil olun gidin o parayla bi güzel pirzola alın bu neyin yamyamlığı

    YanıtlaSil
  5. Acken sen sen deilsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeeet :D Ne yapıyormuşuz polis eti yiyormuşuz dhyrhdhfdjdfykgd :D

      Sil
    2. Sesli kahkaha attım akşam akşam

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Güzel mdmsndkdndj iyi pasta Haruki-chan

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. ben olsam muhtemelen itfayeci yada jandarmayı tercih ederdim onlar daha sert ve daha lezzetli bi ete sahip :D

    YanıtlaSil
  10. ben olsam muhtemelen itfayeci yada jandarmayı tercih ederdim onlar daha sert ve daha lezzetli bi ete sahip :D

    YanıtlaSil
  11. bencede haklısın polis mangalı yapmak yerine itfayecileri denesinler onlar daha lezzetli oluyo 7:)

    YanıtlaSil
  12. İçimdeki yardımsever yumuşak kalpli diğer beni öldürdü bu pasta
    YAZANDANDA PAYLAŞANDANDA CENABI HAK AYRI AYRI RAZI OLSUN ARTIK TAM ZAMANLI SAYKOPATIM NIHIHIHAHAHA

    YanıtlaSil
  13. Abiiii cok zevkle okudum bu bolumu

    YanıtlaSil
  14. Bu saaten sonra

    NO YARDIM (☉_☉)

    NO İYİLİK

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^