18 Kasım 2014 Salı

SONİC.EXE

Sonic.exe hikayesi garip bir Sonic oyunun hacklenmiş bir CD si hakkında geçer.

Ben çok koyu bir Sonic The Hedgehog fanıyım,diğer herkes gibi. Yeni oyunları daha çok fakat klasikleri de oynayabilirim .Galiba hayatımda hiç hacklenmiş yada hatalı oyun oynamadım. Yaşadığım deneyimden sonra da oynamayı düşünmüyorum.
Güzel bir yaz akşamıydı, postacının posta kutusuna bir şeyler koyduğunu fark edinceye kadar Sonic Unleashed oyununu oynuyordum (Ordaki binaları keşfetmeyi seviyordum).  Gelen posta ya bakmak için oyunu durdurdum.Posta kutumda bilgisayarlar için bir cd ve bir not vardı. Onları içeri aldım.
İlk önce nota baktım ve gördüm ki bu benim sevgili arkadaşım Kyle'dan dı.Ne garip. Onu 2 haftadır görmüyordum. Biliyorum çünkü bu onun el yazısı..Fakat biraz kötüydü yazarken zorlanmış veya acelesi varken yazılmış gibiydi, okunması zordu.
İşte ne yazdığı;

"Tom,
Bunu artık tutamam,Bu şeyden kurtulmak için çok geç kaldım, Ve bu işi sen benden önce yapmanı umuyorum. Bunu yapamam,O beni yakaladı,Eğer bunu yok etmezsen, o senin içinde gelecek.O benim için çok hızlı...
Lütfen Tom,Bu tanrısız diski o gelmeden önce yok et, Benim için artık çok geç.
Diski yok et, Ve sende onu yok et, fakat bunu çabuk yap yoksa seni yakalar. Sakın bunu oynamayı aklından bile geçirme. Bu onun istediği şey. Sadece yok et.
Lütfen..
Kyle"
Şey, bu kesinlikle garipti.Kyle benim en iyi arkadaşım olsa bile onu 2 haftadır göremedim, bu yüzden bana dediği şeyi yapmak istemedim. Basit bir oyun CD sinin bunları yapabileceğini düşünmüyorum, her şeyden sonra bu sadece bir OYUN değil mi?
Her neyse.Diske baktım sadece bir basit bilgisayar CD-R diskiydi.Ve ortada siyah şeritte "Sonic.EXE" yazıyordu. Bu Kyle'ın yazısına benzemiyordu. Yani başkasından alınmış bir şeydi. eBay gibi yada bir mağaza... Sonic yazısını gördüğümde oynamak için heyecanlanmıştım çünkü ben bir büyük Sonic fanıyım.
Odama gittim bilgisayarı açtım diski yerleştirdim ve oyunu kurdum. Ana ekran geldiğinde birinci Sonic oyunu sandım. İçimden "Harika!" demiştim. Ama bunu erken söylemiştim. 2. Ekran gelince başlıkla resim değişik bir şeye dönüştü.Korkunç bir şeye...
Gökyüzü karanlıktı başlık ve amblem çürümüş ve yıpranmıştı, Sega 1991 Yazısı şimdi Sega 666'ydı (666 şeytanın sayısı olarak varsayılır), Suda kırmızıya döndü,Kan gibi, Fakat hiper-gerçek hali.
Fakat en korkunç yeri Sonic in amblemiydi.. Gözleri siyah ve kırmızı ışınlarla beraber bana doğru BAKIYORDU,Bu görüntü beni rahatsız ediyordu.Bunun bir hata olduğunu hayal ettim ve unuttum.10 Saniye ekran takılı kaldı.Sonra yine garip bir şey oldu. Save dosyası Sonic the Hedgehog'dandı.. Bir an içinden "Hassiktir len!?" dedim(Türk üsulu tabiiki)" Bu Sonic in ilk oyununda ne yapıyordu?", Her neyse,arka plan karanlık bulutlar ve göktüzü ile birlikte Bad Stardust Speedway bölümünden bir kayıttı. Ve 3 Tane kayıt dosyası vardı.Müzik Earthbound daki "Caverns of Winter" müziğiydi. fakat biraz hızlı ve geri versiyonuydu.
