13 Eylül 2016 Salı

"Seeing Red (First Day of School)"

Okulun ilk gününü herkes sever, değil mi? Yeni bir sene, yeni sınıflar, yeni arkadaşlar. Gerçekliğin kasvetli depresifliği bütün eğlenceyi mahvetmeden önce umut ve potansiyel dolu bir gün.

Ama ben okulun ilk gününü farklı bir sebepten seviyorum. Durum şu ki, benim bir tür gücüm var. İnsanlara baktığımda, etraflarında onları saran bir çeşit...enerji görebiliyorum. O insanın ne kadar yaşayacağına bağlı olan renkli bir dış çizgi. Kendi yaşıtlarım genelde uzun bir yaşamları olacağı anlamına gelen koyu yeşil renkle çevirili.

Makul miktarda sarımtırak-turuncumsu olanlar mevcut, araba kazası veya başka bir tür trajedi anlamına gelebiliyor. İnsanlara "zamanından önce" dedirten herşey.

Tabi asıl eğlence ise renkler spektrumun sonundaki kırmızıya yaklaştığında. Arada sırada yürüyen stop lambasına benzeyen kişiler görürüm. Onlar öldürülecek olan veya kendilerini öldürecekler. Onları görmek ve zamanlarının kısıtlı olduğunu bilmek heyecan verici.

Aklımda bunlarla sınıfa çok erken varıyorum, böylece sınıf arkadaşlarımın kaderini keşfedebilirim. İçeri ilk giren çocuk kırmızı sinyaller yayıyordu. Kendi kendime kıkırdadım. Kötü olmuş dostum.

Ama insanlar içeri girmeye başladıkça, hepsinde aynı kırmızılığı gördüm. En sonunda aynadaki gül kırmızısı yansımamı gözümün ucuyla yakaladım, ama hareket edemeyecek kadar şaşkındım.

Hocamız sınıfa girdi ve kapıyı kilitledi, enerjisi hastalıklı bir yeşildi.

Ç.N:
Mobilde olanlar Bloga verdiğim profil linkimi göremiyormuş *-*
O yüzden Facebook linkim ---> www.facebook.com/reishizukachan
Creepypasta grubuna hala eklenmeyen varsa mesaj atabilir ^,^
Ve iletişim formunda sıkça sorulan iki soruya da cevap vereyim hemen :3
1-Rei sevgilin var mı? Böyle bir soruya burda cevap vermem uygun olmaz bence o_O
2-Nasıl birisin(tip olarak)? Kumral saç, yeşil göz, bir de sürekli siyah giyinirim ._.


[Reddit: Zenryhao]

48 yorum:

  1. .-.
    My react=peki bana ne olacak ;-;

    YanıtlaSil
  2. Hocanın sorunları var sanırsam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Var var hep stres bunlar adama fazla yüklenmişler adam da demiş 2 çocuk öldüreyim kendime geleyim

      Sil
  3. Misaki Mei geldi aklıma :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 'Another' isimli animede var aklıma neden geldigini soylerdim ama spolier olur.

      Sil
    2. Hee...Another meselesi :D

      Sil
  4. Bak bu iyiydi rei, bu blog u 1 seneye yakın takip ediyorum en sağlam cp ler hep senden çıkıyor niyeyse :) (not:anime severim)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çünkü sırf paylaşmış olmak için paylaşmayı sevmiyorum :D
      Eğer paylaşacaksam (zaman sıkıntım bile olsa) sizin için en güzellerini bulmaya çalışıyorum :3

      Sil
  5. 19 eylül is coming

    YanıtlaSil
  6. Konseptle alakalı olmuş hem :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sınıfa girince hoca toplu katliam mı yapacak diye endişeden öleceksiniz :D

      Sil
  7. Cp güzelmiş Rei.yaşamını bunu yazarak bir hafta uzattın yoksa seni öldürmeye geliyordum.Not:Ben Katharina Bouchard,Moon killer Kate

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açık adresimi biliyor musun ._.
      Bilmiyorsan yazabilirim, hani öldürürken kolaylık olsun diye :D

      Sil
  8. acaba ruhi çenet bu bloğu takip ediyomu :d merak ettim sjsj =^,^= ve cp herzamanki gibi

    YanıtlaSil
  9. Rei inşallah sevgilin yoktur :( :( :( :( :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galiba yok, olsaydı herhalde araştırırken fark ederdim de...
      Ne yapican merak ettim
      Sonuçta "I HATE LOVE" demiş.(cidden ben sadece adını araştırdım)

      Sil
    2. Olsa da olmasa da bundan haberiniz olmazdı, çünkü özel hayatımı mümkün olduğunca az gösteriyorum sanal ortamda o_O

      Sil
  10. Haydaa,okula bi gün kala oldumu bu? (><)

    YanıtlaSil
  11. Okulun ilk günü CP'si bulursam ayın 19'undan önce, daha kötü şeyler olacak :D

    YanıtlaSil
  12. Kesin matematik sınavı vardır. :)

    YanıtlaSil
  13. okul zaten öldürüyor bir de hoca öldürsün ne fark eder

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazılarımız okuldan hiç ama hiç hazetmiyor gibi :D

      Sil
  14. Bence insanların ölümüne gülmek yerine bi' uyarıverseydi böyle olmazdı. Etme bulma dünyası sonuçta .s

    YanıtlaSil
  15. Mr Creepypasta'nın yazdığı bir pasta'ya benziyor. Ama orda bir adam ölecek olanları yüzsüz olarak görüyordu. Sonra bir gün herkesi yüzsüz görüyordu. En son aynaya bakıyordu ve kendisi de öyleydi. :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisinden biri parodi gibi bir şey olabilir *-*

      Sil
  16. Rei Kumral Saç ve Yeşil Göz hmm Biraz CLOCKWORK gibi -_Aeria

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözüne Saat Koyup Cosplay Yapsan Hayal Ettim Olmazmış

      Sil
    2. Clockwork sevmiyorum, olsa bile cosplayini yapmam ._.

      Sil
  17. Böyle bir mini dizi izlemiştim adam insanları farklı görüyordu beyaz tenli kırmızı gözlü olanlar hayatı tehlikede olanlardı ilginç geldi

    YanıtlaSil
  18. Güzel hikaye ama başlık açlık oyunlarının başlığına benzemiş :D

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^