30 Eylül 2016 Cuma

Duyuru

Evet gençler *-*

Size aramıza katılan yeni birini tanıtmak için bu duyuruyu yapıyorum *o*.

Geçen günlerde size Creepypasta TÜRKÇE ailesine yakın zamanda yeni birinin katılacağını söylemiştim. Sonunda o gün gelip çattı ^^

Bu arkadaşımız Rai, kendisi benim yardımcı olacak :3.

Benim olmadığım zamanlarda ve meşgul olduğum zaman o da birçok konuda size yardımcı olacaktır eminim. Çünkü bazılarınızın bildiği üzere bu sene son sınıfım ^^

Bu arada detayı bir kez daha hatırlatmakta fayda var, onun ismi Rai. "A" ile olan. Onu 2. Rei olarak düşünün :3

Şimdilik duyuru yapma ve Facebook grubuna üye ekleme görevi onda, artık önemli şeyleri ondan duyacaksınız ^,^

Umarım onunla da iyi anlaşırsınız :3

https://www.facebook.com/profile.php?id=100013124554042&fref=ts

***Bu gece yeni bir Cp geliyor, gecikme için kusura bakmayın ^^

20 yorum:

  1. Merhaba Rai
    Ben seni hep Reinin yan hesapi zannetmistim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :3
      Aah hayır, sanılanın aksine ben başka biriyim :D

      Sil
    2. bende sanılanın aksine kısayım.Ben Kate ,Moon killer Kate.öyle dolaşıyom etrafta.öldürcek biri yok ne önerirsiniz?Türkçem iyidir.eskiden yaşadığım cadde tristle doluydu da : )

      Sil
    3. Rei Rai herhangi biri Jeffin devam hikayesin buldum!!!!!!!!!!!!

      Sil
    4. aaaaaaa! sen çok yaşa :D

      Sil
    5. hikaye bi jeften bi Kateden gidiyo.ismi jeff the killer vs Moon killer Kate

      Sil
    6. rjjehhhdiiwiidyfyiei hi!I am Moon killer Kate.Art Queen is deadth.: )

      Sil
    7. 3 minute.highscore :)

      Sil
    8. evde biri geziyo.*korkmuş bir şekilde altına işer*İmdat.Gördüm onu aslinda kisa boylu.gri giyiyo.kahverengi saçli.Aaa bana bakti geliyo geliyo âaaaaaaaaaaaaaaaaaa

      Sil
  2. hokairi rai sama♡(>ω<)

    YanıtlaSil
  3. hokairi rai sama♡(>ω<)

    YanıtlaSil
  4. Sadece Rai mi? Olsun onu da severiz *^^*

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^