5 Mart 2019 Salı

I Saw It Coming

Bu bir itiraf değil.Bunu ispatlayamazsın, o yüzden deneme bile.Bunu mezara kadar götüreceğim.Her halükarda bu akşam üçüncü içkimi kafama dikiyorum.Sarhoş bir adamın sözüne güvenemezsin.

Bu bugünlerde bir şey hissetmeye başladığımda ki, içtiğim üçüncü içki.Bazen dört saat alsa da, genellikle üç saat sürüyor.Şimdi haftalarca her gece aynı döngü içindeyim, içiyorum, o zamanda hissetmeye başlıyorum, sonra bir korku üzerime çöküyor, sonra kendimden geçene kadar biraz daha içiyorum.

Uyan, gün boyunca sıkıcı bir iş yap.Dikkat çekecek davranışlardan uzak dur, başını dik tut, kimsenin dikkatini çekme.Evine dön, tekrar et.

Birkaç hafta önce bir gece, kapımı bir adam çaldı.Gecenin bu saatinde orada ne yaptığını merak ederek, kapıyı açtım.Sokağın sonunda yaşıyordum ve etrafta kimseler yoktu, komşular bile karşıma nadiren çıkıyordu.

"Bana yardım et," ağzından soluyordu, kan lekeli dudakları yağmurda titriyordu.Ön kolunun kötü bir şekilde kırıldığı ve kemik parçalarının deriden dışarıya çıktığı görülüyordu.Solgun ve sırılsıklam olmuş, yağmur ve kan üstünden durmadan akıyordu ve verandanın altında toplanıyordu."Bir kaza geçirdim, yardıma ihtiyacım var." ürkmüştü. "Bana yardımcı olabilir misiniz??"

Başımı salladım, dilimi yutmuş bir şekilde, onun durumuna şok olmuştum, sonra cep telefonumu bulmak için içeriye koştum.Ama kapıya geri döndüğümde, geriye kalan tek şey ön bahçeye giden kırmızı kan izleriydi.

Orada durdum, bir an şok oldum.Sonra telefonu kenara koydum, kapıyı çarptım ve kilitledim.Neden böyle bir şey yaptığımı bilemiyorum, sadece korkmuştum, bütün bu olanlardan korkmuştum.Ve bir parçam, içimdeki bencil bir kısım, bunun bir sorun olmadığını söylemeye devam etti.Bu başkasının problemiydi.O gitmişti, unut gitsin.

Ben de gevşemek adına kendimi bir şişe içkiye verdim.Ve sonra bir şişe daha.Birkaç şişe diktikten sonra onu tamamen unutmuştum.Ondan sonra da kendimi sarhoş edene kadar içmeye devam ettim.

Kafamın zonklamasıyla uyandım.Ben alkolik biri değildim.Pekala, zaten öyle biri olmaya da alışık değildim.Dışarı adımımı attım ve verandamda kan olmadığını fark ettim.Rahat bir nefes aldım.Belki de yağmur her şeyi yıkamıştı, diye düşündüm.Ya da belki hiçbir şey yaşanmamıştı.Akşamdan kalmalığımı atmak için işe gittim, gün boyu çalıştım.Eve geldim, rahatlamayı denedim.

Dün gece kötü uyumuştum ve günün kalanı geriye kalan tüm enerjimi almıştı, bu yüzden akşamın erken saatlerini gece olarak adlandırmayı yeğledim.Tam yatmak üzereydim ki, kapı tekrar çaldı.

Donakaldım, diken üstündeydim.Kalbim küt küt atıyordu.Artan korkumu gülerek üstümden atmaya çalıştım.Sadece kapıdaki biriydi, korkacak hiçbir şey yoktu.Ama aynı anda elim topuza uzanırken, sesini duydum, daha önceki geceyle aynı titreklikteydi. "Yardım et! Yardıma ihtiyacım var!"

Kapıya vururken olduğum yerde durdum. "Tanrım, canım yanıyor!" diye bağırdı. "Lütfen! Neden bana yardım etmiyorsun??"

Kapıyı arkama alıp yaslandım, gözlerimi yumdum.Bu gerçek değil, diye düşündüm.Bu gerçek olamazdı.Birkaç saniye sonra vuruş sesi durdu ve ortalık sessizliğe büründü.

Kapıyı açmak için atıldım, ama orada kimseler yoktu, kan izi ya da ona benzer bir şeyden eser yoktu.

Tedirgin olmuştum, kapıyı kapadım, kilitledim, ve bir şişe daha açtım.

