22 Eylül 2016 Perşembe

"They're Watching"

Sen yemek yerken, televizyonda tekrarları izlerken, onlar izliyorlar.

Geç saatte bilgisayarında oturuyorken, izliyorlar.

Gece yatak odandan banyoya giderken izlediklerinden emin olabilirsin.

Yaptığın her şeyi izliyorlar. Yaptığın en ufak sesi dinliyorlar. Günün her saniyesinde ve yılın her gününde seninleler. "Onlar kim?" diye sorabilirsin. Eh, burda önemli olan kim oldukları değil, ne oldukları. Daha iyi bir isim için onlara basitçe "İzleyiciler" diyorum. Herkes bir tanesine sahip, muhtemelen seninkini defalarca kez gördün. Şu saniye seninle beraber odada. Etrafına hızlıca bir göz at. Yüksek ihtimalle İzleyicinle göz gözesin.

Ah, ama tekrar bakmaya zahmet etme, normal insanlar tarafından görülemezler. Onları fark etmemek üzere programlandık. Herhangi bir yerde olabilirler ama. Yemek odasında sandalyenin arkasında, buzdolabının üstünde izlerken, iş yaparken masanın altından sana bakarken, uyurken yatağının diğer ucundan seni gözetlerken. Ancak bazı insanlar seçilmiştir. Kendi İzleyicilerini görebilen şanssız bir grup olarak. Ben o şanssız azınlıktan biriyim. Hiçbir zaman tamamen ortada değiller, ama onlardan birinin görünüşü acınası. Neredeyse her zaman fetüs pozisyonunda eğilmiş şekildeler. Küçük, solgun, kemikli vücutları büyük kafasının altında ezilecekiş gibi görünüyor. Büyük, siyah, daima sizinkinin içine bakan ruhsuz gözleri var. Her zaman sizi izliyorlar...yargılıyorlar...

Onları görmek yavaşça başlıyor. Birkaç hafta içinde görüş alanında küçük hareketlenmeler görmeye başlıyorsun. Bu olayları normal diyerek görmezden geliyorsun, şey, sesler başlayıncaya kadar. Sesler 2-3 hafta içinde daha da belirginleşiyor. Benim deneyimimde sesler, uyumaya çalışırken tahta zeminde duyduğum hafif patırtılardı. Ardından saçımı şampuanlarken duş perdesini sıyırıp geçmesini duymaya başladım. En sonunda, yalnız kaldığımda daha önce hiç duymadığım bir dilde fısıldarken duyabiliyordum. Haftalarca deli olduğumu sandım. Haftalarca kendimi akıl hastanesine yatırmayı düşündüm. Haftalarca kendimi öldürmek istedim. Tabi bunlar sonunda onu görünceye kadardı.

Bir buçuk yıl önceydi, ve Robert Stevenson'ın "Define Adası" romanını okuyordum. Her zamanki gibi yatağımın diğer tarafından, odanın en uzak ucundan gelen patırtı sesini duydum. Sinir olmuş bir şekilde son birkaç aydır gördüğüm hiçliğin beklentisi ile kafamı kaldırdım. Kafamı kaldırığımda görmeye alıştığım şeyi gördüm. Ancak bu görüş alanı ile ilgili beni huzursuz eden bir şey vardı. En sonunda onu yatağımın ucundaki parmaklıklardan bana bakarken fark ettim. Gecenin karanlığında sadece kafasının dış çizgisini görebiliyordum. Onu görmemiş gibi davranırsam gideceğini umarak hızlıca kitabıma baktım. Tekrar bakmadan önce yarım saat gibi bir süre donmuş halde oturdum. Hala orda durmuş bana bakıyordu. Beni izliyordu.

Muhtemelen sen de aynı şeyi yaşadın. Farklı olan şey ise sen onun seni izlediğini fark etmiyorsun. Fark etmemen gerek. Fark edilmek istemiyor. Birkaç gün sonra onu her yerde görmeye başladım. Yemek yerken masanın altında, işe giden yoldan geçen arabalarda, İzleyicim her yerde ortaya çıkıyordu. Gitmesi için ona bağırıyorum, ama o sadece dik dik bakıyor. Ona bir şeyler atıyorum ama hareket etmiyor. Kız arkadaşım ve arkadaşlarım beni terk etti çünkü rol yapan bir psikopat olduğumu düşündüler. Ailem bana yardım edebileceklerini söylüyor ama yardıma ihtiyacım yok. Sadece ona bakmam gerek, böylece gidecek. Artık nadiren hareket ediyorum. Düşündüm ki, eğer onun canını sıkarsam sonunda gidecektir. Sadece burda oturmam ve onu izlemem gerek.

