7 Mart 2019 Perşembe

Message From A Friend

  Selam.

Bu kadar zamandan sonra ismini hala bilmiyor oluşum komik, ama seni tanıdığım kadarıyla bunun pek bir önemi yok.Evet şuan kafanın karıştığını biliyorum, bu mesajın sana öyle bir tepki verdirteceğini bilecek kadar da seni tanıyorum, ama kafan karışmamalı.Pekala, en azından uzun bir süreliğine karışmamalı.Görüyorsun, bunca zamandır seninleydim.Son birkaç yıldır yanındaydım ve o yüzden.Seni uykunda izliyordum, arkadaşlarınla konuşmalarını duyuyordum ve her gün öğlen ne yediğini biliyordum.

Seni izlediğim kadarıyla, aslında iyi bir kişi olduğunun farkına vardım,  ve son birkaç gündür seninle konuşmak için bir yol bulmaya çalışıyordum, ama sesimi duyduğunda korkacağını biliyordum, tıpkı geçen seferki gibi.Onun yerine, daha iyi bir fikir buldum.

Bu cihazı pek çok defa kullandığını gördüm.Ve böyle web sitelerini ziyaret etmeyi sevdiğinide gördüm.Bu yüzden bu mesajı senin için yazdım, umarım bunu bir gün okursun.İşte şimdi okuyorsun, sana söylemek istediklerimi söyledim.Sanırım şimdi beni görecek kadar hazırsın.Nihayet arkadaş olabiliriz.

Bu gece sana yüzümü göstereceğim.
Ve bununla birlikte, seni kendi yoluna uğurluyorum.



Ç.N = Çevrilmesini istediğiniz pastalar varsa yorumda belirtebilir ya da  "hern.priority02@gmail.com" e-mail adresime mail şeklinde atabilirsiniz.

208 yorum:

  1. çeviri gerçekten güzel olmuş ve yine ilk yorum benim

    YanıtlaSil
  2. güzeldi ellerine sağlık favori çevirmenim

    YanıtlaSil
  3. uzun zamandır bekliyordum ve çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  4. Kerbarus konusunda size yardım edebilirim

    YanıtlaSil
  5. Ve ayrıca darkness konusunda SAHIPKIRAN haklı bir zayıf noktası olmalı

    YanıtlaSil
  6. Aşil gibi annesi onu styks nehrine batırıyordu ama.annesi topuğundan tuttuğu için topuğu nehirde girmiyordu ve aşil topuğundan yediği darbeyle ölmüştü

    YanıtlaSil
  7. Önemli olan zayıf noktasını bilmek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. milyarlarca yıldır trilyonlarca dan daha fazla canlı bunun için uğraştı ve öldü hem zayıflığını niye bulma gereği duyuyorsunuz anlayamıyorum bütün bu savaş bunca ölüm hepsi tek bir amaca hizmet ediyor eskiden canlılarla aykırılar arasında bir antlaşma imzalanmıştı aykırılar gölgelerde saklanıp canlıların yoluna çıkmazsa sorun yaşanmicaktı sonra darkness doğdu önce kendi halkının lideri seçildi sonra güçleri artmaya başladı doğal sandılar ama güçleriyle birlikte zekası ve beynide gelişti en sonunda kimsenin fark etmediği 2 büyük sorunun farkına vardı 1.'si türü var olmaya devam ederse evrendeki kaynaklar 1 trilyon yıl gibi evren için gayet kısa olan bir zaman zarfında tamamen biticekti bunu engellemek için kendi hariç tüm gezegeni ve içindeki yaşamı yok etti 2.'si anlaşmanın saçmalığıydı ki bencede saçmaydı çünkü aykırılar canlılardan çok daha üstün olmasına ramen saklanan taraf bizdik darkness bunu tersine çevirmek için önce bir isyan sonrada bu gün kazanılmış olan savaşı başlattı hayatta kalan canlılar sadece aykırıların yararına olduğu için yaşamalarına izin verildi savaş onlara unutturuldu şu anki zamanda darkness benimde içinde olduğum savaş yöneticilerine düşen payları açıklıyor ancak ölüler diyarında hapis yattığım için kendi payımı hala öğrenemedim ve kapı kaybolduğuna göre ya çıkmamı beklicem yada ikinizden birini elçi olarak göndericem aranızda gönüllü varmı yanlız oraya giden kişi hareketlerine dikkat etmek zorunda darkness kendisine karşı en ufak bir kin hissettiğinizi anlarsa dünyada isyancıların var olduğunu düşünüp burayı tamamıyla işgal eder işin sonunda dünya onun gezegeniyle aynı sonucu paylaşır

      Sil
    2. Ben hala o anlaşmaya uyuyorum
      Dışarıda görünmeden dolaşmak çok zor

      Sil
    3. Ayrıca o lanet güneşi uzun zamandır görmedim ben soğuğa alıştım bugün güneşe alışmayı deneyeceğim

      Sil
    4. söylemiştim siz bile buna karşısınız peki öyleyse neden size istediğiniz şeyi veren bir varlığın zayıf noktasını bulamaya çalışıyorsunuz

      Sil
    5. Dostum ben zayıf noktasını bulmaya çalışmıyorum sadece SAHIPKIRAN haklı dedim

