5 Kasım 2014 Çarşamba

"I Told You to Smile"

Ocak ayının 2'siydi. Kapıdan gelen tıklamayla uyandım. Her 3 saniyede bir tıklanıyordu. Terliklerimi giydim ve merdivenlerden aşağı indim. Aşağı doğru inerken, tıklama sesi hızlandı, kalp atışlarına benziyordu. Kapıya ulaştığımda, tıklama durdu , dışarı baktım ve orda hiç kimse yoktu.

Bunun çocukların yaptığı bir şaka olduğunu düşünerek odama geri döndüm ve yatağıma girdim. Saat 04:21'de ön kapının çarpma sesine uyandım. Dehşet içinde yerimden zıpladım. Donmuş pencereme baktım ve buzlu camın her yerine yazılmış "Gülümse" yazısını gördüm. 911'i aramaya hazır halde yanımda duran telefonu aldım, üstünde "Sana gülümsemeni söyledim." yazan bir mesaj vardı. Ağlamaya başladım ve hayatım için dışarı koştum.

Dışarı çıktığım anda yolun karşısında bulunan komşularımın kapısını çaldım. Kapıyı açtılar ve ben hıçkırarak ağlarken bana sarıldılar. Ardından polisi aradılar. Polisler evimi iyice aradıktan sonra saat tam 5:42'de geri geldiler. Bana evimde benden başka birinin bulunduğuna dair hiçbir iz bulamadıklarını söylediler. Penceremdeki yazılar gitmişti, telefonumdaki mesaj da. Bana biraz uyumamı, kaygı ve stres problemim için bir doktora başvurmamı söylediler. Canınız cehenneme .  Bana olan şeyi gerçek olduğunu biliyordum.

O günü takip eden akşamda, bütün bir günü komşumun evinde geçirdikten sonra , eve gittim. Yatak odama çıktım ve bir kamera yerleştirdim. Kamera odanın kapısına ve yatağıma odaklanmıştı. Kayıt tuşuna bastıktan sonra uykuya daldım.  Çok şükür, kesintisiz bir şekilde uyumuştum. Ancak kamera görüntülerini izlediğimde, gördüklerime inanamadım.

Saat 03:00'da, bir şey yatağımın altından çıktı. Tamamen çıplak ve bir anoreksiya hastası* gibi görünüyordu. Ayağa kalktı ve yatakta yatan bana baktı. Hiç hareket etmeden 1 saat boyunca öyle durdu. Sonra hareket etti. Kameraya yüzü görüntünün tamamını dolduracak kadar yaklaştı. Aşırı derecede solgundu ve kafasının her yerinde şişkin damarlar vardı. Gözleri tamamen siyahtı, ağzında kocaman bir gülümseme vardı. 2 saat boyunca kıpırdamadan, gözünü kırpmadan kameraya baktı. Sadece kafasını hafifçe döndürüyordu.

Kameraya baktığı 2 saat geçtikten sonra, yatağa geri döndü ve tekrar altına girdi. Yataktan kalkıp kameraya doğru yürüdüğümü gösterinceye kadar videoyu ileri aldım. Video bitti. Korkudan donup kalmıştım. Kamera kaydı onun geri dönüp yatağın altına tekrar girdiğini göstermişti, gitmemişti. O şey her ne ise, hala ordaydı.



Ç.N:
*Anoreksiya Hastası: İnsanların kendilerini aşırı şişman olarak görüp hiç yememeleri sonucu gerçek anlamda bir deri bir kemik kalmaları. 

Gençler kusura bakmayın ya :/   Sonic.exe'yi falan paylaşacaktım ama çeviri yapmak için uygun ortam yok evde. Taşınıyoruz ve her şey çok karışık o_O   Bu yüzden biraz sabretmenizi rica edeceğim :3

13 yorum:

  1. Sorun değil rei seni takip eden herkesin sabırla bekleyeceğinden eminim.. Bu arada pasta süper.olmuş

    YanıtlaSil
  2. Rei.bu arada bn şey dicem ... Senin yazdıklarını telefondaki not defterime kopyalıom ama paylaşmıom sadece okul arkadaşlarıma okutuom binevi reklam yapıom bi sıkıntısı olurmu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok olmaz :D
      Aslında sitenin adresini versen de onlar Bloga girse daha iyi olur :3
      Sen hikayelerin güzelliğini göstererek onları etkilediysen blogun adresini verince onlar eminim gelirler buraya :))
      Gmail hesapları olan varsa çok çok iyi olur

      Sil
  3. Tamam ben söylerim sitenin ismini onlara :) bu hikayeleri herkes okumalı

    YanıtlaSil
  4. Biz türkler kafamız raad paşa bu yatak altı muhabbetlerinde. Ya çekyatta yatıyoz yada analarımız yatagın altına eski eşyaları elektirik süpürgesini falan sokuyo :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu biri daha söylemişti de, ondan sonra bir sayfada paylaşım gördüm bununla ilgili :D
      Paylaşımda bir resim vardı, resimde altı dar olan bir yatak vardı. Altından da 2D gibi basık bir adam çıkıyordu, resmin altında da şu yazıyordu:
      "Benim yatağımın altı geniş değil o yüzden ben canavardan değil, basık adamdan korkuyorum" :DD

      Sil
  5. Fotoğrafına edeyim ya senin (affedersin resimleri pek sevmem de) be biçim resim ama ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen okuyucuları korkutan CP değil de resmi oluyor :D

      Sil
  6. Ya öyle is mi olur yaw....Evde de yanlìzìm,acayip tìrstìm.Headshot yemishe döndüm...offf ya....

    YanıtlaSil
  7. Asla ailemden ayrı bir eve çıkmayacağım...
    O nasıl bir resimdir öyle...

    YanıtlaSil
  8. Hikayeyi okumadan aşağı çektim telefonun ağzına sfdfdfdf

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^