14 Temmuz 2016 Perşembe

"Internet Friend"

Şunu belirtmeme izin verin. Ben bütün zamanını bilgisayar karşısında geçiren, Youtube izleyen, Steam'den oyunlar oynayan, ve Creepypasta okuyan ineklerdenim. Bu bir sorun, biliyorum, beni yargılamanıza gerek yok. Kahretsin, hepiniz benimle aynı durumdasınızdır muhtemelen. Bir şey hariç.

Geç bir cuma gecesiydi. Ertesi gün okulum yoktu, o yüzden erken kalkmak konusunda endişe etmem gerekmiyordu. İnternetteydim (büyük süpriz) , rastgele sitelerde geziyordum ve bir reklam dikkatimi çekti. Bir şey kazandığınızı söyleyen pop-up'lardan biriydi. Ödül genelde Iphone veya Ipad'di, ama bu reklam farklıydı.

"Tebrikler, beni kazandınız."

Beni? Bu da ne demek? Normalde görmezden gelip yaptığım işe devam ederdim, ama bu garip küçük reklam beni çekiyordu. Merak edip tıkladım.

Reklam yeni bir sekme açtı, siyah arka planda bulunan, arada bir yanıp sönen bir sohbet kutusu vardı. Tek bir mesaj odamın karanlığında parlıyordu.

"Merhaba arkadaşım." Düşünmeden cevap yazdım.

"Sen de kimsin?"

"Bir arkadaş."

"Bir ismin var mı?"

"Anonim."

"Bu bir isim değil."

"Evet öyle. Senin ismin ne?"

"Sana ismimi söylemiyorum."

"SÖYLE!"

Ani tepki beni biraz korkuttu. Sohbetten çıkmalıydım, ama bir şey izin vermiyordu. Gizemli kişiyle konuşmaya devam ettim.

"Sana ismimi söylemiyorum."

"Arkadaşın olmak istiyorum. Eğer adını bilmezsem arkadaşın olamam ki."

"Kim olduğunu bile bilmiyorum. Neden arkadaşım olmayı bu kadar çok istiyorsun?"

"Çünkü beni kazandın."

"Nasıl?"

"Linke tıkladın. Beni özgür bıraktın. Seni bulup teşekkür edeceğim."

Bu noktada kollarımdaki bütün tüyler diken diken olmuştu. Bilgisayarımı bırakmak istiyordum, ama orda sıkışıp kalmıştım, bedenimi hareket ettiremiyordum. Parmaklarım isteğim dışında yazıyordu, mesaj üstüne mesaj gönderiyordu.

"Nerde yaşadığımı bilmiyorsun."

"Seni çoktan buldum. Ziyaret için geliyorum."

"Yalan atmayı kes. İkimiz de nerde olduğum hakkında bir fikrin olmadığını biliyoruz."

"Şapşal çocuk, çoktan geldim bile."

Aniden odamda bir varlık hissettim. Kafamı çevirmeye çalıştım, ancak vücudum izin vermedi. Arkamda ayak sesleri duydum, masama yaklaşırken ayak sesleri arttı ve arttı. Soğuk, kemikli bir el omzuma sarıldı, uzun tırnakları derime batıyordu. Bana doğru eğildi, kafası kafamın yanındaydı, kulağıma fısıldadı:

"Teşekkürler arkadaşım. İyi niyetin için seni ödüllendirmeme izin ver."

Psikopat gülümsemesi kafatasımın içinde yankılanırken halsiz hissettim. Ne olduğunu anlayamadan her şey karardı.

Tek ışık kaynağının bilgisayar olduğu karanlık bir odada uyandım. Başım çok kötüydü, sanki içeriden bir şey kafama vuruyordu. Ayağa kalkmaya çalıştım ama hala hareket edemiyordum. Gözlerim yavaşça ışığa alıştı ve ekrandakinin ne olduğunu anlamaya başladım. Kendi odamda bana benzeyen birini görüyordum, bilgisayarı kapadı ve ayağa kalktı. Tıpatıp bana benzeyen kişi bedenimi incelerken izledim, derimi çekip ellerimi saçımın arasından geçirdi. Bana bakmak için kafasını kaldırdığında korkudan nefesim kesildi. Gözlerim artık parlak sarı, kedi gözüne benzer bir şeydi. O gözler bilgisayar ekranından bana baktı, ruhumu delip geçti. Kafamı çevirmeyi denedim, ama vücudum buna da izin vermedi. Benim yerime geçen şey bana gülümsedi, gülümsemesi tüylerimi ürpertiyordu. Ekran siyah bir sohbet odasına geçiş yaptı, tek bir mesaj vardı.

"Hoşçakal arkadaşım."