Onu...her zaman...izliyorum...

Ç.N:
Geç gelen çeviri için kusura bakmayın, okullar açıldı, son senem, sınav işleri vesaire vesaire :3
Son senem de olsa mümkün olduğunca sık CP paylaşmayı deneyeceğim ^^

Ayrıca bir ara Bloga yeni birini tanıtacağım, ismi benimle çok benzer olacak umarım karıştırmazsınız :D
Mesela ben müdürsem o da müdür yardımcısı gibi bir şey olacak :3


[Credit To:RyRy]

89 yorum:

  1. Bende izleyiciyim.Mesela benimki bi cocuk.10 yaşında ve beni her duyuşunda deliye dönüyor.Sizce vazgeçsem mi?

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Hayat sana limon veriyorsa elleme versin limon iyidir

      Sil
    2. Benimki "Hayat sana limon verirse insanların gözlerine sık." ._.

      Sil
    3. göze değil burna sıkmak lazım daha etkileyici bence

      Sil
    4. İşi dramatikleştirmek istiyorsan neden olmasın :D

      Sil
  3. güzeldi ama ayrı ev fikrinden soğumaya başladım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence soğuma *-*
      Bunları yaşarsan güzel macera *-*

      Sil
    2. tamam macera severim ama bu kadarı bana bile fazla*-* peşimde bir düşman falan olsa neyse ama bu tür paranormal şeyler biraz tuhaf geliyor bana tam olarak anlatamadım ama siz anladınız onu

      Sil
    3. Birşey olmaz knk ailenle yaşasan da İzleyicin Seni İzler.

      Sil
    4. Tamam paranormal olmuyorsa sana bir katil ayarlarız o.O

      Sil
  4. Rei de hep ayrı ev hayallerime saplıyor bıçağı :)

    YanıtlaSil
  5. Zarar vermediği sürece sorun yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiziksel zarar olmaz da psikolojik olanı ne yapacağız :D

      Sil
    2. Çevreye fark ettirip bir Asylum a kapatılmamaya çalisacaz :D

      Sil
  6. Aha Reinin İsmimni Buldum eski pastalara bakarken. Burcu =)) :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ismim kesinlikle Burcu :D :D

      Sil
    2. G-Gerçek...
      GERÇEKTEN Mİ???

      Sil
    3. en azından bir seçeneği eledik :D

      Sil
    4. Bu da bir başlangıç ._.

      Sil
    5. Bence Rei'nin ismi Sinem sjsjsjsjsj

      Sil
    6. bence Tuğba :D (çok sevdiğim bir öğretmenimin ismi de)

      Sil
    7. Evet 2 ismi daha eleyebilirsiniz :D

      Sil
    8. Bulana kadar sallamaya devam!
      Zeynep
      Ayşe
      Fatma
      Hayriye haydi çiftetelliye falan şaka şaka
      Merve (Türkiye'de Merve olmak zor)
      Melis
      Müge
      İnci
      Ayça
      Aylin...
      BENDE DAHA AD ÇOK SALLA DİYİN SALLAYALIM

      Sil
  7. ne olursa olsun insan ürker ama :-O

    YanıtlaSil
  8. Ya bende sürekli etrafımda hızlıca hareket eden değişik şeyler görüyom bunlardan mı acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uuu *.*
      Yakında görürsün *-*

      Sil
    2. He ya sıkılınca muhabbet ederiz

      Sil
    3. Konuşuyorlar mı ki :D

      Sil
    4. Konuşmuyolarsa ben kendimle konuşurum

      Sil
    5. yalnızlık T^T ben yalnız değilim ailemle yaşıyorum ama yorumlara genelde yalnızım diyorum neden acaba