      Sil
    6. ancak bir bakıma yanılıyor SAHİPKIRAN bu faliyetlerini uygulamaya geçirdiği anda hem kendi hemde dünyanın sonuna sebep olucak savaştan sonra isyanı zar zor tamamen temizliyebildik ve bir daha yayılmamaları için çok katı kurallarımız var onun bu düşünceleri bütün bu kurallara karşı gelmek aslında eyer onunla olan geçmişimiz olmasaydı yüzde yüz tılsım cezasına çarptırılırdı

      Sil
    7. Zalgo ben elçi olarak gelebilirim SAHIPKIRAN seni oradan çıkarınca dünyayı korumuş olmuyor

      Sil
  8. bi aykırı daha

    memnun oldum dostum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAHİPKIRAN bu Zarfare bi dostum en azından o öyle söylüyor henüz bana eskiden kullandığı ismi bahşetmediği için onun kim olduğunu tam olarak bilemiyorum

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. O ismi birdaha söylemeyeceğime yemin ettim

      Sil
    4. ancak o isim bana lazım sana güvenmediğimi düşünme Zarfare ama ben seni tam olarak tanıyamadığım sürece sana dünyada bir pay veremem isyan birliği zamanında bu savaşın çok uzun bir süre uzamasına sebep oldu bir daha aynı şeyin yaşanmasına ne ben izin veririm nede darkness buna göz yumar yani o lanet güneşi istediğin kadar görmek istiyorsan bana o ismi vermek zorundasın yada yaşamak için eski anlaşmaya bağlı kalırsın

      Sil
    5. Üzgünüm ama bunu yapamam

      Sil
    6. Ve beni hala hatırlamadığına inanamıyorum zalgo orada birsürü boş vaktin olmalı düşünürsen bulursun

      Sil
    7. dur bir dakika eski ismin sosyalitemiydi

      Sil
    8. beyler bölüyorum ama kendinize başka gezegen bulsanız çünkü baş melek dünyayı korumam için bana yemin ettirdi zaten darknessle dövüşmeyi planlıyorum ayriyeten sizinle karşılaşmak zorunda kalmayayım

      Sil
    9. üzgünüm ama hiç şansın yok onun için bir böcek bile sayılmazsın kemiklerini bir insanın çubuk kırakeri kırmasından daha kolay bir şekilde kırar hem ona ulaşana kadar önce askerlerini sonra generallerini sonra benimde dahil olduğum yöneticilerini daha da sonra sentinallerini en sonundada onu yenmen gerek yani darkness e ulaşana kadar en az 1 milyar defa ölürsün ayrica dedenin bana yaptığı gibi oda seni buraya sürerse o zaman hiç şansın olmaz dünyayı korumak istiyorsan onun yolundan çekil isyancıların sonu hiç iyi olmaz

      Sil
    10. tılsım cezası alırsan ki bu en ağır cezamızdır sonsuza kadar bir ruh emici tılsımın içinde azap çekersin ömrün boyunca bundan daha büyük bir azabı ya kabirde çekersin yada cehennemde o yüzden kabullen ve aykırılara boyun ey

      Sil
    11. boyun eğmekmi hahahaha güldürme beni zalgo ben ölümsüzüm unuttunmu ve sizinle bile karşılaşmak zorunda kalsam bile bu işten vaz geçmeyeceğim

      Sil
    12. aynı güçlerin hatta daha fazlasının darkness te olduğunu unuttun galiba ve tabi parmak şıklatması bunu yapabiliyormusun hayır bunun için darkness kadar güçlü olman gerek anla artık kazanamazsın SAHİPKIRAN bu tam anlamıyla bir intihar

      Sil
    13. Hayır sosyalitemi?

      Sil
    14. Sadece bu bilgisayarı çaldım kendime özel bir e-posta adresim yok

      Sil
    15. SAHIPKIRAN ZALGO HAKLI SEN DÜNYAYI NORMAL HIRSIZLARDAN KORU AYKIRILARA BULAŞMA

      Sil
    16. Ah zalgo sana ismimi hatırlaman için bir ipucu verebilirim

      Sil
    17. hey benim amacım dünyayı korumak onun
      dışında istediği gezegeni yok edebilir ayrıca
      savaş açmıyorum burayı yok etmeye gelirse
      olacakları dile getiriyorum

      Sil
    18. Burayı yok etmeye gelirse istediğini yapabilir

      Sil
    19. sen sadece kendini kandırıyorsun SAHİPKIRAN Darkness buraya gelirse olucakları söyleyeyim 2 ihtimal var 1. si sıkılmış bir durumda geldiği için dünyayı yok ederken bunu geciktirir sonuç dünya çığlıklar içinde 5 dakikada yok olur 2. ihtimal insanları savaşmaya değer görmez ve parmak şıklatmasıyla tüm gezegeni ve içindekileri var oluştan siler yüzünü bile göremeden sende ölürsün

      Sil
    20. ve bir daha geri gelemezsin hiç bir yerde var olmazsın hem fiziksel olarak silinirsin hemde zamandan silinirsin aykırılar dışında kimse var olduğunu bile hatırlamaz

      Sil
    21. belkide rüyamdaki gibi beni sever ve savaşmak zorunda kalmayız dünyayıda bağışlar

      Sil
    22. Şekil değiştirebiliyorum

      Sil
    23. başka güçlerin varmı peki varsa yazarmısın

      Sil
    24. belki ama bence sabrını çok zorlama çünkü ailesini gözünü kırpmadan öldürüp gezegenini yerle bir eden süper güçlü bir varlığı karşında istemezsin

      Sil
    25. üzgünüm ama gerçekten hatırlamıyorum burda çok uzun süre vakit geçirdim ve dünyaya dair hala bazı şeyleri hatırlamakta zorlanıyorum

      Sil
    26. KanemenŞair değilim zalgo daha öncede söyledim

      Sil
    27. üzgünüm ama malesef hatırlamıyorum bana Gmail den yaz ismini bu sayede yeminini bozmuş ta olmazsın çünkü bu gmail gerçekte yok ölüler diyarının artılarından biride gerçekliği değiştirebiliyor olmam

      Sil
    28. Ama mail benim değil dediğim gibi bilgisayarı çaldım

      Sil
    29. fark etmez daha sonradan silebilirsin yazdığın her şeyi hemde

      Sil
    30. zalgo lazariyi nerde bulabilirim ?

