11 Eylül 2016 Pazar

"Party Crashing"

Cadılar Bayramı benim için her zaman yılın en güzel zamanı olmuştur, maskeyle dolaşmanın toplum tarafından olumlu karşılandığı o harika gün. Toplum içinde maskeler oldukça eşsiz bir yere sahip. Bir maske herhangi birini başka bir şeye çevirebilir, bir aktörü karaktere dönüştürebilir, bir kahramanın 'gizli kimliğini' saklayabilir, ve hatta canavarların insanlar arasında gezmesini sağlayabilir. Maske çıkarılana kadar ardında neyin olduğunu asla bilemezsiniz, ama bu Cadılar Bayramının en iyi kısmı; hiçkimse kimsenin maskesini çıkarmayacak. Etrafta maskemi çıkarıp altındaki gerçeği ortaya çıkaracak konuşan köpekli genç çeteleri yok. Hayır, bu gerçeklik ve Cadılar Bayramında herkesin gözü önünde mükemmel bir şekilde saklanabiliyorum.

Tabiki maske takmanın benim için özel bir anlamı var; Ben bir aktör değilim, kahraman ya da canavar da değilim - en azından hayali anlamda- hayır, ben maskeyi basit olarak giriş için kullanıyorum. Yüzümü kapadığı sürece herhangi bir maske yeterli. Her sene farklı bir tane kullanmayı başarıyorum. Yapmam gereken tek şey gürültülü müziğin bangırtısını duyana kadar kenar mahallelerden yürüyüp, çeşitli dekorasyonun yanından geçmek ve şaka-ya da-şekerci gruplarından kaçınmak. Denizdeki deniz kızına çekilen denizci gibi, müziğe çekiliyorum, içinden sızan partiye doğru. Evet, Cadılar Bayramı işte bu yüzden harika.

Cadılar Bayramı partilerinde kapıda kimse soru sormuyor gibi, yapmam gereken kapıyı tıklayıp açıldığında el sallamam- maske insanların parti için orda olduğumu düşünmesini sağlıyor. Şaka gibi, bazen insanlar ön kapılarını sonuna kadar açık bırakıyor. Cadılar Bayramında hiçkimse maskeyle ortalarından geçen adama ikinci kez bakmıyor, benim hobimi eğlenceli yapan da bu.

Yiyeceklerine yaklaşırken tamamen ilgisizler. Kendi özel karışımımı meyveli kokteyllerine boşaltırken çene çalıp dedikodu yapmaya devam ediyorlar. Ben küçük, keskin iğnelerimi çikolatalarına ve tatlılarına saplarken onlar dans edip oynamaya devam ediyorlar. Ancak arkadaşlarından biri zehirimle boğulunca veya kanlı iğneler tükürünce paniklemeye başlıyorlar. Her sene aynı, partiden ayrılıyorum ve arkamda yükselen kaosu duyuyorum, durdurulamaz bir sırıtma maskemin altında şekilleniyor. Dehşet çığlıkları böylesine hoş bir bayram için öylesine hoş bir ses.

Ç.N:
İyi ki bizde Cadılar Bayramı yok? ._.

[By Teddy]

49 yorum:

  1. Ne yazik ki yok, en azindan kaosa tanıklık etmiş olurdum, bu arada igne +bant gerçekten iyi taktik :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağzında iğne çiğneyen sen olunca değildir bence :D

      Sil
    2. Fobim var kontrol ediyorum *^*

      Sil
    3. Artık benim de var. Saol creepy pasta...

      Sil
    4. 1 Nisan'da güzel şaka olur xd

      Sil
  2. Scooby doo cconfirmed;D

    YanıtlaSil
  3. Pek korkunç gelmedi sanırım ama iyiydi .-. Sitedeki bütün cpleri okuduğum için olabilir. Nasıl bittiğini anlamıyor insan:D 1,2 derken bakmışsın 20 tane falan okumuşsun sjshksjl

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu korku kategorisinden ziyade katil kategorisine giriyor :D

      Sil
  4. Ben de bir CP yazdım mümkünse hemen anlatayım.....

    Okulların açılmasına 1 hafta kaldı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O CP beni korkutmuyor *-*

      Sil
    2. :/ bu dediğin daha korkutucu

      Sil
    3. Evet ._.
      Rei gerçekleri; Rei okuldan ve sınavlardan korkmaz :D

      Sil
    4. Etkileyici korkusuz bir savaşçısın Morgoth buna like attı

      Sil
    5. İnan bana hiçbir cp den okadar korkmadım benim tepkim su oldu😨😨 ve bu ne yazık ki gerçek

      Sil
  5. Her zamanki gibi mütüş bir CP :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğun için teşekkürler *-*

      Sil
    2. sen çevirdiğin için teşekkürler *-*

      Sil
    3. sen çevirdiğin için ben teşekkür ederim *-*

      Sil
  6. Randy beni "îglïk" maskesi ve bïçakla apartmanda kovalamadan önce maskeleri ben de severdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maskeler her zaman güzel bence -,-

      Sil
    2. Bana karshï kullanïlmadīklarī sürece,evet güzel.;-)

      Sil
  7. Rei böyle bir bayram olsaydı senden uzak duracağıma emin olabilirsin ^^

    YanıtlaSil
  8. Cadılar bayramını neden insanlar kutlar ki cadılar kutlasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık modern cadılar var ._.
      Ve eminim onlar da saklanmak için çabalıyorlardır :D

      Sil
  9. Ovv mükemmel! Maskeyle saklanan katliam!

    Raph stili, en etkili bomba, maske ardında saklanan yürüyen bombadır, o kadar!

    YanıtlaSil
  10. Bunu okurken içeri babaanem girdi korkuda telefonu elimden fırlatım halendağa titriyorum😨😨

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman cp okurken telefonları elinize bantlamanız için uyarı yapmaya başlamalıyım sanırım :3

      Sil
  11. Düşünsene bu aralar kavurmanın içinden iğne çıkıyo ve kasap maskeyle içeri giriyo ;-;

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kavurma sevenler için hayal zamanı *-*

      Sil
    2. İngiltereden Türkiyeye geldim.Ve buranın lezzetlerini tadıyorum.Kavurma deyince öldürdüğüm insanların etlerini kavurmaya başladım.Aslında beğendim ama bir iki lokma yiyorum.Ama korkmayın creepypastayı seviyorum.Size zarar vermem Rei hariç.Benim gibi katilleri açığa çıkarıyor.Onu en yakın zamanda öldüreceğim! Bu arada rei ölmek istemiyorsan biraz daha cp yaz.Birilerini öldürmediğim zamanlar cp okuyorum.Ay gittikçe görünüyor mesaim başlayacak hem nedersiniz bu arada biriniz Jeffle tanışmak istiyorsa söylesin.çünkü Jeff e geldiğim yerde şu anki adımına kadar her şeyini öğrendim. Ben jane fanı,jeff düşmanı,maske değil gerçekten siyah gözleri olan,gri manyağı Moon killer Kate.

      Sil
    3. Bence öldürmelisin ._.

      Sil
  12. her zamanki gibi mütüşümmel *.*

    YanıtlaSil
  13. ben de küçüklüğümden beri cadılar bayramına katılmak isterdim gulyabani kostümü falan ama artık istemiyorum kalsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cadılar Bayramı isteyenlerin fikirlerini değiştirdim o_O
      Evrenin dengesinde bozulmalar olabilir o_O

      Sil
  14. Yanıtlar
    1. Ehh... Ramazan bayramında parti verilmiyor ama ._.

      Sil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^