Karakter seçme ekranında az kalsın korkudan geberiyordum! Sadece Tails,Knuckles ve Dr Robotnik vardı! Bu garipti ve bir şeyler yanlış gidiyordu. Bir sonic oyununda nasıl Robotnik i oynayabilirsinki? Hemde klasik bir Sonic oyununda.
Bu hatalı bir oyun değildi. Bu bir hacklenmiş bir oyundu.
Evet gerçekten hacklenmiş görünüyordu, Gerçekten ürkütücüydü, Fakat akıllı bir oyuncu olarak. Korkmadım(yada korkmamaya çalıştım), kendi kendime bu bir hackli oyun diyerek kendimi sakinleştiriyordum. Herneyse.Dosya 1 i seçtim ve Tails i seçtim ve oyun başladı. Oyun 5 saniyeliğine durdu ve piksellenmiş ürkütücü bir gülüş geldi. Sanki Final Fantasy'deki Kefka nın gülüş sesiydi.
Ekran 10 saniyeliğine yada daha fazlalığında siyah bir şekilde başladı sonra tipik seviye başlık yazısı geldi. "Hill,Act 1" ekran karanlık oldu ve bölüm yazısı kayboldu ve Green Hill Zone daki Tails ı gösterdiler(Sonic 1), Fakat Müzik biraz değişikti, Tipik barışçıl müziklerinin tersine benziyordu.Kontrolü aldım ve Tails ile koşmaya başladım.5 dakika boyunca koştum ve ağaçlar çimenler ve benzeri şeyler ekranda belirdi, sonra müzik gittikçe koyu tonlara dönmeye ve yavaşlamaya başladı.
Birden bir şey gördüm ve bakmak için durdum.. Bunlar küçük hayvanların cesetleriydi ve kan akıyordu..(Sonra müzik gittikçe yavaşladı), Tails şaşırdı ve mutsuz bir bakış belirdi.. Onu hiç böyle görmemiştim. Yürümeye devam ettim.Umutsuz bir görünüş belirdi suratında.. yürümeye devam ettikçe ölü hayvanlar artmaya başladı aynı zamanda müzikte yavaşlıyordu..Midem ağrımaya başladı..Bir kaç saniye sonra hiç hayvan kalmamıştı ve müzik o kadar yavaşlamıştı ki sanki durmuştu..
Müzik durduktan 1 dakika sonra Tails durdu.Ekranın diğer tarafında Sonic belirdi.. gözleri kapalı bir şekilde. Tails Sonic i gördüğüne mutlu gözüküyordu. Fakat Sonic hiç takmıyordu.Tails Sonic'e doğru yürümeye başladı.Tails in başı dertte olduğunu ve kötü bir şey olacağını hissettim. Yüksek statik bir sesle kahkaha sesleri duydum.
Birden Sonic'i gördüm gözleri açıktı ve kırmızı ışınlar saçıyordu.Tıpkı ana ekrandaki gibi.. Fakat bu sefer gülümsemiyordu. Bu olduktan sonra ekran karanlık oldu ve statik ses kapandı.
7 saniye gibi bir süreyle böyle devam etti sonra bir yazı belirdi. "Merhaba.Benimle oynamak ister misin?"
Burda gerçekten çok ürktüm. Bu oyunu devam ettirmek istemiyordum. Fakat merakım benden üstün çıktı. Sonraki seviyenin ismi "Saklambaç(HIDE AND SEEK)" idi...