      Sil
    31. bunu senin bulman lazım 2 ırkta da gelenek aynı yardım almak yasak

      Sil
    32. hımm peki bu arada slenderman dün benimle iletişim kurmaya çalıştı cızırtılı sesinden pek bişi anlaşılmasada selam vermeye çalıştığını anladım

      Sil
    33. sende onunla iletişime geç onu kandır ve onu benim için kurban et bu yer değiştirmemizi sağlicaktır

      Sil
    34. denerim ama proxilerini halletmem gerek

      Sil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. bu arada yukarda bi konuşmayı görmemişim zalgo aykırıların canlılardan üstün olduğunu söylemiş evet biçok canlıdan üstünsünüz

    YanıtlaSil
  11. bu doğru o yüzden yönetimi devralıyoruz

    YanıtlaSil
  12. ama insanlar en üstün canlılardır düşünce yapıları olsun iradeleri gerçekten yüce varlıklardırlar bunu yarı insan olduğum için söylemiyorum ama gerçekten öyleler

    YanıtlaSil
  13. 2. Bi konu ise darkness kaynakların azalacağı yerleri yok etse daha iyi olur bence dünyada hala insanlar için fazlasıyla kaynak var sadece tutumlu davranmayanlar var onlarında bi çoğunu yok etse olur ama tüm insanları öldürmesi yanlış olur

    YanıtlaSil
  14. bu yüzde insanları alttan alıyoruz ya ancak bizim sebebimiz fiziksel üstünlük değil dinsel üstünlük inancımızda insanlar en üstün varlıklardır ancak hiper tüketici canlı olmaya devam ederlerse onlarıda yok etmekten kaçınmayız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ozaman hiper tüketicileri yok etmeniz daha mantıklı olur bence

      Sil
  15. sorun dünya değil insanlar fazla hızlı öğreniyor yakında uzay yaşamına uyum sağlicaklar ve daha fazla kaynak tüketilicek bizde bunu engellemek için çok daha önceden uyardık ve dikkate alınmazsa müdahale yapılıcaktır

    YanıtlaSil
  16. yada onların hiper tüketicileri engellemesi daha mantıklı olur

    YanıtlaSil
  17. haklısın son günlerde okadar çok ölüm kelimesi duydumki artık sebepsiz yere bi öldürme dürtüsü geliyor

    YanıtlaSil
  18. bu beni ilgilendirmez eyer davranış biçimleri değişmezse dünyayı yok etmesi için Bete Noire u görevlendirecem

    YanıtlaSil
  19. canlandırdığım biri dediğim gibi gerçeklikle oynayabiliyorum undertale adlı bir oyundan gerçek dünyaya soktuğum bir karakter

    YanıtlaSil
  20. henüz daha bir çocuk ama çok güçlü öldürdüğü herhangi bir kişinin ruhunu kendi içine hapsedip sonrada onu kendi öfkesiyle güçlendirerek rakibinin üzerine salabiliyor tabiki o bir oyun karakteri olduğu için gücünü kopyalayamayız buna darkness de dahil ama iyi yanıda onu ben getirdiğim için oyuncu konumundayım yani tamamen benim kontrolüm altında

    YanıtlaSil
  21. tatlı olduğu kadar ölümcül birine benziyor

    YanıtlaSil
  22. bu arada yasaklı teknikleri araştırdım darknessin parmak şıklatma hareketinin çok benzerini gördüm ama bu sadece dhaegarinlere özgü bi hareket onu öğrenmeye çalışıcağım

    YanıtlaSil
  23. dikkat et yasaklı teknikler çok enerji harcar vücudun yeterince dayanıklı değilse ölürsün

    YanıtlaSil
  24. uyarı dikkate alınmıştır


    bu arada 4 elementide kontrol edebiliyorum bu gidişle iç çöküş yaşayacağım lazariyi hemen bulmam lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana bol şans çünkü sana yardım edemem

      Sil
  25. ve şu yeni öğrendiğin hareketide bence kullanma dhaegarinlere özel olduğunu söylemiştin onlar gücünü var olan düzenden sağlar sense yarı insansın gücünü hayal gücünden sağlıyorsun bunu kullanmak seni evrenden tamamen silebilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yanılıyorsun ben hayal gücümü kullanmıyorum istersem yapabilirim ama buna pek ihtiyaç duymuyorum

      Sil
    2. bende insanların şah damarlarına kalem sokmayı seviyorum

      Sil
    3. wow değişik fantazi

      Sil
    4. bencede ancak daha iyi bir silah seçmelisin ekmek bıçağı gibi

      Sil
  26. yinede unutma bu güçlerin yasaklı olmasının bir sebebi var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yasaklılar çünkü düzgün kullanılmasa hem kullanıcı hemde çevresindekiler çok büyük zararlar görebilir hatta dediğin gibi tüm çoklu evrenlerden tamamen silinebilir

