15 Eylül 2016 Perşembe

Midnight Dancer

Hiç, bir şeylerin ters gittiği hissine kapıldınız mı? Günün ortasında olanlardan bahsetmiyorum, gecekilerden. Seni uyanmaya sevk eden sebepsiz dehşet hissinden. Komik , sanki gecenin kötülüğü bir şeyler yayar ve beynini uyandırmaya zorlar. Son zamanlarda ben böyle şeylerden birini yaşadım. Beni gecenin üçünde uyandırmaya zorladı. Normalde bunu hissettiğinizde yalandan yatmaya devam ederdiniz, veya maceracı ruhunuz ağır basar ve evin etrafında hızlı bir denetime çıkardınız. Bir şeyler bulmayı başaramayınca kaçınılmaz olarak yatağınıza geri dönerdiniz. Bu seferkinde böyle yapmalıydım.


Bu seferkinde yataktan hiç çıkmamalıydım.


 O gece doğruca kalktım. Uzun bir süre öylece oturup evin karanlığını izlemeye koyuldum, ta ki uyanık olduğumun farkına varıncaya kadar. Sonra korku geldi, şu göğsünü daraltan ardından da boğazına doğru harekete geçen his. Evimde gözlerim fal taşı gibi açık bir şekilde yalnızdım ve sebepsiz yere korkuyordum. Aşağı katta kırılma ya da sızdıran bir borunun hayali sesleri gibi sahte işaretler duymadım. Korkmam için hiçbir bahanem yoktu ama korkuyordum.


Çok fazla düşünmeden kalktım ve pencereye doğru yöneldim. Bunu neden yaptığımı bilmiyordum. Perdeyi gizlice bakabilecek şekilde araladım ve ay ışığının aydınlattığı arka bahçemi gözetlemeye başladım.


Yataktan hiç çıkmamalıydım.


Arkada bahçemin etrafında sıçrayıp oynayan bir palyaço vardı. Kollarıyla, yakasıyla, bol pantolonuyla ve koca ayakkabılarıyla etrafta fırfır ediyordu. Beyaza boyalı suratının büyük bir kısmını koca bir plastik kırmızı top kaplıyordu. Bu, şüphesiz  gecenin üçünde görmek isteyeceğim son şeydi.


 Sadece çılgın bir adamın veya bir çocuğun anlayabileceği bir bütün sessizlikle adımlar atarak dans ediyordu. Onun oynak tavırları rahatsız ediciydi. Bahçede dönüşlerini  yapabileceğim en iyi şekilde görmezden gelmeye çalışırken  onun dehşet çekiciliğini izliyordum. Bazen bahçe aletleri ile oynamak için ya da tomurcuklanan çiçekleri koklamak için dansına ara veriyordu. Sonra ektiğim bir meşe fidanının yanına sekerek gitti ve yok oldu. Gözlerimi kırpıştırdım. Bu gerçek olamazdı. Kalın, olgunlaşmamış bitkinin arkasına yürüdü; fakat öteki tarafından çıkmadı. Onu tüm zaman boyunca görmeliydim, fakat göremedim. Sanki palyaço bitki tarafından saklanmış gizli bir kapıdan geçip gitmiş gibiydi.


Yataktan hiç çıkmamalıydım.


Bunların hepsinin bir hayal olduğunu umdum. Hiçbir şey olmamış numarası yapmak gerçeği kabullenmekten daha kolaydı. Buna rağmen palyaço geri geldi. Geceden geceye arka bahçemde dans ederken onu izledim, ve her gecenin sonunda aynı şekilde yok oldu. Bir gece, çim biçme makinesinin arkasından çıkmadan önce  saniyeliğine bir bahçe çapasının gerisinde kayboldu.