Bu olaydan beri yıllar geçti. Ayağa kalkıp bu lanet bilgisayardan çıkmayı denedim, ama sadece kollarımı ve ellerimi hareket ettirebiliyorum. Burdan hala internete erişebiliyorum, ama ailemle veya arkadaşlarımla konuşamıyorum. Son günlerde konuştuğum kişiler ziyaret ettiğim internet sitelerinde tanıştığım rastgele yabancılar. O zaman bile yazmam gereken kelimeleri yazamıyorum. Parmaklarım acı mesajı göndermeme izin vermiyor, her zaman ifade etmek istediğim şeyi değiştiriyor.

Birinin görmesi ve ne yapması gerektiğini bileceği umudu ile hikayemi yazıyorum. Bütün bunları silmemek için bütün gücümü kullanıyorum. Biri ya da bir şey burdan kaçmamı istemiyor. Lütfen, eğer biri bunu görürse, yardım gönderi... yardım gö...

Lütfen arkadaşım ol.

52 yorum:

  1. Daha iyi olabilirdi sanırım ._.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede mesela bir şey yazan biri yazmamaya yada duraklamaya başladığında eğer gerçekse 3 nokta yapmaz.

      Sil
    2. Programa bağlı? :D

      Sil
    3. Ben öyle program bilmiom link at :D

      Sil
  2. Fazlasıyla mükemmel ve ürkünçtü *-*

    YanıtlaSil
  3. ÇN yok mu? :((

    YanıtlaSil
  4. Yok yok, ben iyice ruh hastası oldum normalde korkmam tir tir titremem gerekirdi ama nedense hiçbir şey olmadı, hiç bir şey!
    Bu arada rei cp göndermek istiyorum da küfrü (baş harf)**** olarak sansürlesem olur mu?

    YanıtlaSil
  5. Vay be. Demek ki bana surekli hello, my friend yazan arkadasi bosina engellememisim :^/

    YanıtlaSil
  6. Ç.N nerde
    nerde Ç.N
    Rei-chan T-T Ç.N nerde?Nerde!?NERDE!¿

    (Tamam manyadım sorry sorry)

    Ben şey zannediyodum ya bu da nete ilan verecek falan sonra birini öldürecek kendini tekrar eden hikayelerden olcak fln. fln.

    Bu arada artık adımı Ame Hiryo ve ya tam tersi olarak değiştiricem ^^ Japonca adıma soy ad ürettim ^^.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi yapmışsın *-*
      Hiryo Ame daha hoş geliyor kulağa :3

      Sil
    2. ^^ sağol

      Sil
  7. Yine çok güzel bir Cp biraz ürktüm nedense *^* ve bence de Ç.N. önemli daha hoş oluyor nedense :3

    YanıtlaSil
  8. Sürpriz doğrusu süpriz değil

    YanıtlaSil
  9. Bunu sevdim *w*

    YanıtlaSil
  10. "Eliyle omzuma sarıldı
    Gülümsemesi kafamın içinde yankılandı
    Ruhumu delip geçti"
    İstemsizce kahkaha attım 👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kslfşslfşslclrps sen de bendensin o zaman slfllslfşs o satırları okurken gülmüştüm ksldslşf

      Sil
    2. Ne yalan söyleyeyim ben de güldüm ama öyle yazıyordu işte ._.

      Sil
  11. ya çn olmayınca bir boşluk hissettim

    YanıtlaSil
  12. cp yi okuyunca aklıma narutonun 2. oppeningi geldi:D XD

    YanıtlaSil
  13. Deyşuh demek ki neymiş bi balta alıp bilgi sayari kırıyohmuşuz (kökten çözüm) *~*

    YanıtlaSil
  14. Burda kastedilen kelimenin temsil ettiği anlam ^^

    YanıtlaSil
  15. ya anlamadığım bişiy var pc yi kapatamıyo ya kıramayı deneyebilir bu arkadaş bedenine hakim olamıo tamam ama diğer cp lerde böle değil direk kır arkadaş canından değerli değil ya

    YanıtlaSil
  16. .İlk başta anlamadım ama anlayınca...Vuuu

    YanıtlaSil
  17. Rei bu hikayeler gerçekmi gerçekse creepypasta kulübümde araştırcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçek olanları vardır belki bilemiyorum :D

      Sil
  18. Rei sen kızmısın erkekmi

    YanıtlaSil
  19. abi bunun benzerini rüyada gördüm gördüğüm en kötü rüyaydı

    YanıtlaSil
  20. bilgisayarla alakası yoktu televizyona siyah ekran gelip bir gülme geliyordu şeytansı gibi sonra bayılıyordum ve saire

    YanıtlaSil
  21. Güzel bir cp olmuş okurken o korkuyu hissedemedim şahsen ama içerik kaliteli

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^