20 Mayıs 2016 Cuma

"Echo on the Phone"

Telefonundan duyduğun seslerin hepsinin fiziksel olduğunu mu düşünüyorsun? Arkadaşınla, ailenle veya herhangi biriyle konuşurken duyduğun o vızıltılar ve gürültüler sana da tuhaf gelmiyor mu? Özellikle konuştuğun kişi yanında biri olmadığını söylüyorsa… Gerçekten de ikinizin yanında birileri ya da bir şeyler olmadığını mı düşünüyorsun?

Eminim sen de yanındaki birinin telefonunu arayıp olan yankılanmayı dinlemişsindir fakat bunun gerçek yüzünü biliyor musun? Hiç telefonları sessiz bir ortamda daha fazla yaklaştırmayı denedin mi? 

Eğer denediysen ve anlam veremediysen bunu sana açıklamak için buradayım. Sessiz bir ortamda arkadaşın kendi telefonunu çaldırmanı istiyor. Sen onu arıyorsun. O da telefonu bulunca sırf gıcıklığına olsun diye aramayı cevaplandırıyor. Ve zaten her şey böyle başlıyor…

Şimdi telefonları yakınlaştırıp tek bir ses çıkar. Onun belli bir zamana kadar olan yankılanmasını dinle. İlk başta bunu eğlenceli bulacaksın. Ben yanında olduğum halde bunu fark etmeyeceksin. Ben hep yalnızdım. Sizin bu yaptığınız konuşabilmem için bir fırsattı. Bana acı çektiren eğlencenize katılmanın nasıl olacağını merak etmiştim. Size sadece sesimi duyurmak istemiştim. Ama siz benim guzel sesimi bir çığlık olarak algıladınız. Korktunuz ve telefonları kapattınız. Size konuk olmaya karar verdim. Bu sefer daha çok korktunuz. Eğer ikinci bir şans isterseniz yalnızca iki telefon kullanmanız yeteli. Sizle dostça konuşup her zaman yanınızda olacağım. Peki hala telefonda duyduğunuz seslerin hepsinin sadece fiziksel olduğunu düşünüyor musunuz?

Ç.N:
Bu Cp Blogun neşeli üyeleri tarafından yazılmıştır ^o^ Katkıları için ikisine deteşekkür ediyorum; Hayrunnisa Özyurt ve Ruassa. Ve bu telefon olayını denemek için tarifini de verdiler :3 

"Sessiz bir ortam bulun. İki telefon alın. Birinden birini arayın. İlk önce 20cm uzaklıktan ,ne olduğu fark etmez, bir ses çıkarın. Yankılanma bir zaman sonra kesilince telefonları yavaşça yaklaştırın."

15 yorum:

  1. Bu arada benim de yazdığım kendimce bir creepypasta hikayem var.Rica etsem yayımlar mısın?

    YanıtlaSil
  2. Wow *-* çok iyi
    -PsikopatKız

    YanıtlaSil
  3. Eh ben pek yeni değilim ama yorum atmak şimdi aklıma geldi.Az önce kuzenimle bunu denedik ve şu anda midemde bir telefon olması ihtimali yüksek.Hem çeviri hem de telefon için saol Rei ^~^
    -Zoe (Eh bundan sonra yorum atmayı unutmayacağım için kendimi de tanıtıyım dedim. Sorun olur mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aramıza hoşgeldin dostum ♥_♥ bunu deneyeceğim. Kesinlikle :D

      Sil
  4. Waaa çok iyi ya *^* ve deneyeceğim :3 cidden harika yazmışlar çevirilmiş bir cp sanmıştım *^*

    YanıtlaSil
  5. Çok iyi olmush, congrats! +_+

    YanıtlaSil
  6. Yayınladığın için teşekkürler Rei ^▽^ yazın 2 OC göndermeyi düşünüyorum ^^ bloğa katkımız olduysa ne mutlu ⌒.⌒

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katkın için ben teşekkür ederim ^,^

      Sil
    2. Hayır ben teşekkür ederim ^▽^ özellikle bana teşekkür ettiğin için teşekkür ederim. Bloğa yazdığın için teşekkür ederim. Cp ler için bi blog oluşturduğun için teşekkür ederim. Bu bloğa katkım olmasını sağladığın için teşekkür ederim. Yani kısaca asıl teşekkür etmesi gereken benim. Bu yüzden teşekkür ederim *^^*

      Sil
  7. Ben çeviri zannettim :0 çok güzel bi'ara denemem lazım :P

    YanıtlaSil
  8. Ve bu cp yi okurken gelen bedava dk yi harcamak icin yanimdaki diger telefonu ariyorum raslantimi dersiniz

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^