28 Mayıs 2016 Cumartesi

"9 Year old Edward and the Shadow Man "

13 Ağustos,1921
Prof.Herbert Clayton
Çocuk Koğuşu
Aziz Mary Çocuk Hastanesi
Fife,İskoçya


Sevgili Profesör,
Yakın arkadaşım ve akıl hocam,sana acil bir hastam ile ilgili bir konuda bana tavsiyede bulunman umuduyla yazıyorum.

Edward sadece 9 yaşında olan 6 gün önce annesiyle birlikte gelen ve pozitif eğilim gösteren bir çocuk ki bu sebeple ilk başta herhangi bir sorunu olduğunu düşünmedik.Bu çok uzun sürmedi.

Edward 6 gün önce bahçede oynarken birinin yada bir şeyin onu izlediğini iddia etti.Kara mürekkebe benzeyen, yuvarlak gözlü uzun kol ve bacakları olan karanlık bir figür tasvir etti. Edward baykuşu andıran bir şey anlattı.O şey kafasının içinde yakın zamanda ölen babasının sesiyle konuşuyordu.Anlaşılan ses Edward'a 7 gün içinde onu almaya geleceğini ve''Issız Ova''adlı bir yere götüreceğini söyledi.Sırf bunu söylemesi Edward'a histeri nöbeti geçirtti.

Son günlerde sağlık durumu kötüye gitmeye başladı.Çocuk karanlık figürün geri döndüğünü ve her defasında ona daha çok yaklaştığına emindi.Odasından attığı aynalar ve camlar arasında bir bağlantı olduğu yanılgısına düşüyordu.
Bunu sana yazdım,Profesör çünkü Edward'ın bahsettiği hayali süresinin(karanlık şekil onu 7 gün içinde gelip alacağını söylemişti) son gecesi,doğru olup olmadığını öğrenmek için odasına gittim ve yalnız değildi.Ay ışığında sadece 2 şey fark edebilirdim bunların herbirinin mezara götürebileceğim şekilde bir tarafı vardır.Öncelikle geriye bacaklı kırılmış bir odun gibi bir figür sanki gölgelerin arasına çekildi.Sonra trajik görünüşlü bir surat kazınmış çocuk,yüzü hiç acı çekemez oynatılamaz...

Sesini gölgelerin arasından duydum iki daire gözden yayılan, ışıltılı ve kara denizdeki kaybolmuş dalgalar gibi.

Ama bu senin sesin değildi Profesör sana yazıyorum çünkü bu sabah Edward vefat etti ve artık olmak istediğim zaman yalnız değilim.

Ç.N:
Bu pastayı Ilgın Kıraç Şimşek isimli arkadaşımız çevirmiştir ^,^
Evet çevirmiştir dedim *-* 

8 yorum:

  1. sonlara doğru cümleler anlaşılmaz bir hal almış

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Sonlarını anlamasamda güzel pasta

    YanıtlaSil
  4. Ov May Allah!evet biliyorum ingilişim çok süper vnvhbv)

    YanıtlaSil
  5. çoksel *-* sonlara doğru karışsada 2. okuyuşumda anladım ;-;

    YanıtlaSil
  6. Çok müthiş *^* ama sonları ben de anlamadım doğrusu.-.

    YanıtlaSil
  7. Sonunda bir şeyler anlatılmaya çalışılmış ama *^^*

    YanıtlaSil
  8. Sonlarını pek anlamasamda güzelmiş😊

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^