Bu sefer Angel Island bölümündeydim(Sonic 3) ve her şey yanıyordu.
Tails korkuyordu. O aslında bana doğru bakıyordu, gözünden bu arenadan olabildiğince hızlı çıkmak istediğini anlayabiliyordum. Bu sefer gerçekten korkmaya başladım.. Yani bilirsiniz, Tails gerçekten "Beni buradan çıkar!" demeye çalışıyordu bunu içimden hissediyordum.
Ok tuşlarından aşağı ya basarak onu daha hızlı yapmak istiyordum.
Birden yine o ürkütücü sesi duydum.. Kefka nın gülüşü.. bundan 10 saniye sonra Tails in ormana doğru koymasında yardım ettim. ve sonra Sonic in ekranın her tarafına doğru ışınlandığını gördüm. Yine siyah ve ışınlı gözler..
Birden Tails in arkasında Sonic i gördüm. fakat Sonic koşmuyordu O UÇUYORDU! gerçektende uçuyordu!
Tails durduktan sonra(Başka bir ara sahne) müzik durdu ve Sonic kayboldu. Tails yere çöktü ve 15 saniyeliğine ağladı.Bu sahne gerçekten çok üzücüydü izlerken göz yaşlarım aktı. Fakat sonra Sonic ortaya çıktığında Tails korku içinde bakıyordu.
Sonra Sonic Tails e doğru gülmeye başladı ve çok yüksek bir çığlık sesi geldi. Çığlık tam 5 saniye sürdü.Ve sonra ekranda bir yazı daha belirdi "Sen çok yavaşsın,Biraz daha devam etmek ister misin?" yazıyordu ve garip bir gülüş geldi.
Ben çok şaşırmıştım.. Sonic Tails'ı öldürdümü?Hayır o yapamaz.. O ve Tails çok iyi arkadaşlar değil mi? Sonic neden öyle bir şey yapsın ki?
Karakter seçim erkanına geri döndüm ve çok şaşırdım. Bu sefer Tails değişikti. Tails artık ekranda yok sadece bir TV ekranının içine sıkışmıştı. Tails ın dış görünüşü beni korkuttu.. Gözleri siyahtı ve kanıyordu. Tüyleri de siyahtı.Düşünmemeyi denedim ve Knuckles ı seçtim.
O gülüş yine geldi ve siyah ekran geldi 10 saniyeliğine, bu sefer seviyenin ismi "Koşamazsın!"
Bu sefer gerçekten ödüm patladı.Bunun hata olduğunu yada bir hack yada herhangi bir eşek şakası yada herhangi bir şey olduğunu söyleyemem ama gerçekten korkuyordum.
Bu seviye değişik görünüyordu, Scrap Brain Zone'un zeminiyle aynıydı fakat gök yüzü ana menüdekiyle aynıydı.karanlık bulutlar.Fakat müzik beni gerçekten ürküttü:Giggas ın müziğine benziyordu.. Earthbound da Pokey i yendikten sonraki gelen müzik.. Knuckles ın Tails gibi korkmuş görünüyordu.
Knuckles yola düz bir şekilde devam etti. Kırmızı statik ışıklar yanıp sönmeye başladı ve ürkütücü gülüş yeniden geldi.Bu sese alışmıştım artık.
Knuckles ın başına gelecek kötü şeyleri sezebiliyordum.. Ama yanılmışım.
Birden Knuckles koşmaya başladı ve ekranın sağ tarafında Sonic belirdi.Ve birden yok oldu.sonra ekranda yazı belirdi "BULDUM SENİ!" Şimdi korkmaya başladım, Sonic Knuckles ı buldu mu? Neler oluyor!?