      Sil
    6. Eğer ailen paranormal olaylarda sana destek çıkmıyorsa yalnızım diyebilirsin :D

      Sil
  9. Çoooooooook güzeldi *-* Bu arada o bahsettiğin kişi Rai mi (eğer oysa sürprizi bozmak istemezdim jdfghsffg)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Facebook grubunda olanlar zaten biliyor, sorun yok :D

      Sil
    2. Rei facebook grubu adı ne

      Sil
    3. Ben onu yan hesabı zannettim :D

      Sil
    4. Facebook grubunun adı Creepypasya Türkçe Ailesi ^^

      Sil
  10. Rei uzun zamandır herhangi bir soruya cevap vermiyordun öldün sanıp intihar etmeyi bile düşündüm çünkü kalbim senin için atıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sakin ol kardeş :)

      Sil
    2. Ölürsem muhtemelen onu da bir şekilde haber verirdim :D

      Sil
    3. Rei lütfen ölürüm gibi şeyler deme içim çok kötü oluyo senin için yaşadımı biliyorsun sen olmadıktan sonra yaşamanın ne anlamı var

      Sil
    4. Bazen troll olduğunu düşünüyorum ._.

      Sil
    5. Şu an ben de troll olduğunu düşünüyorum. Değilse manyak o zaman. Yaşasın Rei nin artık kafayı ona takmış bir manyağı var. Iyi eğlenceler

      Sil
  11. Selam Rei! Yeni üye olacağım da- nasıl üye olunuyor? Bir de cp göndereceğim iletişim formundan da oraya kim e-postasını yazacağım? Son olarakta ben de çevirmen olmak istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam! *-*
      Mobildeysen üye olmak için sayfanın en altındaki "Web sürümünü görüntüle" yazısına tıkladıktan sonra sayfanın sağ tarafına bakarsan üye olma yerini görebilirsin ^^
      İletişim formundan bana bir şey gönderirken, cevap almak istiyorsan kendi Mail adresini yazman gerek :3
      Çevirmen olmak istiyorsan da benle iletişime geçip, örnek bir çeviri göndermen gerek ^o^

      Sil
  12. Seninle nerden iletişime geçebilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çevirim geldi mi? Geldiyse kabul edildim mi? KAFAMDA DELİ SORULAR...

      Sil
  13. başıma böyle bir olay gelse ve durumu aileme anlatsam yabancı dil bilmenin önemi adlı kompozisyonu defalarca usanmadan bıkmadan anlatırlardı -_-

    YanıtlaSil
  14. abondoned by disneyi bulursan çevirirmisin yapmak zorunda da değilsin :D

    YanıtlaSil
  15. Benim izleyicim Randy, Çoçuk beni her shekilde buluyor ve korkutuyor.(Maske koleksiyonu var!) >_<

    YanıtlaSil
  16. Rei lütfen ölürüm gibi şeyler deme içim çok kötü oluyo senin için yaşadımı biliyorsun sen olmadıktan sonra yaşamanın ne anlamı var

    YanıtlaSil
  17. Bence şanssızlık sayılmaz ^^ ayrıca Rei. Başarılar *^^*

    YanıtlaSil
  18. Şaka yapmıyorum yada özenti deilim ama geceleri anlamadığım bi dilde fısıltıları bende duyuyorum T.T

    YanıtlaSil
  19. Rei ban bi katil ayarlasana ama güçleri felan olmasın jeff slender veya zalgo gibi bana toby gibi lazım kapışırız -Aeria

    YanıtlaSil
  20. Bildiğin dünya'nın son bulmasınımı istiyorsun eveet.

    YanıtlaSil
  21. Gençler bende izleyiciyim de, tanıdığınız, sinir olduğunuz, stalkladığınız varsa söyleyin izlerim. İş arıyorum, madem izliycez parasını alalım asdasd

    YanıtlaSil
  22. Ben izleyiciyi gördüm ama fetüs gibi değildi sadece uçan bir pelerin gibiydi yüzü kapkaraydı vücudu yoktu sadece uçan bi pelerin ve yüzü kapkara beni görünce hızlı bi şekilde kaçtı.

    YanıtlaSil
  23. Sanırım göz kırpmama yarışı yapıyorlar (≧▽≦)

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^