18 Kasım 2014 Salı

"Bathroom Creature"

Hiç evde yalnızken duş aldığın zamanlarda duş perdesinin arkasında bir şey hareket ediyormuş gibi hissettin mi? Ya da seni izlediğini? Yukarı baktın mı? Belirsiz bir şekilde görünen kaşları ya da duş perdesinin üst tarafındaki yağlı saç öbeğini gördün mü?

Bu iyi bir fikir değil. Onu görmeni sevmez.

Onun sevdiği şey saçının şampuanlı olması, çünkü o zaman gözlerin yanmasın diye onları kaparsın. Daha da sevdiği şey pembe, yumuşak yüzünün her bir yanında sabun ve köpükler olması. Bu en sevdiği şey. Çünkü gözlerin sıkıca kapalı, mesela plastik duş perdesinden gelen sürtme seslerini, banyo zemininden gelen pençe seslerini  ya da bir salyanın nazikçe damlamasını duyduğunda  onları açmak istesen de, onları açmazdın çünkü o  zaman gözlerin yanardı. Değil mi? Öyle.

Gözlerini açma. Çünkü eğer onun yüzünü görürsen, bakışlarını yakalarsan….

Şey. Fark edecektir. 

Ç.N:
Nihayet internetim geldi :3
Bu CP kısa ama etkili :D  
Eminim banyo yaparken aklınıza gelip duracak *-*  Bir tane daha var bunun gibi, bulursam onu da çevireceğim :D 

17 yorum:

  1. Oldumu şimdi bu he ? :D Güzel cp ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amaç zaten size korkuyu hissettirmek :))
      Banyo yaparken gözlerini kaparsan.... ÖLÜRSÜN *-*

      Sil
    2. Av bıçağım var kullanmaktan çekinmem :D

      Sil
    3. Ona karşı işe yarayacağını sanmıyorum :D

      Sil
    4. Hiç olmazsa savaşarak ölürüm :D Arkadaşımda hediye olarak mınçıka aldı artık daha güvendeyim :D Sanırım....

      Sil
    5. Evet ^-^ Gerçi doğum günüm bu gündü ama o erkenden aldı :D En güzel tarafı da el yapımı *-*

      Sil
    6. Ouw *-*
      Doğum günün kutlu olsun Splendor-Chan ^_^

      Sil
    7. Çook teşekkür ederim Rei :3 *Komican Sarılır*

      Sil
  2. banyoda bıçağı ne yapıcaksınki?

    YanıtlaSil
  3. Tamam bunu okuduktan sonra banyo yapmıştım ve gözüme sabun gelmesin diye başımıbayaa bir arkaya atmıştım. Jfjfndj Hala korkuyorum Rei. Çok teşekkür ederiz jdjdj

    YanıtlaSil
  4. Ben gözlerim yanmadan açık banyo yapabiliyorum onu görme tehlikem yüksek herhalde

    YanıtlaSil
  5. Ben gözlerim açık saçımı yıkıyorum .___. Hatta yanıyo acayip aynaya bakarak saçımın köpüğüne şekil veriyorum hatta .EWQ.EQ:WEWQ

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^