6 Eylül 2016 Salı

Creepypasta TÜRKÇE Ailesi Resmi Bildirisi

Merhabalar, yakın zamanda karşılaştığımız tuhaf bir durumdan ötürü size böyle bir açıklama yapmak mecburiyetinde kaldık. Anladığımız kadarıyla sevgili üyelerimizden birinin ailesi tarafından hoş karşılanmıyormuşuz çünkü yayınladığımız Creepypastalar yüzünden psikolojik bir sorun yaşamış. Bu bize ne kadar inandırıcı gelmiyor olsa da yetkililer olarak bu durumla ilgilenmemiz gerektiği sonucuna vardık.

Öncelikle bu kişi bize "Siber Suçlar" kategorisine dahil olan bir suç işlediğimize dair bir yargıda bulundu. Fakat biz yayınladığımız şeylerin kesinliklikle suç kategorisinde bulunmadığını söyleyebiliriz. Zaten bu bildirinin sonunda size "Siber Suçlar" adı verilen şeyin ne olduğunu tanımlayacak bir metin göstereceğiz. Yine de bu tip bir sorun ile tekrar karşılaşmamak için bu bildiride şunu belirtmem gerekiyor: Yayınladığımız Creepypastalar yüzünden üyelerimizin herhangi bir sorun yaşaması durumunda sorumluluk kabul etmediğimizi söylemek isterim. Çünkü bloğumuza giriş yapmış herkes yayınladığımız şeylerin bilincinde olan insanlardır, bu yüzden sorumluluk tamamıyla size aittir. Bu bildiri üyelerimizden çok bize bu tür suçlamalar ile gelen ailelerine yazılmıştır. Kendinize iyi bakın ve esenlikle kalın 

"Siber Suçlar" "Bireylere veya birey gruplarına yönelik, mağdurun onurunu zedelemeye veya mağdura fiziksel veya zihinsel olarak doğrudan veya dolaylı olarak zarar verme suçu kastı ile İnternet (görüşme odaları, epostalar, ilan sayfaları ve gruplar) ve cep telefonu (SMS/MMS) gibi çağdaş iletişim araçları kullanarak zarar verme amaçlı saldırıların yapılmasıdır.” -Vikipedi 

--Creepypasta TÜRKÇE yönetim birliği

78 yorum:

  1. Etkilenen varsa okumasın bu kadar kolay. Bende etkileniyorum sonuçta ürkütücü ve bu pastaların amacı bu ama psikolojik dereceye çıkıyorsa ve okuyan kişi hala okuyorsa suç pastaları yayımlayan kişide değil sonuçta böyle bir etkilenme oluyorsa okumaması gerekir. Başkalarını suçlamak onların eline bir şey geçirmez

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bu duyuru anlamalarını sağlar ._.
      Desteğin için çok teşekkür ederim ^^

      Sil
    2. Umarım Rei ^^ Rica ederim CreepyPasta Türkçe Ailesi olarak hep yanınızdayız ^^
      Bir an CP geldi diye sevinmiştim kjfhsdkjfsd keşke böyle duyarsız insanlar olmasa. Sonuçta siz sadece insanlara kolaylık sağlayıp çeviri yapıyorsunuz

      Sil
    3. Teşekkür ederim dkjghdkflh *Utandı*

      Sil
    4. Az önce yorumları okudum ve kapatılma ihtimali olduğunu öğrendim -.- gerçekten çok saçma onlar yasal iş yapabiliyorsa bizim elimiz armut toplamıyor,umarım kapatılmaz ve emekleriniz boşa gitmez Rei daha öncede söylediğim gibi CreepyPasta Türkçe ailesi olarak yanınızdayız ^^

      Sil
  2. Rüyama tekrar tekrar giren rei ye selamlar :)

    YanıtlaSil
  3. Pardon 3 kez aynı şeyi yazdım :)

    YanıtlaSil
  4. Saçma bir suçlama zaten korkmak için okuyoruz bunları.ve ayrıca çocuklarının psikolojik sorun yaşaması,o ailenin sorumsuz olduğunu gösterir.