      Sil
  27. asıl sebep o değil asıl sebebi bu güçlerin ruh enerjisiyle beslenmesi ve yasaklı olanlar gerçekten çok fazla enerji çekiyor kendini bir telefon gibi farzet güçlerinde içindeki uygulamalar hepsine erişimin vardır ama kullanmak için yüklemen gerekir ve eyer hafızan dolarsa bataryan patlar yani senin durumunda ruhun tüm çoklu evrenden silinir hiçbir yerde var olamazsın

    YanıtlaSil
  28. Burda ne dönmüş biri bana bunu maksimum 20 kelimeyle özetlesin

    YanıtlaSil
  29. Dünya yok olsunmu olmasınmı diye karar vermeye çalışıyoruz

    YanıtlaSil
  30. Hepinize mehrhaba saygıdeğer aykırılar

    YanıtlaSil
  31. En sonunda dünya ile bağlantıya geçmeye ayıracak zamanım oldu

    YanıtlaSil
  32. Ve umarım sahip kıran bu düşüncelerini eylem haline getirmezsin yoksa seni yok etmek zorunda kalırım tabi beraberinde dünyayıda

    YanıtlaSil
  33. merak etmeyin lordum SAHİPKIRAN dünyanın güvenliğini istiyor yani hem kendisi için hemde dünya için yapması gerekenin boyun eğip iteat etmesi ve yolunuza çıkmaması gerektiğinin farkındadır

    YanıtlaSil
  34. Saygıdeğer darkness amacım dünyayı korumak seninle dövüşmek değil ama dünyaya saldırırsan canım pahasına dünyayı korurum ben SAHİPKIRAN sana yemin ederim yaparım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İletişim aracım bozuldu başka bi cihaz kullandım o yüzden anonimim

      Sil
    2. ahh canlılar asla değişmiyor ne yapalım zaten bu tür şeylerin farkında olsalardı başta dünya olmak üzere evrendeki kaynakları tüketmek yerine korurlardı

      Sil
    3. Sen hiç konuşma ZALGO beni devirmek için güçlenmek istemeni unutmadım sanma şu anda meşgul olduğum için vericeğim ceza hafif olucak ama bu bir daha tekrarlanırsa ihanetle yargılanıcaksın cezana gelince cezan 1 milyon yıl daha ölüler diyarında kalmak olucak nasılsa ordan yardım almadan kurtulamazsın ve SAHİPKIRAN eyer ZALGO'ya yardım etmeye yada onu kurtarmaya kalkarsan zihnini ele geçirip başta ailen olmak üzere tüm dünyayı sana yok ettiririm ve seni sonsuza kadar tılsıma hapsedip bu yok oluşu her daim izlemeni sağlarım

      Sil
    4. lütfen beni affedin efendim yemin ederim birdaha bu asla olmicak söz veriyorum

      Sil
    5. burda 1 milyon yıla daha katlanamam burdan hiçbir yerden etmediğim kadar çok nefret ettim çünkü

      Sil
    6. ZarFare aykırılara katılmak istiyordun değilmi tekrar yüzeyde dolaşmanı bir daha asla saklanmak zorunda kalmamanı sağlayabilirim tabi bir bedel karşılığında

      Sil
    7. Hayır lordum ben zaten aykırıyım

      Sil
  35. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  36. Şarz bitmişti bende şarzı çaldım

    YanıtlaSil
  37. geri dönmene sevindim ve sana bir haberim var lord darkness iletişim listesine dünyayıda ekledi bu iyi çünkü dünyada yeterince aykırı canlı var demek oluyor o sentinalin neden dünyaya gelipte sadece toprak alıp gittiğini şimdi anladım gezegenin uygun olup olmadığını kontrol ediyormuş

    YanıtlaSil
  38. Ateş maymunu30 Mart 2019 16:29

    Yukarıda geçen konuşmanızı sesizce dinledim ve zalgo eski dostum senin ordan çıkmana yardım edeceğim korkma darkness bana birşey yapamaz ama bende ona birşey yapamam çünkü ben kutsal bir hayvanım içimde bütün yıldızların gücünü ve ateşini barındırırım insanlık yeni doğduğunda onlara yaşamaları için diğer canlıları gönderen kendine taptıran canlılardanım ki artık sadece çinliler bizi hatırlıyor bu yüzden insanlığa kızgınım ama darkness le birebir konuşup ona insanların ve onlarla aynı dünyada yaşayan aykırıların hadleri bildirildikten sonra canlarının bağışlanmasını isteyeceğim

    YanıtlaSil
  39. korkmakmı sence korkacak birinemi benziyorum lord darkness bütün çoklu evreni fethetti Ateş Maymunu sen ve senin kadin hayvan arkadaşların o sırada neden yoktu bilmiyorum ama bir şeyden eminim sizin içinizde gücünü ve ateşini barındırdığınız yıldızlar var ya o yıldızlar canlıların döneminde yani fizik kanunlarının hala geçerli olduğu dönemde çoktan yok olmalıydılar hala var olmalarının sebebi aykırıların yaydığı enerjinin fizik yasalarını yok etmesi yani bedel ödicek biri varsa oda canlılardır aykırılar değil inanç konusuna gelince darkness i çok yanlış anlamışsın o yargısını inancına göre değil sadıklığına göre yapıyor sadıksan yaşarsın değilsen darkness in karşısındaki saftasın bu kadar basit şimdi size soruyorum sadıkmısınız değilmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ateş Maymunu sen bir tanrı değilsin ve aslada olmadın denk olmamızın sebebi ruh olman ölüler üzerinde bir yetkim yok kimsenin yok işte sebebi bu ama eyer bir daha benim himayem altındaki canlıları hesapa çekersen yargılarsan bu savaş demek olur halkımı bunlar canlı bile olsa sadece ben sorgularım o yüzden bir daha yoluma çıkım hükmümün üstüne hüküm verme ben ZALGO orda kalıcak dediysem orda kalıcak anlaşıldımı