Her neyse yeniden kırmızı statik ışık geldi ve bölüme geri geldim. Knuckles paniklemiş gibi görünüyordu..
Silent Hill in birinci final boss unun olduğu yer geldi.
Sonic ile bir boss fight mı yapıcaktık? Tanrıya dua ettim ve olmamasını istedim..
Birden Sonic belirdi. Knuckles ı döndürerek sonic e yumruk atmasını sağladım. Fakat Sonic yok oldu ve arkasında pixellenmiş sis bıraktı.Arka planda gülme sesi geliyordu ve sonic yine belirdi yine yumruk atmaya çalıştı ve yine yok oldu. Knuckles gittikçe panikliyordu. İçimden bir ses gittikçe bu işin çılgınlaşmaya başladığını hissettim.Sanki ben ve Knuckles ile ilgili bir akıl oyunu oluyordu..Yine bir ara sahne girdi araya, Knuckles dizlerine çöktü ve hıçkıra hıçkıra ağladığını gördüm. Izdırap çekiyordu.Sonic bizle oyun oynuyordu sanki!.Sonra Sonic güldü ve Knuckles ortadan kayboldu ardından ekran karardı. Yine bir çığlık sesi duydum. 3 saniyeliğine.


Sonra bir yazı geldi. "Oynayacak çok fazla ruh çok az zaman.. katılıyor musun?"
N'oluyor lan!? Neler oluyor ?! Sonic in oyun içinde benle konuşmaya çalıştığını düşünmeye başladım. Bunu düşünmek beni korkutuyordu..Knuckles Tails gibi bir ekrana hapis edilmiş ve simsiyah olmuştu..Buna inanmak istemedim. Gerçekten inanmak istemedim.
Oyunu kapattım ve biraz ara verdim. Biraz şekerleme yaptım(uyudum). Keşke yapmasaydım.Çünkü Knuckles ile Tails hakkında kabuslar görmeye başlamıştım.Onların seslerini duyar gibiydim "Yardım et bize" "Neden bizi ona verdin?" "Kaybol buradan o seni de bizimle almadan"
Ağlama sesleri Sonic'in gülüşü ile kayboldu.Kefka nın gülüşü... Fakat daha ağır bir şekilde.
"Sen oyun oynamak için çok eğlencelisin, tıpkı arkadaşın Kyle gibi."
"Arkadaşlarına katılman çok uzun sürmeyecek ve benim diğer arkadaşlarıma."
Bana doğru geldiğini gördüm.
"Kaçamazsın, Çocuk.Benim dünyamdasın. Tıpkı diğerleri gibi.."
Beni tuttu ve kanayan siyah gözlerinin içine baktım ve uyandım.


2 saat sonra oyunu devam ettirmek istedim. Neden bilmiyorum.Bilgisayarımı açtım ve oyuna dönüp Robotnik i seçtim.
Ekranda yine bir yazı geldi "..." Şimdi hangisini en korkuncu seçmeliyim?
Bu sefer bir tür hol gibi bir yerdeyim bunu hiç diğer klasik Sonic oyunlarında görmemiştim,Yer parlaktı, duvarlar grimsi mordu, mumlar ve orda burda kan izleri vardı, ekranın üst kısmında kırmızı bir perde vardı. Her 12 saniyede bir perde sallanıyordu, Ve gittikçe yavaşlıyordu.Fakat  bu oyunu oynarken
hareket ettiğini rahatça görebiliyordunuz. Müzik biraz garip ve hoştu, Piano sesiydi.Fakat dahasını biliyordum, Bu Hill Act 1 deki müzikti, Sadece bu tersten değildi.
Robotnik Tails ve Knuckles gibi tamamen ürkek değildi,fakat hafif bir paranoid'di.Sabit tuttuğumda kafasını sola doğru döndürüyor yaklaşık iki kere silkiyor.Onun nerde ve ne olduğu hakkında hiç bir fikri yokmuş gibiydi.Holün sonuna kadar koşarak gittim.(Bilirsiniz klasik bölümlerin sonu gibi)
Oyuna devam ettiğimde duvarların karanlık ve kırmızımsı olmaya başladığını fark ettim.Kırmızı meşaleler şimdi ürkütücü maviydi. Sonra Kefka nın korkunç gülüşünü yeniden duydum ve müzik yavaşlamaya başladı durana kadar. Aynı zamanda duvarlarda kırmızılaşmaya devam ediyordu.Yine çok korkuyordum.
Birden Sonic ekranın sağ tarafında belirdi ve kırmızı statik ışıklar belirdi.
sonra Sonic Robotnik i ortadan kaldırdı.Tıpkı Knuckles ve Tails e yaptığı gibi. 15 saniye bekledi ve En rahatsız edici resim belirdi.
Bu hiper-gerçekçi bir Sonic suratıydı(Resimdeki surat) karanlıkta bana doğru bakıyordu.Gerçekten çok gerçekçiydi mavi tüylerini görebiliyordunuz! dokunduğunuz zaman tüylerini hissetebiliyordunuz!.
Onun suratı.. aman tanrım.. Şüphesiz en korkunç gülümseme vardı suratında.
30 saniyeliğine suratına baktım gözlerimi ondan alamıyordum sanki gerçekten bana bakıyordu bana doğru gülüyordu...Bu surat... 3 kere ekran karıncalanmaya başladı 3. kez Kefka nın gülüşünü duydum bu sefer şeytansı versiyonunu..
Fotoğraf geri geldi ve bu sefer fotoğrafın altında bir yazı yazıyordu.
"BEN TANRIYIM"
Sonic'e bakarken bunu okudum ve gerçek bir anda beni vurdu.
Sonic bir canavardı, şeytandı,sadistik ve güçlüydü.. Onun kurbanları Tails, Knuckles,Robotnik ve Kyle.. Onlar sadece onun bir oyuncağıydı. Ve bu oyun onun karmakarışık,kabus dolu dünyası ve cehennemi.
Bir anda Sonic çığlık atar gibi güldü ve karanlık kırmızı statik ışınlar yanıp sönmeye başladı. Ses o kadar yüksekti ki kulaklarım çınlamaya başladı. ve kulaklarımı kapattım 7 saniye boyunca.
Sonra bir yazı belirdi "Round 2 için hazır mısın? Tom?"
Kefka nın gülüşünü duydum ses çok yakındı sanki Sonic tam yanımdaydı.Kafam çok karışmıştı her bakışımda deliriyordum.


