23 Ekim 2016 Pazar

Truth or Dare

Doğruluk veya Cesaret 

"Tamam! şimdi sıra sende!" Chloe yüksek sesle alkışladı.

"Sssshhhh!Anneni uyandıracaksın," dedi Krissie.

"Oooopsss, özür dilerim. Tehehee*... yani şimdi doğruluk mu cesaretlilik mi?"

"...Doğruluk...." Krissie tereddütlü görünüyordu, fakat Chloe tam tersiydi.

"Neden doğruluk? Bu çok sıkıcı... Sen hiç bir şeye cesaret edemiyorsun! Tavuk!"

"İyi. Cesaret olsun. Ne yapmamı istiyorsun?"

"Ben... Annemin odasına gitmeni, ışıkları yakıp söndürmeni ve kapıyı çarpmanı istiyorum." Chloe koridorun kapısını çekti. Daha sonra merdivenin başına çıktı. "Sadece annemi korkutmak için. Çünkü o bu saatte konuşmamızı yasakladı."

"Emin misin?"Krissie sordu. "Yakalanırsam? Belki de bunca zamandır buluştuğumuzu öğrenecek. Belki de bize çok kızacak ve buraya gelmem mümkün olmayacak."

"Elbette yakalanmayacaksın, aptal! Muhtemelen zaten beni suçlayacak. Şimdi git hadi git!"

Krissie koridora doğru gitti ve  ışıkları yakıp söndürmeye başladı, Chloe'nin dediği gibi gürültülü bir şekilde  yatak odasının kapısını kapattı, annesinin korkma sesi Chloe'ye zevk verdi ve Krissie gelmeden odasına döndü. Birlikte yaptıklarından dolayı kıkırdadılar.

Chloe'nin annesi koridorda yürümeye başladı. Chloe kıkırdamayı kesti ve çabuk yatağına atladı. Ouija tahtası**, mum, kitap ve diğer şeyleri bir köşeye fırlattı ve uyuyormuş gibi yaptı.

Annesi kapıyı açtı, bir şey söyleyecek gibi oldu  ama söylemedi.  İçini çekti, bir an için durdu, sonra tekrar kapıyı kapattı. Uyumaya gitti.

Birkaç dakika sonra Chloe yatak sessizce sürünerek, Ouija tahtasını aldı ve oyun grafiği için zemin aradı. Sonra yine odanın ortasında oturmuş, dört mum yakmış ve kelimeyi yazmıştı:

"Bu bir çağrıdır."

---
*: Orada gülüyor. Tehehehe bir çeşit gülüş yani.
**: Bedenleri olmayan (ruh vb.) şeyleri çağırmak için kullanılan tahta.

Ç.N: Merhabaaa! Ben yeni çevirmenlerden Nursena. Ama bana Haruki diyin. Umarım iyi anlaşırız. Bu arada hatalarım varsa bana belirtin lütfen. ^-^ 

33 yorum:

  1. Waow, Krissie'nin bir ruh olacağı aklıma gelmezdi.Son zamanlarda okuduğum en iyi pastalardan biri...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, bence de öyleydi. Ayrıca ışığı aç kapa falan diyor ya orada iletişim kurmak için annesini kullanmış. :)

      Sil
    2. Owh! Bir saniye. Chloe ruh. Krissie değil :)

      Sil
    3. Ah,gerçekten mi?Açıklayabilir misin?

      Sil
    4. Hani Chloe, Krissie'ye annesinin odasına girmesini istiyor ya, daha sonra bir şeyler yaptırıyor. Aslında bunu hani 'bu bir çağrdıdır' diyor ya, o ruhu çağırmak için kullanmış. Şu şekilde bir ruh çağırmak istersen yapman gereken görevler vardır. Chloe de bunu Krissie'ye yaptırdı.

      Sil
    5. Biliyorum, çok karışık oldu :p

      Sil
  2. Çok güzel olmuş ellerine sağlık Haruki abla :3 Birde sizden bir isteğim olacaktı;
    Geçenlerde cp character theme izliyordum ve The Gradient adında bir pasta gördüm. Bunu internette araştırdım ama bulamadın. Siz de bir bakabilirmisiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederiiim ^-^ Bir bakarım, bulursam yarına paylaşırım :) Ama söz de vermeyeyim şimdi.

      Sil
    2. Bende bulamadım. O sadece fan kurgu olabilir :)

      Sil
  3. Aynısını ben de yapıyorum bazen :D

    YanıtlaSil
  4. Bu da çok güzeldi.

    Bu arada, hoşgeldin Nursena/Haruki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haruki'yi tercih ederim ve hoş buldum ^-^ Veee rica ederim :)

      Sil
  5. Beklenmedik bir son.Çok güzel çevrilmish,bu haftaya ilkler haftasî diye biliriz,aramîza bir sürü yeni çevirmen katîldî.Sen de dahil olmakla hepsine bol shans diliyorum.
    CPTR ROCKS!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle! Evet, bir sürpriz son oldu :D Teşekkürler, umraım şanslı olabilirim, ne dersin?

      Sil
    2. Istegine ve azmine baglí. Allah yardímcín olsun. :-)

      Sil
  6. Vay be son zamanlarda ne çok admin katıldı neyse hoş geldin haruki ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldummm ^-^ Evet bu aralar çok admin katıldı çünkü admin alımları vardı :)

      Sil
  7. Benide anlat :D rei bi sözün var

    YanıtlaSil
  8. Tahmin et ndjdjd

    YanıtlaSil
  9. Kız ruhmus yani .sjsjsjs

    YanıtlaSil
  10. Olum bi aklıma geldi gireyim napiyorlar diye bakayım dedim

    YanıtlaSil
  11. Merhaba yeni admin ^^! Sende hoş geldin! Ben Ame memnun oldum!

    YanıtlaSil
  12. OOOOO DOĞRULUK MU CESAERTMİ o_O (hep bu günü bekledim)

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^