Böylece, dört gün daha, her gece aynı şekilde, aynı korkunç adam , yardım için ağlıyordu.Ve her gece, kapıyı kilitledim, o gidinceye kadar bekledim, sonra her şeyi unutmak için yine sarhoş oldum.

Yedinci gece canıma tak etti.Eve gelir gelmez sert bir içki içtim ve ondan sonra bir tane daha.O gün önceki hafta olanlar dışında başka hiçbir şey düşünmemiştim.Bu yüzden doğal olarak, o gece tekrar geldiğinde, paranoyakça korkularımı doğruluyordum.Onu bekliyordum.

Kapıyı tıklattığı anda yerimden fırladım, adam oradaydı, yaralı kolunu tutuyordu, soluk soluğa yüzünü buruşturdu.Ama daha bir şey söyleyemeden, av tüfeğimi suratına doğrulttum ve tetiği çektim.Kafası bir kabarcığın patlaması gibi dağıldı, bir el daha ateş ettim, kolumu temizledim, ikinci atışımda gövdesinde bir delik bırakmıştım.

Adamın ıslak iç organlarına bakmaksızın, kapıyı kapadım.Bir trans halimde olduğumu, kafamın otomatik pilotta, ve uçmuş olduğunu söylemek istiyordum, ama bu doğru değildi.Tam olarak ne yaptığımı çok iyi biliyordum.Sadece taşı gediğine koymaya çalışıyordum.

Gördüğün gibi, ben aklı başında bir adamım.Hayaletlere, doğaüstü olaylara ya da o tarz şeylere inanmıyorum.Akılcı bir dünyada yaşıyoruz.Ve kahretsin, arkama yaslanıp zihnimin benle oyun oynamasına izin vermeyecektim.

Kanın yıkanmasının zor olduğunu söylüyorlar, ancak bu doğru değil.Kanı üzerimden kolayca geçirdim.Bir duştan sonra, yeni biri gibiydim.Bu yüzden temizlemeyi ve sakinleşmeyi bitirip ön kapıya geri döndüğümde, önceki gecelerden hiçbir iz bırakmadığı için orada da bir şey olmasını beklemiyordum.

Kapıyı açtığımda ve kalıntılarını bir çuval dolusu et gibi oraya yığıldığını görünce gözlerime inanamadım.Yere çömeldim ve cesedi dürttüm.Sertleşmişti.Verandanın üstünden kanlar akıyordu.Bir kez daha panikledim ve bu sefer gerçekten bir tür transa geçtim.Cesedi evin arkasına götürürken, sığ bir mezar kazdıktan, verandayı elimden geldiğince temizledikten ve başka bir duş aldıktan sonra ne kadar vakit geçtiğini dahi bilmiyordum.

Sonra bir içki daha içtim.Yarın, kapımı çalmaya tekrar gelecekti, bundan emindim.Ben bir adamı öldürmedim ve onu arka bahçeme gömmedim.

Ertesi akşam eve geldiğimde oturdum ve endişe içinde beklemeye başladım.Her an kapı çalabilirdi, adam yine kapımda olacaktı.Benim için bekleyecek ve benden yardım isteyecekti.Belki bu gece gülüp onu içeri davet eder, bir şeyler içmek isteyip istemediğini sorardım, diye düşünüyordum, içkimden bir yudum alarak.Dakikalar uzadıkça uzadı ve nihayet sonsuzluk bekleyişi sona ermişti.Birisi kapıyı çalıyordu.

Kapıya koştuğum sıra rahat bir nefes aldım, ama bu önceki gecelerde gelen adam değildi.Polisti.Bir gece önce bir arabanın yoldan çıktığını, birini görüp görmediğimi bilmek istediler.Belki de sarhoşluğumdandı ama çok inandırıcı bir şekilde yalan söylememi sağladı.Onlara hiçbir şey bilmediğimi söyledikten sonra bana çekici bir akşam yemeği teklif ettiler ve ayrıldılar.

Nabzım hızlanmıştı.Bu olamazdı, diye düşündüm.Gerçek değildi.Düşünceler zihnimde üst üste biniyordu, ve tüm yapabildiğim bilincimi kaybedene kadar içmekti.Ertesi gün hastalandım.Arka bahçemi kontrol ettim ve kazdığım mezar hala oradaydı, sanki yeni kazılmış gibi.Mezarı kazdım, cesedi çıkarıp külden başka bir şey kalmayıncaya dek yaktım.İşim bittiğinde evin içine geri döndüm ve oturdum.

