8 Temmuz 2016 Cuma

"The Donation"

"Hayır, kesinlikle kabul etmiyorum."

"Ama Bay Lucjan sizin akrabanız ve yardım edebileceğiniz umudu ile size gelmiş."

"Son kez söylüyorum; hayır. Başka dilde söylememi ister misiniz doktor bey?"

Sinirlerim öyle bir seviyeye gelmişti ki, beni ikna etmeye çalışan doktorun üzerine atlayıp çıplak ellerimle böbreklerini sökmek üzereydim. Doktorun kendisi de farklı bir durumda değildi, konuşmaya sakin başlamıştı ama şimdi sinirli olduğu açık bir şekilde görünüyordu.

Lucjan. İsmini ilk kez duyduğum kayıp kuzenim ya da kendisi öyle olduğunu iddia ediyor, DNA testlerinin ne dediği umrumda değil. İsmi latince bir kere! Ve sırf kan bağımız var diye böbreklerimden birini ona verecek değilim. Hem doktor neden bu kadar ısrarcı ki? Ne zamandan beri organ nakilleri için insanları zorluyorlar?

Doktor derin bir nefes aldı ve konuştu, hala sinirli görünüyordu:

"Pekala, anlaşılan o ki daha fazla ısrar etmenin faydası yok. Öyleyse organ naklini reddettiğinizi belirten formu imzalayıp gidebilirsiniz."

"Sonunda."

Doktorun bana uzattığı kağıdı imzalayıp geri verdim ve rahatlamış bir şekilde ayağa kalktım, böyle saçmalıklar yüzünden zar zor bulabildiğim boş zamanım harcanıyordu.

Ceketimi aldıktan sonra kapıya doğru yürüdüm, bir anda iğnenin boynuma saplanan acısı ile şok olup olduğum yerde kaldım. Arkamı döndüğümde doktorum gülümseyerek elinde bir iğne tuttuğunu gördüm, bana her ne vermişse görüşüm bulanıklaşıyordu.

Doktor diğer elinde tuttuğu kağıdı yüzüme yaklaştırıp bir yeri işaret etti, bu az önce imzaladığım kağıttı. Her şey tamamen karanlığa gömülmeden önce parmağı ile işaret ettiği yeri okudum:

"Sağlıklı durumdaki tüm organlarımı Bay Lucjan Moneo'ya bağışlamayı kabul ediyorum."

Ç.N:
Birinin ısrarı üzerine bu Cp'yi kendi ellerimle yazdım ._.

88 yorum:

  1. Çok fazla okudum diye korkamıyorum herhalde :_:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı durumdayız ._.
      Gerçiben baştan da korkmuyordum :D

      Sil
    2. Ben ilk burda başladım Jeff The Killer ile ve psikolojim çok kötü olmuştu :.:

      Sil
    3. Ama ilk başladığım zamanlar ":"

      Sil
    4. Hala Jeff korkutuyor mu peki -,-

      Sil
    5. Jeff artık herşeyim *-*

      Sil
    6. jeff candır hem çok kawaiiiii

      Sil
    7. Aynen @-@

      Sil
    8. Fikir birliğine varmamıza sevindim :D

      Sil
    9. Hahaha saldırdığında görürüz korkup korkmadığı hahaha...

      Sil
    10. Siz öylesiniz yeni başladım cp ye ne zaman alışırım

      Sil
    11. Bütün isteğim bitti

      Sil
  2. wow çok güzel olmuş bu *^*

    YanıtlaSil
  3. Rei benim attigim cp yi aldinmi
    The Eggs diye yolladim ama buyuk ihtimalle almazsin sacma biraz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldım :3
      Ama CP'leri ben kendi zevkime göre koymuyorum :D
      5 kişilik bir gruba sunuyorum, olumlu sonuç alırsa koyuyorum ^^

      Sil
    2. Cp turkce blog admini olmak icin ne yapmam lazim

      Sil
    3. İleri seviye İngilizce gerekiyor ^^

      Sil
    4. belli bir kriterleriniz mi var yoksa aa bak bu güzelmiş dediklerinizimi yayınlıyorsunuz ben 3 tane cp yazdim 4.yazıom ama beğenilmez diye çekiniyorum

      Sil
    5. Rei 5 kisilik grub öldumu ne oldu sonuc hayir mi?

      Sil
    6. Ayşe Doğan- Bana gönderilen CP'leri sadece kendi görüşüme dayanarak Bloga koyarsam haksızlık olacağını düşündüğümden bana gönderilen CP'leri 5 kişilik bir gruba sunuyorum, çoğunluk olumlu yanıt verirse Bloga ekliyorum ^^

      Buğrahan Türkmen- Ben de neyi unuttum diyordum (-_-')
      Maalesef çoğunluk hayır dedi..

      Sil
    7. Sağlık olsun ama bu pes edecegim manasina gelmez tatilde oldugum icin telefondan yazdim bilgisayarima gectigimde yapip gonderecegim

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Doktor sinir bozucu tabi ._.
      Ama kullandığımız kelimelere biraz dikkat edelim lütfen ^o^

      Sil
  5. DOKTOR GİBİ DOKTOR!