Bu gece onu bahçenin ortasında bir kuyu kazarken buldum. Onu daha önce böyle bir şey yaparken görmemiştim ve o anlık düşüncem palyaçonun mezarımı kazdığı yönündeydi. Palyaço, kuyunun derinliği kafasını geçene dek kazmaya devam etti. Bittiğinde, aniden başını sarstı, ardından çukurun kıyısında hareketsizce durdu. Kalbim o kadar hızlı atmaya başladı ki ağzımda bakır tadı aldım. Eğilip bir çiçek kopardığını gördüğümde perdeleri yırtmak üzereydim. Palyaço kökü ağzına attı ve hayali pantolon askısını uzattı ve sanki bir çiftçiymiş gibi işine hayranlıkla bakmadan önce küreği sıkı sıkıya toprağa sapladı. Kalbim hala çatlayacakmışçasına atıyordu fakat o noktada beni görmediği için şükrettim.
O Şey aklımı okumuş gibi topuğu üzerinde döndü ve bana baktı. Bir kalp krizi geçirmek için dua edeceğim aklımın ucundan bile geçmemişti. Çiçeği tükürdü ve doğrudan bana koşmaya başladı. Çukuru gösterip bir çocuğun yaptığı yağlı boya tablosunu gösterişi gibi heyecanla el sallamadan önce evden birkaç adım uzakta durdu ve sırıtarak pis dişlerinin ortaya çıkmasına izin verdi. O an düşünebildiğim tek şey öfkeyle başımı sağa sola sallamaktı.


Palyaçonun gülüşü söndü ve aklı karışmış gibi kafasını kaşıdı. Ardından çukura yürüdü ve onu tekrardan gösterdi. Eğer yapabilseydim ona lanet olup gitmesini söylerdim.  Çizgi filmlerdeki gibi ‘aha’ yapmadan önce anlığına durdu. Gömülü küreğe doğru seke seke gitti ve arkasında kayboldu. Gözlerimi fal taşı gibi açarak tıpkı önceden yaptığı gibi arka bahçemde tekrardan ortaya çıkmasını bekledim. Bunun olması için sessizce dua ettim, ta ki dolabımın gıcırtısını duyana kadar.

O gece, yataktan hiç çıkmamalıydım.

31 yorum:

  1. Hatasînî geç anladî. =)

    YanıtlaSil
  2. Yataktan çıkmak pişmanlıktır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son pişmanlık pek de fayda etmedi gibi görünüyor (ʘ_ʘ)

      Sil
    2. Aynen öyle zaten arka bahçede garip hareketler sergileyen bi palyaço varsa fazla kasmıycaksın

      Sil
  3. ya ben her gün ayrı eve çıkmanın hayalini kuruyodum oldu mu bu şimdi
    bu arada palyaço fobim var-_-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne tuhaf, ben de ayrı ev hayali kuruyorum üstelik palyaço fobim de var. Tam bizlik CP'ymiş Ծ_Ծ

      Sil
    2. Yazık oldu be kanka 😂😁

      Sil
    3. Ben de sizin gibiyim bi de Kore de tek yaşama gibi bi jayalim vardı. Palyaço fobim de var.. Napıcam şimdi kim bilir?! 😐😐

      Sil
  4. Bıçakla uyumanın faydaları, üstelik çukur da kazmış zor olmaz :D

    Ama ben olsaydım kafamı neşeyle evet anlamında sallardim.

    YanıtlaSil
  5. Bu palyaço hikayesi gerçekse kim olduğunu biliyorum.Ası
    l adı Daniel.

    YanıtlaSil
  6. yatağımın altı cephanelik gibi sizce günah mıdır?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. WOW WOW WOW WOW WOW WOW

      HARAM

      :D

      Sil
    2. Yok be ne haramı ya gecenin yarısında bi manyak katil evini kapısını sessiz bi şekilde açıp ses çıkarmadan yatağının dibine gelip testereyle sana saldırırsa napcan? :D