Karakter seçim yerine döndüm.Tıpkı Knuckles ve Tails gibi Robotnik de TV'deydi.Onlar bu oyunun içinde tuzağa düşmüş ve sonsuza kadar bu kirpi tarafından işkence göreceklerdi.
Bilgisayarı kapattım ve hiç arkamı dönmedim.
25 saniye gibi bir süre yerimde durdum çok korktum.


Sonic şeytanın şekil almış haliydi. Oyununu oynayan herkese işkence ediyordu, sıkıldığında sizi oyunun içine sürüklüyordu. Sizi oyuncağı yapıp oynayabileceği cehennemine sürüklüyordu. Oyunu bilgisayarımdan silemiyordum. Sanırım oraya yapıştı, en azından kapayabiliyordum.

Sonra bir arkamdan bir ses geldi tıpkı bir fısıltı gibi..
"Bu işi benim için ilginç tut, Tom."
Bu sesin nerden geldiğine bakmak için arkamı döndüm ve gördüğüm şey yüzünden altıma sıçtım ve tabiiki de çığlık attım..
Yatağımda oturuyordu. Beni gözetliyordu..
Sonic'ti, Gözlerinin altında kan lekeleriyle bana bakıyordu.




ÇN:Evet arkadaşlar bir süre önce paylaşacağımızın haberini verdik ve karşınızda Sonic.exe

Bir yerde ''ben tanrıyım diyor'' The expressionless pastasındada bu cümle vardı değilmi yanılıyormuyum acaba.

48 yorum:

  1. Tanrı olmak havalı bir şey olsa gerek okuduğum Cp ların yarısında millet kendini tanrı ilan ediyor :D

    YanıtlaSil
  2. aynen olabilir purge anarchy filmini meşhur maskesindede var bu tanrı (god yazıyor,izlemediysen tavsiye derim film ahamşaham olmasada konu gerçekten güzel hayal gücün iyi ise 2-3 etkisinden zor çıkarsın)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler :) hep merak etmisimdir sonic.exe bunun oynunu nerden indire bilirim oynayanlr varda you tube da görmüştüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani bu gerçekten de var mıymış? o_O

      Sil
    2. Sonic.exe indir yaz çıkar arkadaşım '/_\' İTACHİ UCHİHA

      Sil
    3. http://gamejolt.com/games/sonic-exe-the-game/16239#close buradan

      Sil
  4. Evet var rei bnm ark da var hatta süper oyun.... Gerçektende dediği herşey oluo oyunda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vay... o_O
      Ben en son Sonic the Hedgehog Robo Blast 2'yi oynamıştım :D

      Sil
    2. SRB2 yi bilen bir türk daha çıktı :D

      Sil
    3. SRB2 yi bilen bir türk daha çıktı :D

      Sil
  5. Benim arkadaşım da cd ile aldı oyunu birinden,gece ses duyuyomuşda ben pek inanmıyorum... Arkadaşımı öldürürlerse sölerim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha ha :D
      Gerçekse bulmak için her şeyi yaparım o_O

      Sil
    2. Rei bak gardas gamejolt.com die site var gir arama yerine sally.exe yaz ara cikio indir oyna harrrikkkaaa

      Sil
    3. Yine ben rei benim dedigim kisasiymis al orjinali http://gamejolt.com/games/platformer/sonic-exe-the-game/16239/ umarim link paylasmak sorun olmaz

      Sil
    4. Çok teşekkür ederim *-*
      İnternetim hızlanır hızlanmaz indiriyorum :D
      Bu arada link paylaşmak yasak değil :3

      Sil
  6. sonic exenin oyunu oynamistim ama bana bisey yapmadi sanki beni sevmis gibiydi

    YanıtlaSil
  7. sonic exe nin oyununu oynamistim ama bana bisey yapmadi hic anlamiyom beni sevdimi yada bana bisey yapmak istemiyomu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı versiyonu indirdiğine emin misin? o_O
      Çünkü Sonic.exe'nin de versiyonları var :3

