28 Mayıs 2016 Cumartesi

"Lost Phone"

Akşam üzeri, bir kadın işten eve geç bir saatte döndü. Çantasını mutfak masasına koydu ve içini kurcalamaya başladı.

Ardından cep telefonunun olmadığını fark etti. En son ne zaman eline aldığını hatırlamıyordu.

"Yolda gelirken kaybetmiş olmalıyım." dedi kendi kendine.

Koridora geçti, ev telefonunu aldı ve cep telefonunun numarasını tuşladı. Telefon uzun bir süre çaldı ve sonunda biri açtı, ancak hiç ses çıkarmadı.

"Alo?" dedi kadın.

Cevap yoktu, ancak kadın telefonun diğer ucunda birinin nefes alıp verdiğini duyabiliyordu.

"Alo? Beni duyabiliyor musun?" diye sordu.

Hala cevap yoktu ama nefes sesi netleşmişti.

"Merhaba, beni duyabiliyor musun?" diye sordu kadın tekrar.

Ardından, telefonun diğer tarafındaki kişi alçak bir sesle yanıtladı "Seni duyuyorum."

Sonra telefonu kapattı. Kadın aramaya devam etti, ama kimse açmadı. Bir süre sonra hayal kırıklığı içinde pes etti.

Geç oluyordu, bu yüzden yatağa gitmeye karar verdi. Üst kata çıkıp yatak odasına girdiğinde telefonunu komidinin üstüne görünce şok oldu.

Telefonu 'Sessiz' moddaydı.

Ç.N:
Creepy *-* 

35 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Belki kadın şizofren (!) ;)

    YanıtlaSil
  3. Woah *^* çok güzel:3 (yine ve yine ._.)

    YanıtlaSil
  4. telefonumu elime bağlıcm artık Bl

    YanıtlaSil
  5. Şu telefonun sessizde olmasıyla neyi anlatmaya çalışıyo?

    YanıtlaSil
  6. Abi al telefonu kır çöpe at
    Mantıklı çözüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki sorun telefonda değil :D
      Sorun eve giren kişi *-*

      Sil
    2. O zaman eve hiç girme

      Sil
    3. Bu arada kusura bakma mantık hatası yapmışım

      Sil
  7. Git evdeki tüm telefonları gövdene sabitle(CPnin ağzına baltayla vurma show)

    YanıtlaSil
  8. Git evdeki tüm telefonları gövdene sabitle(CPnin ağzına baltayla vurma show)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba ! Creepypasta okumaya yeni naşladım vede ne oldiğunu hâlâ tam çözebilmiş değilim anladığım kadarıyla kısa korku hikayeleri vede bana önerevileceğiniz bir Cp varmı ? Cevaplarsanız çok mutlu olurum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jeff the killer okuya bilirsin dostum.Hepsi iyi ama jeffery daha bir güzel.

      Sil
    2. Çevirdiğim Cp'lerin hepsini özenle seçtim ._. Hepsi güzeldir

      Sil
    3. Benjamin Woods en sevdiğin CP Jeff the killer'mı??

      Sil
    4. Simdi gördüm özür dilerim.
      Ve evet Jeff favorim.

      Sil
  10. yine süper bi cp birşey sormak istiyorum jefferye ve jane ye benzeyen cplerin varmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz öyle bir keşif yapmadım ^^

      Sil
    2. Tam olarak benzemiyor ama Ticci Toby,Eyeless Jack,SlendermanCherry Pau ve Sally okuyabilirsin.

      Sil
  11. Yardımsever bir telefon sapığına benziyor telefonu yolda bulmuş önce sapıklık yapmış sonra insafa gelip telefonu kadının evine koymuş :D

    YanıtlaSil
  12. Bir daha telefon kullanmıcam ヽ(゚Д゚)ノ

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^