    YanıtlaSil
  5. çocuklarına bakmıyorlar sonra çocukları gelip ürkütücü şeyler okuyup kafayı yiyin ce saldırcak yer arıyorlar ne cahil insanlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni anlayan insanların bulunması benim için çok şey ifade ediyor, o yüzden yorumun için teşekkür ederim ^^

      Sil
  6. Iyi de...
    Creepypasta larin amaci zaten kisinin ruyasina girip onlara kâbuslar gostermek ve burdaki herkes Bunun farkinda olmalı bence. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten herkes farkında olarak giriyor ama işte suçu bende arayan da var :D

      Sil
  7. ulan bunuda bi cp zannettim :)

    YanıtlaSil
  8. Ben creepypastaları sesli okuyan ve bunu kaydeden sonra da içerik olarak sunan bir insanım. Sizin bir creepypastanızı beğendim. Link belirtmek şartıyla sizin creepypastanızı videomda kullanabilir miyim?

    YanıtlaSil
  9. Hangi küçük çocuk o :D Bunları okuyup aptal aptal triplere girdi kesin aileside ne oldu diye sorunca bu siteyi gösterdi bilgisiz aile de direkt suçlama :D Komik.

    YanıtlaSil
  10. Böyle aptal bir şey olamaz. Madem korkuyor, okumasın. Madem ailesi istemiyor, elinden alsınlar. Bu kadar basit bir şey için bile kurban aramaları acizlik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suçlayacak birilerini arıyorlar ama nedense hiçbir zaman kendilerinin de suçlu olabileceğini düşünmüyorlar ._.

      Sil
  11. insanlar böyledir işte kendisini haklı çıkarma uğruna nasıl bi duruma düştüğünü yaptığı savunmanın mantıksızlığını düşünmez buradaki velilerin sorumsuzluğu hem bu blogta paylaşılan cplerin büyük bir çoğunluğu düşündüren okuduktan sonra ekrana uzun uzun baktıran kaliteli cpler bunlardan da etkileniyorsa ne diyim biz daha korkunç cpler için yırtınıyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üstüne üstlük ben buraya bu kadar emek verdim çevirmenlerimle, olur da kapanırsa hepimizden bir parça gider, çünkü çoktan şikayet etmiş >_>

      Sil
    2. biz senin arkandayız rei kapatılırsa isyan bile çıkartabilirim =3 ya gerçekten okadar emek harcıyorsunuz ki çok kaliteli bir blog eğer kapatılma gibi bir durum olursa gerçekten çok üzülürüm kahrolurum :( :((

      Sil
    3. Toplanıp isyan çıkarırız :D

      Sil
  12. Hayır biz bunları korkmak için okuyoruz ve o veled kormak istemiyorsa okumasın.Kaba dilimden özür dilerin ama sinirlerim bozuldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın bence korkan olabilir ama bu site zaten korkmak için gerçi siber suçların bunu düşüneceğini sanmam

      Sil
    2. Benim kardeşim 11 yaşında, ben fark etmeden blogumun bir hayranı oluvermiş ama ne garip davranıyor ne de psikolojik sorun yaşıyor ._.
      Sorumlu bir ailede zaten böyle bir şey olmaz, beni siber suçlara şikayet etmek yerine aile terapisine katılmaları gerektiğini düşünüyorum ^^

      Sil
    3. Şansına küs yorumları okumuyor :D

      Sil
    4. Kaba bir şey değil ki dediğin çocuğa sövsen bu kaba olur

      Sil
  13. Arkadaşlar creepy pasta benim 2 yıllık eğlence kaynağım ve şu anda onumdayım ve sıfır sorun var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de sıfır sorun var ve yılları saymadım bile -,-

      Sil
  14. Bizim türklerin çoğunlu beyinsiz (küfürün yasak olduğunu biliyorum ama ifade etmenin en zarasız yolu buydu)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşünce sistemi düzgün işlemeyen insanlar çoğunlukta diyelim ama bana kalırsa her yeni nesille bu sorun düzeliyor :3

      Sil
  15. Abim creepypasta okuduğumu öğrenince şaşırdı

    YanıtlaSil
  16. Komik bir mantıkla ilerliyor bilgisiz insanlar :D

    YanıtlaSil
  17. Psikolojim bozuldu acil taktik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen siber suçlara git :D :D

      Sil
    2. Çok teşekkürler siber suçlar sayesinde artık psikolojim eski haline döndü. Eru siber suçları kutsasın.