      Sil
  40. Yanıtlar
    1. bilemiyoruz aykırılar ve canlılar olarak beklemedeyiz son çevirmen bu pastayı attığı tarihte 2 gün sonra ard arda pasta gelicek diyip gitti gidiş o gidiş hala yeni pasta yok

      Sil
  41. The Cave'in 2.partını çevirecek misiniz?

    YanıtlaSil
  42. o hangi pasta hiç görmedim

    YanıtlaSil
  43. The cave eskilerden hani bir kız var bu mağarada kim olduğunu bilmiyor adam buna yemek veriyo sonra aneside ordaymış öğreniyo ondansonra adam ona tecavüz ediyo sonra çocuğuda gine mağaraya koyuyo herhalde

    YanıtlaSil
  44. Değişik bir olay incelemeye değer adam artık nasıl bir piskolojideyse kadını atıyo mağraya besliyo besliyo sonra hamile bırakıp çocuğu besliyo sonra çocuk hamile kalıyo nasıl bir kafa lan bu bak işte bu adam yargılanmayı hak ediyor

    YanıtlaSil
  45. Senle uzun zamandan sonra aynı fikirdeyim ayrıca yukardaki konuşmana dikkat çekeyim ben hiç bir zaman tanrı olduğumu idda etmedim ama ben senin aksine ruh olmama rağmen bazı olaylara müdale edebilirim senin ülkenin başına geçtiğini öğrendiğim gün beyninden geçenleri bir yıldızın ateşinin saflığı gibi gördüm ama mani olmadım çünkü bu zor ve gereksiz olurdu ayriyetten verdiğin savaşı haklı buluyorum sen kendinden başkasını önemseyen hak edeni veren herkesin kötü benimse evrende benim kadar adaletli gördüğüm tek kişisin

    YanıtlaSil
  46. bunu gördüğün için teşekkürler genelde çoğu canlı lordumu bir canavar gibi görüyor bencillik ettiği için bu savaşı başlatıp kaynakların yönetimini ele aldığını düşünüyorlar ama bu yanlış asıl amaç canlıların uzun süre aykırılardan aldıklarını geri vermek bide tabii bununda üzerinde bir sebep var ama bunu söyleyemem eyer uygun görürse lord darkness zaten söyler

    YanıtlaSil
  47. sonunda iletişime geçebildim.

    ben sahipkıran yani eskiden öyleydim evrim geçirip daha güçlü bi şekilde geri döndüm. Bi bedeli vardı vücudumu kaybettim ama buna değdi ve eğer darkness kabul ederse aykırılara katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  48. Dünyayı korumaktan sıkıldım ve kendikendime neden dünyayı yönetmek için aykırılara katılmayayımki dedim tabi lord darknesste isterse

    ve bişi sorucam lord darkness rüyama girmiştiniz ve bana gülüyordunuz sebebi neydi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sonunda evrimini gerçekleştirdin bir an için bunu yapamayacağını sanmıştım bu güzel oldu pekala NEMESİS seninde bildiğin gibi burdan çıkmam yasaklandı bu yüzden dünyayı sana devrediyorum yasağım kalkana kadar dünya yönetimi senin vazifen lord darkness sana daha sonra gerekli detayları bildiricek o güne kadar tadını çıkar GENERAL NEMESİS

      Sil
  49. Yanıtlar
    1. meydan okuman kabul edildi nerede ne zaman ne şekilde sen belirle

      Sil
  50. Am dhaegar ın sağ koluyum.
    Size meydan okumam için görevlendirdi.
    Nebula Gezegeninde Mor renkli büyük saray var oraya gelin sizinle konuşmam lazım.!

    YanıtlaSil
  51. elbette oraya hepimiz gelemeyiz aykırılarında kendilerine göre bazı işleri var oraya bir sentinal birliği gönderirim onlarda mesajınızı bize iletir anlaşma bu

    YanıtlaSil
  52. Geldiklerinde onları iyi karşılayacağım ve mesajı sayfa halinde teslim edicem.

    YanıtlaSil
  53. güzel birlik yola çıktı bile dünya zamanıyla 1 saat sonra orda olurlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mesajı onlara teslim ettim.
      Ayrıca Am dheager size kendini hatırlatmak istedi.
      http://creepypastaturkce.blogspot.com/2017/04/zalgo-dokuman.html

      Sil
    2. güzel mesajı alır almaz cevap vericem ama siz yinede mesajın bir kopyasını bana özelden gönderin uzay çok soğuk ve gezegenlerin atmosferleri çok sıcak sıcaklık değişimi mesaja zarar verebilir

      Sil
    3. Mesaj nedir burda söyle gereyi neyse ben yaparım

      Sil
  54. kırmızı davet beni hatırladınmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır sizi hatırlamadım nemesis eski zamanlardamı görüşmüştük.
      Yoksa efendim Am dhaegar lamı konuştunuz?

