25 Mayıs 2016 Çarşamba

"Saklambaç"

Yine gece oldu. Bunu tabi ki sabırsızlıkla bekliyordu Rose. Bu onun için oldukça eğlenceli oluyordu. Herkes yatağına girince Rose sessiz bir şekilde seslendi ona

"Herkes uyudu gelebilirsin."

Siyah varlık birden belirdi karanlıkta.

"Merhaba küçük kız" dedi, ardından yine konuştu Karanlık Varlık.

"Hadi saklambaç oynayalım." Kız ellerini çırptı.

Kız bu varlığı yeni keşfetmişti.Ona çok eğlenceli gelmişti. Tam oynayacaklarken varlık konuştu:

"Bu ilk oynayışımız küçük kız,senden bir isteğim var."

Kızın yüzü ciddi bir hal aldı.Ardından Siyah Varlık yine konuştu:

"Her oynayışta ailenden biri ölecek tamam mı?" kız korktu fakat bir an ailesinin saklambaçtan önemli olmadığını düşündü.

"Tamam o zaman" deyip eline bıçağı aldı. Siyah Varlık biraz olsa da şaşırmıştı.Kız anne ve babasının odasına gitti ve annesini uyandırdı:

"Anne,benden kork tamam mı?Hadi, uyku vakti" dedi sadistçe gülümserken.

Annesi ne olduğunu anlayamadan Rose bıçağı annesinin karnına sapladı ve çıkardı.Sonra gözlerini oyup onları eline aldı. Göz koleksiyonu yapmaya karar verdi. Annesi kanlar içinde yerde yatıyordu.Onu umursamadı.Sonra babasını uyandırdı:

"Baba, benden kork tamam mı?Uyku vakti."deyip annesine yaptıklarının aynısını yaptı ve odasına geri koştu.

"İstediğini yaptım Varlık hadi oynayalım!"diye bağırdı.Varlıkla beraber saklambaç oynadılar. Varlık onu her sseferinde buluyordu.

"Varlık benim uykum geldi ben uyuyacağım"diye mızmızlandı Rose.

"Benle oyuna başladın küçük kız."

"Ama uykum var benim"diye mızmızlanan kıza tekrar baktı ve

"Şu anda biz aileyiz değil mi küçük kız?"diye sordu Varlık.Kız başını aşağı yukarı sallayarak cevap verdi.Sonra Varlık konuştu:

"Elbette benim de bir bedelim var. Sen benim tek ailemsin değil mi?"diye sordu yineleyerek.Kız bu seferde kafasını sallayınca cevap verdi.

"Ailemden biri ölecek"

Ç.N:
Bu CP uykucukız isimli üyemizden gelmiştir ^,^
bloga katkıları için teşekkür ediyorum *-*

33 yorum:

  1. Bir Benjamin atasözünde denir ki: Absoulutely brilliant!

    YanıtlaSil
  2. "Ow shit!" dedim resmen 0_0

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Sonu böyle biten Cp'ler herzaman favorimdi zaten *^* gerçekten güzelmiş :3

    YanıtlaSil
  5. Bu şu çantadaki buton ve para CP sine b3nz3miş hem de daha iyi *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer öyle bir şey varsa inan ol bilerek değildir.Bu arada teşekkürler *-*

      Sil
  6. Kızın bu kadar çabuk paralize olması biraz abzürt kaçmış ama sonu tüm hikayeyi toparladı. Ayrıca sanki orada bir " Go to sleep!" göndermesi gördüm. Tebrikler uykucu kız. Now go to sleep!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jeffin beni kaçırması içın dua ettim olum ben djdjd

      Sil
    2. Hmm. İstediğin şeylere dikkat et. Belki gerçekleşir falan...

      Sil
    3. Beni kaçır Jeffaşkım *-*

      Sil
    4. Harika olmuş hahaa
      Seni sevdim uykucu kız bir ara senle buluşalım

      Sil
    5. Amanın jeff!

      Sil
  7. Kız ne kadar da sadistmiş O.o

    YanıtlaSil
  8. Admin kardeş bol bol pastalarin paylaşıldığı bir wp grubu çok muko olucak lutfen bi dusun sayfayı bahadır takip edip stalkliyorum lütfen wp grubunu bi dusun

    YanıtlaSil
  9. Okumayın siyah varlığı öldürdüm

    YanıtlaSil
  10. Okumayın siyah varlığı öldürdüm

    YanıtlaSil
  11. Yani sonunda Siyah sey intihar etcek

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. Bir daha asla saklambaç oynamıcam mutlumusun Rei (눈_눈)

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^