27 Kasım 2014 Perşembe

"The Drain"

Suyun hafif pıtırtısını kafamda hissediyorum. Görebildiğim tek ışığı bulunduran küçük deliğe bakıyorum. Su ordan gelip üstüme yağıyor. Ahh, çok iyi hissettiriyor. Gerçi su 'temiz' değil. İçinde bütün gün üstünde biriktirdiğin ter ve kir var.

 Dilimi dışarı çıkarıp tadına bakıyorum. İşte en sevdiğim an geliyor. Saçını temizliyorsun, ve bir sürü saç dökülüyor. Delikten geçip yanıma geliyor. Onları alıp diğerlerinin yanına koyuyorum. Saçlarından oluşan büyük bir koleksiyonum var. Küçüklüğünden beri onları biriktiriyorum. Şimdi elimde onlardan peruk yapmaya yetecek kadar var.

Su azalıyor ve sen görüş açımdan çıkıyorsun. Biriktirdiğim saçını kafamın üstüne koyuyorum, birazı yüzüme geliyor. Derin bir nefes çekip kokluyorum.

Şimdi bir kez daha banyo yapmanı bekliyorum, böylece sana yeni saçımı gösterebilirim.

Ç.N:
Size bahsettiğim diğer banyo CP'sini buldum :D 
Bu arada resim bulamadığım için kendim çizdim -,- 



19 yorum:

  1. çok güzel bir cp bu arada güzel resim çizmişsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :D
      Derste canım sıkılmıştı son 5 dakika karalayıverdim -,-
      Sevdiyseniz ciddi resim çizimleri de yapabilirim tabi :D

      Sil
  2. Yap yap :3 Bu arada güzel cp ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk sınavlar bu hafta bitiyor, resim bulamadığım olursa yaparım :D
      Hafta sonu bir ara uzun bir CP gelecek tekrar hatırlatayım :3

      Sil
    2. Bekliyorum ^-^

      Sil
  3. banyo yaparken aklıma bu geldi bi de gözlerim kapalıydı korkudan açamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl korktuğun için gözlerini açman gerekiyor :D

      Sil
    2. üstünde sabun vardı gözlerimi açıp da yaksamıydım bi de karşıma o çıkarsa tipinden korkarım falan yok açmamak daha mantıklı

      Sil
  4. Gözlerini bi açıo Jeff ...

    YanıtlaSil
  5. Süper bir cp: 3 bu arada yaratık kel miymiş ki :o hgjvhf

    YanıtlaSil
  6. Kızın saçlarından peruk yaptığına göre kendi saçının olmaması lazım değil mi?.d

    YanıtlaSil
  7. Resmi güzel çizmişsin ve şu anda banyo yapmaya korkar hale geldim :D

    YanıtlaSil
  8. Resim müko krşm *-* Bizim delik bilmem kaç km ötede ev müstakil olduğu için normalde sobada ocakta su ısıtıp üstümüze dökerdik şohben var artık (kaynar su :( ) delikte altta değil ötede saçlarım oraya gidiyorsa vay be

    YanıtlaSil
  9. ama o saç sandığın şey benim şey kılım hgğşlçfgjlhgfpjğülhgfğljğpldhfğlhğpgflpğdfhpdlfhğgfdlph

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^