18 Mayıs 2016 Çarşamba

DUYURU

Kusura bakmayın bu bir CP değil, ancak ciddi derecede sinir bozucu bir durumla karşı karşıyayız Blog olarak. Bu yüzden sizden küçük bir yardım isteyeceğim. Bildiğiniz gibi Creepypasta'nın Türkçe çevirisi konusunda faaliyet gösteren bir Facebook sayfası var, hani benim ve yazarlarımın kendi emeğimle çevirdiği CP'leri çalan sayfa?

Sizden ordaki onur yoksunu bir kaç insana karşı duyarlılık göstermenizi rica ediyorum, eğer olur da kaynak belirtilmeden Blogumdan alınan bir CP görürseniz, hangi yolla olursa olsun lütfen bana haber verin.

Çünkü şimdiye dek defalarca kez yapıldı ve tek bir özür yazısı bile yayınlamadılar, üstelik bununla kalmayıp görmeyeceğimi düşünerek beni sayfadan banladılar. Şu an yaşadığım öfkeyi tahmin edebiliyorsunuzdur, o yüzden duyarlı üyelerime şimdiden teşekkür ediyorum.






46 yorum:

  1. son bu siteden alınan cpyi velet bi kız yollamış ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kız burdan aldığını belirtmiş, ama sayfadaki editörler o kısmı yazmamış.

      Sil
    2. ŞİMDİ NE BU

      Sil
  2. Hepsi çeviri de olsa kesinlikle farklılıklar olacaktır. Bu gibi sıkıntılı insanlar var maalesef. Destek oluruz ⌒.⌒

    YanıtlaSil
  3. Sorun varsa arkandayız Rei istersen dövmeye gidek :D
    -PsikopatKız
    (artık bni yorumlarda görebilirsin bütün cp leri okudum site bayağı ama bayağı iyi)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ouw *-*
      Psikopatları severim *-* Bloguma hoşgeldin ^,^

      Sil
  4. Kendini bi shey sanan bu çirkin ördekleri zìplatmak gerek...let's do it guys.

    YanıtlaSil
  5. Selam!Ben yeniyim!Bana alışın!Bu arada takma kafana

    YanıtlaSil
  6. Böyle insanların üstüne Slenderman gönderebilsek keşke... aslında evlerini bi bulsak, Jeff cosplayi ile onları bi korkutsak geceleyin...
    Ama sadece hayal...

    YanıtlaSil
  7. Bu sayfadakilerin çalıntı yaptığını kaçtır görüyorum ve çok popüler oldukları için de kendilerini bir şey sanıyorlar. Sinirlerini bunlar için bozma Rei, karaktersiz kişiler sadece

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence bozulmuş da olabilirler, sonuçta artık arama sonuçlarında önde çıkıyor blog :3

      Sil
  8. Rei bulursam msj atarım -,- hatta bi ara taş sopa dalmaya gideriz >:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdilik bir şey yapma da, çalıntı görürsen spam yaparsın :D

      Sil
  9. Destek için teşekürler ^_^

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Adres ver gelelim Rei-Chan ^^

    YanıtlaSil
  12. Hem bu blogu hem de o sayfayi izliyorum.Gercekten bu blog daha iyi ama o sayfa daha aktiv.Yine de son zamanlarda bu blog aktivligini artirmis.Basarilar dilerim.Uzun zamandir blogu izliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O sayfanın aktif olma sebebi bir sürü editör olması ._.
      Biz burda 2 kişi idare ediyoruz :3

      Sil
    2. Önemli olan aktiflik falan degil önemli olan bu makarnalar için harcanan emek.
      Siz 1000 yilda bir çeviri yapsaniz bile biz birshey demeyiz.Çünkü biliyoruz ki,siz bazilari gibi copypaste yapmiyosunuz.
      Nobody can drag you down!

      Sil
  13. Bence çeviriler gayet iyi biz yanındayız. Böyle mesaj atan salaklara bakma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin gibi üyelerim olduğu için çok mutluyum ^,^

      Sil
  14. Evet birkaç gün boyunca ne diyeyim böyle terbiyesizlere bilemedim. Gerçekten sinir bozuculukta zirve yapmış bir durum. Ben o sayfayı bilmiyordum ama gidip bakınca öyle olduğunu anladım. Ve sözde yazdıkları "alıntı" bahanesini de göremedim.-.- Kesinlikle burada haklı olan ve desteklediğimiz kişi sensin Rei :3 Hep birlikte onların kafasını kopartıp sayfaya Cp diye atalım gibi psikopatça bir şey söylermişim. :D Neyse uzatmadan böyle bir şeyin tekrar etmemesini umarım ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafa kopartma kısmına yardımcı olabilirim :D
      Ben bu tür konularda haklı olduğumu iddia ederken çok rahatım, çünkü biliyorum ki arkamda beni destekleyecek bir sürü şirin üye var :3

      Sil
    2. Sen bana şirin mi dedin?sence ben şirin miyim👾(gollum.exe:-D)

      Sil
  15. En iyi çare-----》aşağıda

    Bizim şu vampir var ya(anı vampiri takma adını koyduğum cp'nin altına attığım yorumda)işte onu üstlerine yollayabilirim.HATTA BELKİ DE KAN VERSİYONUNU BEN YAPABİLİRİM.<-----psikopat.exe

    YanıtlaSil
  16. Adres ver dövelim rei-san

    YanıtlaSil
  17. Arkandayız Rei!

    YanıtlaSil
  18. O sayfada bu blogdan çalıntı şeyler görünce resmen deliriyorum! Ama onlara uyarımı yaptım "ya cp leri nereden aldığınızı belirtin ya da duruma bizzat el atacağım. Sayfadan ne kadar banlarsanız banlayın yeni yeni hesaplar açıp sizi uyaracağım emek hırsızlığına izin yok." Dedim. Hadi bakalım ey mi yaman bey mi yaman!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de deliriyorum...
      Üstelik Facebook yetmezmiş gibi bir de İntagram'da da başlamışlar...

      Sil
  19. NE?! İnstangramda da mı!? Hiç mi utanma yok bunlarda ya? İnstangramlarının adı ne söyle ordan da binicem tepelerine rei! Bu nedir ya?! Nası bi utanmazlık, nası bi arlanmazlık bu ya!? Deliricem!!!!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayfa adını bilmiyorum, birileri denemiş ikaz etmeyi ama onu banlamışlar.
      (Geç cevap için kusura bakma ^^)

      Sil
  20. Rei sen merak etme biz zor yoldan da hallederiz (◣_◢)

    Common guys we got A job Ψ(`∀´#)ノ

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^