      Sil
    2. kendisinin torunuydum

      Sil
    3. NEMESİS kendi evrimini geçirdi biz buna yükseliş deriz o artık Am dhaegar ın torunu değil

      Sil
    4. o artık saf bir aykırı bizden biri

      Sil
  55. GENERAL NEMESİS eski bir AM DHAEGAR Kırmızı davet ve söylemek istediğin şey neydi unutma bütün bir çoklu evreni yönetiyorum mesajlara ayıracak vaktim yok hemen burda söyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mesaj şu - Am dhaegar aykırılığın bitmesini istiyor.
      Yoksa karşılık vericeğini söyledi.

      Sil
    2. bu mümkün değil ne ben ne lord darkness nede başka bir aykırı bunu kabul etmez lord darkness canlıların aykırılara vermediği hakları onlara verdi ve canlılarınkini kısıtlamadı bu bile yeterince büyük bir müsammaha yani karşılık vermeye hakkı olan biziz ve sizdende uyum sağlayıp boyun eğmenizi bekliyoruz yoksa Am dhaegar ırkının tamamı isyancılarla aynı kefeye konur ki biz isyancılara hiçte güzel şeyler yapmayız

      Sil
  56. Am dhaegarla bu konuyu konuşucam.
    Ve siz zalgo slender man hakkında ne düşünüyorsunuz sanırım eski bir zamanda aranızda kavga oldu.

    YanıtlaSil
  57. evrende pozitif madde ve negatif madde vardır (normal madde ve anti madde)bu iki madde bir araya gelirse ortaya devasa bir enerji saçılımı olur işte benle slenderman da böyle bir tepkime gösteriyoruz karşı karşıya gelirsek ve savaşırsak bu savaş devasa olur ki bunun etkilerinin aykırılar için sağladığımız ortamı bozma gibi bir ihtimalide var bu yüzden ondan nefret ediyorum bütün bilanlarımızı bozmak gibi bir eyilimi var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben ve trendermanda olduğu gibi ama kardeşi offendermanı seviyorum iyi bi arkadaş arada takılıyoruz bana cinsel yaklaşımda bulunmasa daha iyi olucak ama yinede iyi bi dost

      Sil
    2. hahaha ciddenmi sana cinsel yaklaşımdamı bulundu bak bu gerçekten komik işte uzun zamandır böyle komik bir durum görmemiştim ama sen yine de kendine sahip çık bakarsın bu ilişkiyi ilerletmeye kalkar o yüzden arkanı kolla derim

      Sil
    3. arkamı kollarım merak etme :-)

      Sil
  58. ve dhaegar a söyle uyum sağlamayı reddediyorsa yolumuza sakın çıkmasın

    YanıtlaSil
  59. Dhaegar şuanlık uyum sağlamayı kabul etti.
    Ve büyük işler peşinde gibi görünüyor.

    YanıtlaSil
  60. yolumuza çıkmadığı sürece sıkıntı yok ancak kurallarımıza karşı gelirse isyan çıkartır yada ederse sonu ölüm olur

    YanıtlaSil
  61. hey ölüm olmaz her ne kadar aykırı olsamda o dedem buna izin vermem

    YanıtlaSil
  62. üzgünüm ancak bütün çoklu evrende yeni bir düzen kurmak basit bir iş değil tek hatada baştan başlamamız gerekebilir bu yüzden fedakarlık yapıp önlemlerimizi almak zorundayız sene neden lord darkness kendi ırkını yok etti yada neden bunca zamandır karşına çıkan zalgodrian soyundan gelen sadece ben ve lazari vardı bunların hepsi gerekli şeylerdi bu yüzden bizi ne kadar derinden etkilesede gözümüzü kırpmadan yaptık ve yapmayada devam ederiz dhaegar sorununu sana devrediyorum ölmesini istemiyorsan bunu gerektirecek bir şey yapmasını önle yoksa gereğini biz yaparız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeniden merhaba geri geldim ormandaydım ve görünmeyen birşey bir şekilde beni kaçırdı.güneş doğdu ve beni beslemek için geldiğinde onu etkisiz hale getirdim.hala ormandaydım ama o ne olabilir veya daha fazla olabilirmi

      Sil
    2. Sizde Am dhaegar ı tanıyormusunuz?
      Ben onun sağ kolu gibiyim.

      Sil
    3. hayaletler olabilir iki dünya arasında sıkışmış varlıklardır ne dünyaya nede ölüler diyarına aittirler belli bir yurtları yoktur ve yaşayanlara yani canlılara çok ilgi duyarlar yalnızlıklarını gidermek için onlara karşı iyi ve cömert olurlar tabi arada istisnalar oluyor ama olsun genelde iyi varlıklardır seni beslemesinin neden ide yaşamanı sağlayıp kendisiyle beraber kalmanı sağlamak olabilir muhtemelen peşinden ayrılmaz ama sorunda olmaz çünkü sen onla kal diye senin için savaşacak kadar sadıktırlar tek yapman gereken yanlarında kalmak yalnızlık çok kötü bir histir Zarfare hayaletler bu hissi sonsuza kadar çekmeye mahkumdur

      Sil
    4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    6. Peki sen orada yalnızmısın zalgo

