18 Mayıs 2016 Çarşamba

 DUYURU 

Başımıza gelen bir kaç olaydan sonra bu duyuruyu yayınlama kararı aldım. Kiminizin bildiği gibi Blogumuzdan kendi emeğimizle yaptığımız çeviriler izinsiz olarak çalınıp, yayımlanıyor bizde çevirmen ve adminler olarak bu olaya çok kızmış bulunmaktayız. Kaldırmalarını istediğimiz zamanlarda vurdum duymazlık yapıp bizi pek takmadılar, bizimde cevabımız şudur; Bu vakitten sonra izinsiz alınacak olan her çeviri için Google Inc. Blogger Telif Hakları tamamen geçerli olacaktır! Gerekirse sorunumuzu hukuki yollardan çözeriz. Okuyuculardan ricam bu blogda görmüş olduğunuz herhangi bir çevirinin başka yerde paylaşıldığını görürseniz şu adreslere bildirmenizdir;  

sorciere.rachel@gmail.com 
unclebraum16@gmail.com

 Bir daha böyle olayların yaşanmaması dileği ile...

21 yorum:

  1. Wattpad de kaynak belirterek yayımlayanlar var, ama belirtmeyerek yayımlayanlar da var..

    YanıtlaSil
  2. Umarım biran önce sonlanır Rei :3 çünkü bu olay cidden sinir bozucu -,-

    YanıtlaSil
  3. Kötü olmuş bu...Bildireceğim

    YanıtlaSil
  4. Bu arada çok iyi çeviri yapıyorsun

    YanıtlaSil
  5. watpadd...en çok kaynak belirtmeyenler orda bana göre -,-

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorun değil ._.
      Kaynak varmış sonuçta :3

      Sil
    2. Tesekkur ederim :3 Bu arada ceviriler GERCEKTEN harika

      Sil
    3. Tesekkur ederim :3 Bu arada ceviriler GERCEKTEN harika

      Sil
  8. Arkadaşlarımla whatsapp yoluyla paylaşıyorum ama siteyide söylüyorum bi sorun olur mu

    YanıtlaSil
  9. Mesela bir watty kitabında kaynak belirterek yayinlasak sorun olur mu?

    YanıtlaSil
  10. Mesela bir watty kitabında kaynak belirterek yayinlasak sorun olur mu?

    YanıtlaSil
  11. Emek hırsızlarının suratlarını dağıtmak istiyorum (┛ಠДಠ)┛

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^