      Sil
  18. korkan okumasın bu kadar basit kimsenin oku diye zorladığı falan yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi de bu creepy pastalar insanlar korksun diye yazılmıyor mu

      Sil
    2. Etkilenmek anlamında korkmak dedi galiba :3

      Sil
  19. Psikolojim bozuldu acil taktik

    YanıtlaSil
  20. Korkuyorsa okumasın? Zaten korkmak için okuyoruz ama etkileniyosa okumamalı. Bir de böyle şeyler okuyanlara canavar muamelesi yapanlar var. Evet arkadaşım evet, psikopatız hepimiz. Tövbe tövbee... -,-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam anlamıyla dediğin gibi *-*

      Sil
    2. Herkes senin düşündüğün gibi düşünse dünya daha güzel bir yer olurdu açıkçası :P

      Sil
  21. Etkileniyorsa zorla okutan yok. Bu kadar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şşş...kafalarına silah dayayıp zorla okutuyorum aslında...

      Sil
  22. Ah takma Rei.Amaçsızlık bu ki bence çocukta öyle bir şey olmadığı halde abartiyorlardir.Ben 1-2 yıldır buradayım ve herkes biliyor ki sen sadece bizi eğlendirmeye çalışıyorsun.Onlar sadece kendi sorumsuzluklarını ve nefretlerini sana yüklemeye çalışıyorlar,takma^^ Seviliyorsun -Xanth

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hepiniz moralimi yerine getiriyorsunuz :3

      Sil
  23. Takma abla ya sonuçta Türkiyede siber suç koruması yok.:D evet gerçekten yok.Ancak cinsel içerik kaldırılıyor google'dan.O da yani 1 sene fln sürüyor.Neyse kendine iyi bak ve inşallah blog kapatılmaz tek eğlence kaynağım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bekleyip göreceğiz o_O
      Aslında ihtimaller var, yani sadece uyarı alabilir, uyarı almayabilir, uyarılıp kapatılabilir falan o_O

      Sil
  24. Blogda psikolojik sorunlara yol açacak bir içerik yok bence ama zaten küçük çocuk olduğu fazlasıyla belli... Sorun yaşamaya başladığında sayfadan çıkmak yerine saldırmaya çalışmasını saymıyorum bile. Komik. Cidden komik okurken güldüm :D

    YanıtlaSil
  25. Aslında o kadar korkunç değiller dermişim. :D Şaka bir yana bu konuyla çok muhattap olmamak için ısrarla +18 vurgusu yapmanızı öneririm. En azindan bir suçlama karşısında savunmanız çok net olur. Ki 18 yaş ve üstünün psikolojisinin bozulacagini da zannetmiyorum. Sık sık vurgulayın bunu. Benden ufak bir tavsiye ;) kesinlikle üzücü bir olay iki taraf içinde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. +18 vurgusu yaparsam kendime de fırça atmış gibi olurum :D

      Sil
  26. Çok büyük bir yanlīsh var.Galiba saglïklī düshünemiyolar.

    YanıtlaSil
  27. Zorla okutturan mı var okumasın korkanlar :D

    YanıtlaSil
  28. Kormak için okunur zaten fazla etkileniyosan okuma abi! ınş ben bunu yazarken olay kapanmıştır. Geç buldum siteyi cok geç buldum hem de, ama bundan sonra ben de yaninizdayim. Ne kadar şey değiştirecek bilmiyorum ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen tek bir kişinin bile desteği çok şey değiştiriyor *-*
      Ayrıca olay tam kapanmış değil, o yüzden yanımızda olmandan mutluyuz ^^

      Sil
  29. Bu zehir içip zehri suçlamakla aynı şey bariz bir şekilde siz haklısınız

    YanıtlaSil
  30. Rei ben şahsen eskiden korkutucu olmayan şeylerden dahi korkardım. CP okuyuncaya kadar bu böyleydi. Hikaye olduğunu anlamını sağladı. Belki bir CP (örn.Jeff) okuyunca insan onun gerçek olduğunu düşünebilir ama bunların büyüüük bir çoğunun yalan olduğunu düşünüyorum. Ama ne olursa olsun hassas olanlar CP okumasın. Siciliniz temiz Rei

    YanıtlaSil
  31. Ailenize şikayet edeceksiniz okumayın bu kadar basit -,-

    YanıtlaSil
  32. Piskolojiniz bozuksa izlemeyin.

    YanıtlaSil
  33. Şu veletlerin okuyup da şikayet etmesinden nefret ediyorum. (◣_◢)

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^