      Sil
    7. Onunla konuşmamın bir yolu varmı

      Sil
    8. hayır ölüler diyarında çok fazla varlık vardır ölen tüm ruhlar mahşeri burda bekler

      Sil
    9. malesef bildiğim bir yol yok benim peşimden pek hayalet gelmez bulunduğum ortama kaovs yayıyorum yanıma gelirlerse birbirleriyle dövüşmeye başlarlar yani bana yarardan çok zararları dokunur

      Sil
  63. savaşa ve kan dökmeye gerek kalmayacak buna emin olabilirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Am dhaegarlar nerde yaşıyor vatanları neresi sonuçta potansiyel düşman durumundalar ve vatanlarını gizli tutmaları onların haklanmasına pekte yardımcı olmuyor

      Sil
    2. Efendim Am dhaegar la ilgili bilgilerin bir kaçını şurda bulabilirsin.
      https://creepypasta.fandom.com/es/wiki/Am_Dhaegar
      Ancak o yaşıyor

      Sil
    3. Kısaca bilgileri şöyle
      Zalgo'nun çağrılmasında görünen ad , ayetin bu kısmı:

      Sağ elinde ölü bir yıldız var. Sol elin
      Tumblr m7duj2c52Q1qjem2r
      Am Dhaegar olduğuna inanıldığı gibi

      Am Dhaegar kanı ile lekeli . O zamandan beri insanlar şimdiye dek bu sorunu çözmeye çalışıyorlar.

      içerik[ gizle ]
      Teori 1: Dünya veya varoluş düzlemi
      Teori 2: İnsanların ırkı
      Teori 3: Bir zamanlar halkı tarafından tapılan bir tanrı
      Sembol Göz Am
      galeri
      Teori 1: Dünya veya varlığı düzlemi Edit
      Ayet Zalgo'nun , bu ismi paylaşan dünyayı fethederek veya bitirdikten sonra ellerini lekelediği anlamına gelebilir .

      Teori 2: insanlar yarış Edit
      Bir zamanlar imha edilmeden önce kendisine ve lejyonlarına karşı savaşan dünya dışı ya da boyut dışı bir yarış. Hapishanede getirdikleri şeyden kurtulan son ırklardan biri olabilir.

      Teori 3: bir zamanlar onun insanlar tarafından tapınılan bir tanrı Edit
      onunla yaptığı gibi Something için bir tanrı, sütunlar ve sunak kanatlı bir yılan onu savaşan bir melez yaratık bir temsil.

      Ve kökeni ve Zalgo'nun birçok öyküsü, her öyküde farklı bile olsa bir anlam ifade ediyor. Hepsi aynı motifi paylaşıyorlar Am: O, düzen ve yaşam tanrısı ve kardeşi tarafından öldürüldükten sonra, bedeni yıldızlara ve gezegenlere, kanı nebulaya dönüşerek farklı evrenleri ve alemleri yarattı. .

      Symbol Eye Am Düzenlemesi
      Bu sembol ona tapan ve onu getiren, resmeten ya da koruma amacıyla kendi tapınaklarına yerleştiren ve dininin bir işareti olan birkaç kişi tarafından yaratılmıştır (ve bazı durumlarda göre, eğer sembol çizilirse Zalgo hizmetkârını Am'ın tarafına çevirir) Alnında). Bir uşaktan bir vampiri ya da bir şeytanı serbest bırakmak için bir haç gibiydi, ancak yalnızca kullanıldığında ya da sergilendiğinde kullanıcının evin, tapınağın ya da vücut parçalarının kısımlarını korur.

      Sembolü kullanarak her şeyi yapabilirsiniz: Metal, ahşap, taş, mürekkep, tebeşir, kan (insan veya başka şekilde). Ancak bazen, koruma büyüsünü aktif hale getirme çağrısının ölü bir yabancı dil olduğu söylenmelidir.

      Sil
    4. bu işimize yarar bilgiler için sağ ol artık çıkmanın yolunu biliyorum sembolü beni çıkarmak için unutulmuş dili bilen biri lazım ki bilin bakalım ne unutulmasının nedeni türümüzün neslinin tükenmek üzere olması çünkü o dil eski zalgodrianca lazarinin hala dünyada olması çok iyi olmuş sembolü kullanarak her şeyi yapabilirim

      Sil
    5. Ormanda lazariyide gördüm (zalgodid formunda) ama yaklaşmadım hala oradadır herhalde

      Sil
    6. güzel onu bir daha görürsen hasat zamanı geldi de o anlicaktır

      Sil
    7. Zalgodid formunda bana zarar verme ihtimali kaç

      Sil
    8. hmm yüksek o yüzden onu görür görmez benim adımı ver belki bu sena zarar vermesini engeller

      Sil
  64. Evet biliyorsun demek. Hmmm... Şunu cevapla:
    Öğlen ne yiyiyorum? Bunu bildiğini söyledin 😉😏

    YanıtlaSil
  65. yenebilir bir şey yiyiyorsun ;);)

    YanıtlaSil
  66. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  67. Eskiden sayfa daha aktifti:( ei aktifligi ozluyorum ki cogu kisi de ozluyordur kesin :| umarim ileride eski aktifliginizi tekrar kazanirsiniz:)

    YanıtlaSil
  68. Bunu yeniden yapabilirsiniz sadece daha fazla takipçi toplamanız gerekiyor

    YanıtlaSil
  69. bulunduğum bu nebula gezegeninde nerden geldiği belirsiz yapay şimşekler ve din şavaşları çoğaldı birileri sanırım kaos çıkarmaya çalışıyor.