      Sil
  8. Bende oynadim hatta sonic.exe..game buydu galiba o.O baya oldu oynayali ama hala ölmedim :D Ama sonici görmeyi çok isterim dogrusu :d

    YanıtlaSil
  9. Pokemon.EXE veya Pikachu.EXE'nin CP'si varmıdır acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef hayır :3
      Ama tabi ki Pokemon için de bir sürü Cp var :D

      Sil
  10. Sonic.exe vs Ben (kendimden bahsetmiyom hani varya şu yeşil kıyafetli olan) kim alır sizce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama neden :( ben sonic exe yi daha çok seviyom hem o böyle ışınlanıyo filan gerçi ben ne yapıyo bilmiyom ama sonic iyidir ya ^_^

      Sil
    2. Sonic iyi ona lafım yok :D
      Ama Ben daha ayrı bir şey o_O

      Sil
  11. Ben tanrıyım bir felsefe aslında

    YanıtlaSil
  12. Artık sadece mario oynıycam yoksa oynarken koltuklar pislenebilir :))

    YanıtlaSil
  13. 666şeytan sayısımı?
    Altıma yaptım deseydiniz bari!:))

    YanıtlaSil
  14. 666şeytan sayısımı?
    Altıma yaptım deseydiniz bari!:))

    YanıtlaSil
  15. bu oyunu buradan indirebilirsiniz tabiki biraz değiştirilmiş versiyonu zaten orjinalini bulamazsınız :D http://gamejolt.com/games/sonic-exe-the-game/16239#close

    YanıtlaSil
  16. ne zaman entity 303 gelecek

    YanıtlaSil
  17. İlgiç çok gerçek olabilir

    YanıtlaSil
  18. Ben bu cp ye daha yeni ogrendim ben sadece jeff the killer slenderman ve sonic.EXE ye inandım

    YanıtlaSil
  19. abi sonic.exe remake v5 teki herşeyi yazmışsın buraya :D sonic.exe remake v5 tede burda yazan herşey var :D

    YanıtlaSil
  20. çok sağol ellerine sağlık çok güzel yazmışsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sonic exe remakeyi yazan benim

      Sil
  21. ilayda akdeniz5 Kasım 2016 14:50

    sonic exe oyunu nasıl silinir ben de var da

    YanıtlaSil
  22. Arkadaşlar.Sonic exe metal sonic'in ruhudur diye birşey duyarsanız ilk başta doğru sanabilirsiniz fakat sonic exe nightmare beginning de metal sonic vs sonic.exe senaryosu var ???

    Arkadaşlar NSC olarak sizlere yazıyorum.Bu yorumumu okumadan geçmeyin lütfen.
    Bu sonic.exe oyununu oynamanızda bir sıkıntı yok fakat Allah adı verdim SONIC.EXE NIGHTMARE BEGINNING oynamayın.Mesele oyunu kaybedince korkmak değil.Oyunu kaybedniceki sahneler ve müzikler gerçekten aşırı üzüyor insanı.1 ay kadar ağlamdan durmadım.Durup dururken ağlıyorsun kısaca tanımsız bi şoka sokuyor oyun seni.Dalga geçebilirsiniz benimle fakat oyunu oynayıp kaybedince sonic le oynuyorsun suicide hill mi neydi levelin adı.O levelde yavaş ava yürüyorsun tails 2 ye ayrılmış knux gözleri gitmiş eggman 2 ye ayrılmış yarısı ağaca bağlanmış kafası çiçeğin üstünde.Arkadaşlar içinden çıkılamaz bir şok ve üzüntüye girersiniz. HE BEN OYUNU BİTİRİRİM diyip oynarsanız ve bitirirseniz o başka fakat oyun insanı depresyona sokabiliyor üzüntüden.Gerisi size kalmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonic.exe nightmare beginning de kotu son var ya, oyunun yapimcisi sally.exe continued nightmare yi cikardi.kotu son un devamidir.ve nightmare beginning in iyi sonu var

      Sil
    2. evet ben bunu biliyorum link:https://youtu.be/jmqAhfYLCvE?t=131 AĞLADIM :( İnsan oynayıp görünce ayrı bir ağlıyor

      Sil
  23. Hohoho maşallah ne kadar kısa, tamam şuan bunu okumayacağım. Büyük ihtimalle çok iyi bir cpdir. Bu sonraya erzak olsun bana :D

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^