      Sil
  7. 1.Video ya alıp polise götürse %41 yaşar
    2.basebal sopası alsa %54 yaşar
    3.bıçak alsa %60 yaşar
    4.kılıç (mesela katana) alsa %99.99.99.0 yaşar
    YA DA HİÇ OLMAZSA EVDEN ÇIK.BELKİ KÜREK DÜELLOSUNA DAVET EDER SENİ.EN AZINDAN SAVAŞIRSIN...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paylaço yanına gelince deli gibi kahkahalar atıp " Sen rölünü unutmuşsun dostum" derse ve kapıdan çıkıp giderse %100 yaşar .D

      Sil
  8. Merhaba! Aranıza yeni katıldım diyebilirim geçen yıl çok değişik bir cp okumuştum o günden beri okumuyordum :) Ama 2 gün önce burayı fark ettim ve aktif olarak okumaya başladım :) Kendi yazdığım cp'leri nasıl size yollayabilirim birde bunu hakkında bilgi verirseniz sevinirim :) Çünkü bazı cp'ler de bu cp "***" tarafından yazılmıştır gibisinden yazar notları vardı. İyi bir tanıtım oldu sanırsam bu :) Çünkü analizlerimin arasında aktif kullanıcılarla sohbet de var :) İnş. yanılmıyorumdur. İyi Bloglar!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin, öncelikle.Sitenin masaüstü görünümünde sağda bulunan iletişim formunu kullanarak Yönetici Rei ile iletişime geçebilir, dolayısıyla da kendi yazdığın CP'leri yollayabilirsin [✌ ^__^]

      Sil
    2. Pufff bunları 2. kez yazmak sıkıcı olacak. Değişik bir nedenden dolayı silindi. Şuan telefondayım ama en kısa zamanda iletişim bölümünden cp mi yollayacağım. Hazır cevap almışken bir cp nin adını sormak istiyorum. Bu blogda varsa ismini söylersen sevinirim. Blog dememin de bir sakıncası yok sanırsam çünkü rei bir entry sinde domaini istemediğini belirtmişti. Cp den bahsedeyim biraz hastahane ye bir kadın geliyor falan ama çok hatırlamak da istemiyorum resim falan da vardı. Blog da varsa ismini söylersen sevinirim çünkü aynı hataya düşüp tekrardan okuyup etkilenmek istemiyorum. İyi bloklar!!!

      Sil
    3. Ah telefon :( blogu blok yapmış

      Sil
    4. CP hakkında biraz daha bilgi verirsen sana yardımcı olabilirim. The Expressionless olabilir yine de.

      Sil
    5. Yanıtını yeni gördüm hemen biraz daha anlatıyım. Öncelikle anlatan kişi kendini doktor olarak tanıyordu tam klinik gibi bir yere giderken böyle kapşonlu gibi siyahlar içerisinde bir kadın içeri giriyordu sonra herkesi deşiyordu. Hikaye beni çok etkilememişti fakat resmi baya korkutucu idi.

      Sil
    6. Yaptığım yanıtta biraz kapalı anlattığımı fark ettim. Nolur nolmaz biraz daha ayrıntı veriyim. Kadın seramik gibiydi diye hatırlıyorum yada manken gibi resmide öyle olduğu için korkmuştum

      Sil
    7. The Expresionless CP'nin adı, sitede de mevcut aynı zamanda (⌐■_■)

      Sil
  9. Bahçenizde dans edip, sonra da kaybolan bir görürseniz izlemeyin. GİDİN POLİSE HABEER VERİN KARDEŞİM SONRA VAY BEN NEDEN ÖLDÜM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 🤣🤣🤣 harbiden manyağin biri bahçene giricek ve onu izleyeceksin boydan çukur kazarken onu izleyeceğiz birde

      Sil
  10. PALYAÇOLARDAN KORKUYORUM KAFAYI YEDİM AMA GÜZELDİ

    YanıtlaSil
  11. Hep gece 03.00'den sonra olaylar başlıyor ☉_☉

    YanıtlaSil
  12. Sonu çok iyiydi ama biri bahçemi kazarken onu izlemekte de polisi aramayı tercih ederdim

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^