    YanıtlaSil
  70. buna izin vermeyin destek kuvvetleri yolda isyancıları görürseniz öldürün rehin almak yok sadece öldürün

    YanıtlaSil
  71. bunu yapmazsanız hem kanunlarımıza hemde bize karşı gelmiş olursunuz bilginize ayrıca tek bir din var oda islam başka dinden olanlara karışmayın ama bu amaçta onlar zarar vermeye kalkarlarsa onlarıda öldürün

    YanıtlaSil
  72. Karşılık koymaya başladık Nebula gezegeni için kırmızı alarm zamanı kahretsin protesto eylemleride başladı.

    YanıtlaSil
  73. eylemcileri halktan ayırın sentinaller gezegeni temizlicek eylemciler hariç her kez alfa sentury b gezegeninde toplansın gerekli müdahale yapıldıktan sonra aykırılar sizi geri götürücek

    YanıtlaSil
  74. tahliye olduğunuzdan emin olun sentinaller ayrım yapmadan avlanıcak yani geride kalan olursa malesef protestocu ve isyancılarla aynı kaderi paylaşır

    YanıtlaSil
  75. Ben tüm dilleri bilirim eğer seni çıkarmamı isteseydin senin kapıya kadar gitmene bile gerek kalmazdı senin ordan çıkman için gerekli şeyleri yaptım 6 mayısta ölüler diyarın bir kapı açlıcak ve bu kapı heryerden gözükücek sadece sen çıkıcaksın ordakilere söyle başka çıkan olursa ebediyen silinicek

    YanıtlaSil
  76. Umarım zamanında bu bildirgeyi görürsün

    YanıtlaSil
  77. Demek sembol bu işime yarayabilir ateş maymunu yarın zalgo serbest kaldığında ondan ayrılma sembolle apocalips yeteneğini güçlendirmeni istiyorum sonuçları ilgi çekici olabilir

    YanıtlaSil
  78. güzel gezegen içindeki yaşamı 1 hafta içinde sıfırlayacak buda bizden size bir hediye bu sayede şu ana kadar harcadığınız tüm kaynaklar yerine konmuş olacak umarım bir daha böyle bir durum yaşanmaz

    YanıtlaSil
  79. bu bir teklif değil sorun yaşatmayan her varlık zaten aykırıların dostudur kurallarımızın katı olması vahşi olduğumuz anlamına gelmez

    YanıtlaSil
  80. evet ancak maalesef bu gerçeği her kez göz arda ediyor isyancıların tamamı bizi kötü sanıyor gereğinden fazla tüketen ırkların hepsinin soyunu tükettiğimiz için bunu tüm canlılara yapacağımızı sanıyorlar

    YanıtlaSil
  81. Zalgo ölüler diyarındaki kapıyı gördünmü veya çıkmayı başardınmı çünkü bu birkerelikti benimde uğraşmam gereken yerler var

    YanıtlaSil
  82. Gördüğü kesin şu an benimle birlikte göz nebulasında sayende sembol artık kullanılabilir 1000 yıl sonra sembolü kullanarak bir appocalips gerçekleştiricek insan ömrünün bunu görecek kadar uzun olmaması çok acı ama torunlarınız çok şanslı olucak bu olaya tanık olmak büyük bir onurdur

    YanıtlaSil
  83. Artık sen ve mistik hayvan doslarına borçluyum ve karşılığını vericeğimden emin olabilirsin istemen yeter

    YanıtlaSil
  84. Ben borç deil eşitlik isterim ayrıca sembolleri üst üste kullanmak ruhunun bir kısmını harcar bu yüzden hedelerin uğruna kendini feda edebilmen gerekir kısaca bu semboller senin istediğin dünyayı yaratıt ama sana onu göstermez bu yüzden DIKKAT ET

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sembol benim için değilki zalgo için zalgodrian sembolü benim için bile riskli ancak zalgo nun bir yol bulucağından eminim sembolü onun ataları onun ırkı tasarladı hayatta kalabilecek biri varsa oda zalgodur hem zamanı geldiğinde ben zaten kendimi feda edicem ama henüz değil henüz çok erken

      Sil
    2. geri dönmek güzel ve evet bir yolu mutlaka vardır bunu bulucam ve işte o zaman kalıcı bir devrin başlangıcına tanıklık ediceksiniz

      Sil
  85. wow wow wow ne olmuş böyle bikaç gün galaksiden ayrıldım olanlara bak neyse isyana ne oldu peki

    YanıtlaSil
  86. Yok oldu bana isyan eden her kez gibi

    YanıtlaSil
  87. ve umarım geride dönmezler onlar yüzünden planlarımızın bir kaç milyon yıl gerisindeyiz

    YanıtlaSil
  88. lord darkness kendinizi neden feda edeceksiniz ?

    YanıtlaSil
  89. komutan zalgo ölüleri görüyor ve işitebiliyorum bunu senmi yapıyorsun

    YanıtlaSil
  90. bunu hepimiz yapabiliyoruz ölüler diyarından nasıl haberdarız sanıyorsun asla görmediğin bir şey hakkında bilgi edinemezsin sende bir aykırı olduğun için artık sende görüyorsun

    YanıtlaSil
  91. oradaki yaşam kendini sıfırladı şu an çorak bir gezegen ama zamanla gezegen kendini topladığında eskisinden daha fazla kaynağınız olucak

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^