    YanıtlaSil
  6. Kadına belli etmeyen aslında organları mahalle sakatatçılarına verecek olan adam gibi adam doktor!!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya da sadece sadist ve organlardan çorba yapacak :D

      Sil
    2. Bana daha çok mahalle sakatatçıları mantıjlı geldi ama Rei de mantıklı.djsncn

      Sil
    3. Mahalle sakatatçısı :D :D

      Sil
  7. Doktor olma istegim artti :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu duyduktan sonra doktora gitmeyeceğim :D

      Sil
    2. sen direk kalp cerrahı ol bol kan falan otopsi doktoru da olabilirsin nasıl olsa ölüler kimse bişiy çakmaz :D

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Japoncada sevimli veya güzel anlaminda kullanilir

      Sil
    2. Biliyorum anlamını da... CP nasıl kawai olur diye dedim :D

      Sil
    3. Kawaii değil kawaii olan şu 2. Sınıf takıntısı olan hocanın c.p si

      Sil
  9. Doktorlari sivmiyem ztn ._.

    YanıtlaSil
  10. Ya bu cp korkunç değil ya da fazla cp okumaktan korkmayı unuttum -_-

    YanıtlaSil
  11. rei nee bana inglizce öğretirmisin :P
    belki bende ilerde cp çevirmeni olurum en azıdnan ingliizcem gelişirse şuanda ingilizcem fazla iyi değil biraz konuşabiliyorum çok değil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İngilizce kitap oku ._.

      Sil
    2. ingilizce büyük bela dostum sınıftakilerin çoğu mattan kaldı ben geçtim çok kek ing sınavında öle çuvalladım ki anlatamam 35 düştü lan hocanın gıcıklığı da var tabii

      Sil
    3. İngilizceden hiç çuvallamadım ama matematikten çuvallama tarihini yazmışımdır :D

      Sil
  12. Doktor olmak istiyorum böylece adam kesebilirim

    (Bu arada cenabetliği de bozdum)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olcaksan cerrah olma o salaklar belki bi yeri kesebiliyo sen otopsi uzmanı ol sonra bi gün beni de davet et izliyim bıktım videodan canlı göreyim biraz

      Sil
  13. Cp'leri nasıl yollarız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iletişim formundan dı sanırım bazıları faceden yolluyomuş bende aynı soruyu sormuştum :D

      Sil
    2. Evet iletişim formu :3
      Varsa Facebook'tan ^^

      Sil
  14. gönderilen cp lerde küfür olunca sıkıntı olurmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dil çok önemli :D
      Küfür, hakaret, cinsel terimler.. vb gibi şeyler içeren CP'leri direk elemek zorunda kalıyorum...

      Sil
    2. Ama küfür olsa bişey olmaz ya :ı

      Sil
    3. Küfürden nefret ederim ^^

      Sil
    4. Bende pek sevmem ama ayrı hava katıyor gibi cplere :?

      Sil
    5. Küfürler, hakaretler bir metne, hikayeye akıcılık kazandırır. Örneğin, katilden kurtulmaya çalışan bir adam, katilin çocuğunu yakaladığını görünce "Bırak onu seni .....!" demesi. Önemli edebi eserlerde hafiflerden tutun en ağırlara kadar küfür görebilirsiniz. Bunu düşünüp tekrar gözden geçirmenizi dilerim :)

      Sil
    6. Küfürler kelimeleri bükerek, onlarla oynayarak kullanma potansiyelinin düşüklüğünden kaynaklanır. Çünkü ben küfür kullanmadan eserlerinde akıcılık sağlamış bir sürü yazar okudum, eğer bir yazar akıcılık sağlamak için küfüre ihtiyaç duyuyorsa o yazarın kendini göden geçirmesi gerek :)

      Sil
  15. Hocam kisa creepypastalari nerden buluyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orijinal sitesinden? o.O

      Sil
    2. Hocam orda uzun uzun cpler var kisa bulsam cevirip yollacaktim. Bana bi linkini atabilirmisiniz? Yanlis siteye bakiyor olabilirim.

      Sil
    3. Hocam bana kisa bir cpnin linkini atin cevireyim

      Sil
    4. Bulsam ben çevireceğim :D
      Böyle 3-4 saat boyunca aramak gerek ._.

      Sil
  16. yazdığım bir cp var ama iletişim formundan gönderilmio neden kaynaklanıo olabilir yardım ederseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden gönderilmiyor ki ._.
      Kopyala-Yapıştır mı yapmıyor yoksa başka bir şey mi?

      Sil
  17. Güzel cp mış eline sağlık Rei

    YanıtlaSil
  18. Bu CPden çıkarılacak ders:
    Sakın okumadığınız belgeleri imzalamayın

    YanıtlaSil
  19. Hahhahahhahahahhahahha her zaman boyle oluyor yoksa ben.. ben... hahahahhahshshsshs... >:) olamaz O.o

    YanıtlaSil
  20. Bunu okuyanlar ikiye ayrılır
    Doktor olma isteği artanlar
    Anti-Doktor Forevercılar

    YanıtlaSil
  21. Demek ki neymiş imzaladığımız şeyleri okuyormuşuz

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^