O zamandan beri hiçbir şey hissedemiyordum.En azından içene kadar.Genellikle üç, yada dört şişe.Ve o zaman hissetmeye başlıyordum - içimdeki korkuyu.

Görüyorsun hayaletlerden korkmadım.Onlara inanmıyorum.Onlara asla inanmadım.Muhtemelen kısmen, aşırı batıl inançlı bir anne tarafından büyütüldüğüm için.Psişik işler yaptığını söyleyerek bir servet kazandı.Olay yaşanmadan önce bir kişinin kaderini "gördüğünü" iddia etti ve başımızın üstünde yeri, masamızdaki yemeklerinde tüketicisi olan sağlam bir müşteri akışı yaşandı.Bu yüzden çok fazla bir katkım olmadı, ama her çocuğun yapacağı gibi bende ona ve onun yaptığı şeylere karşı geldim.Evden ayrıldığımda da, bu isyanı çok haklı buldum.

Medyumlar gerçek değil, değil mi? Hiç kimse geleceği göremez. Değil mi ?

Şimdi, korkarım ki annem rol yapmıyordu, kendisine gelen tüm insanların geleceğini gerçekten görebiliyordu.Ve korkuyorum, çok korkuyorum, çünkü şuan onu bende görebiliyorum..

53 yorum:

  1. tek yorumlayan benmiyim bea

    YanıtlaSil
  2. çeviri güzel olmus hern

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim benim sayılı yorumcum ;)

      Sil
    2. favori çevirmenimm :-)

      Sil
    3. uzun zaman sonra geri döndüm özlemişim be bu site burda sıkılmamı engelleyen tek şey

      Sil
    4. zalgo kerbeus güçlüymüş hareketlerini kopyalayabilsemde beni yaralamayı başardı ayrıca onu kısa zamanda etkisiz hale getirmek için fazla güç kullandım güçlerim enerjimi bitirince geri çekilmek zorunda kaldım üzgünüm

      Sil
    5. ve bişi sorcam

      darknesin zayıflığı varmıdır sence

      Sil
  3. elbette yoktur sonuçta koca bir çoklu evreni fethetti (eyer bilmiyorsan söyliyim galaksileri içine alan kesim boyuttur boyutları içine alan kesimde çoklu evrendir)bu sıradada kattirilyonlarca zeki canlıyla karşılaştı ve bildiğin gibi kimse gezegenini savaşmadan terk etmiyor bunu yapabilen bir varlığın sence zayıflığı olması mantıklı bir şeymi kerbeus konusuna gelince savaş taktiğin birazcık yanlış o sadece aşırı gelişmiş 3 kafalı bir köpek hareketini kopyalamaya gerek yokki güç kullanmanada tüm köpekler sonik seslere duyarlıdır bir petshop tan köpek düdüğü alman yeterli olur herhalde sana bir tavsiye savaştığın zaman rakibinin zayıflıklarını kullan bunlar sana ne kadar saçma gelsede kullan inan bana böylesi hem daha kolay hemde daha kısa zaman alır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dediğim gibi yanlış taktik yüzünden yaralandım iyileşirsem düdük alırım ve darknessa gelince her canlının bir zayıflığı vardır sadece bu zayıflığı bulmamız gerekir

      Sil
    2. sorunda orda başlıtor işte bu dediğin aslında bir nevi fizik kanunu her canlının bir zayıflığı vardır ancak bizler canlı değil aykırıyız doğuştan fizik kanunlarına karşı gelme gücüne sahipiz yani belli bir güçten sonra zayıf noktalarımız yok oluyor olabilir bunca canlıyla savaşa girip çizik bile almadan zaferle dönmesinin tek mantıklı açıklaması bu

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  4. ben diğer canlılar gibi değilim

    lazari ve slendermandan yardım isteyeceğim

    ve adımı SAHİPKIRAN diye değiştirdim

    YanıtlaSil
  5. ayrıca çizik almaması zayıflığının olmadığını göstermez zayıflığını iyi koruduğu veya kimse bilmediği için savaşları kazanıyor

    YanıtlaSil
  6. peki bunca zamandır kimse öğrenemediyse sen nasıl öğreniceksin zihnine giremezsin iradesi çok güçlü oda sana söylemiceğine göre işin zor ve 3 aykırı onu yenmeye yetmez unuttunmu sentinallerden oluşan koca bir ordusu var sana zaten insanların internet ağında darknesse ve sentinallere en yakın olan fotoğrafları attım dikkatli ol onlardan 1 tanesi benden 100 taneye denk ayrıca bence harekete geçmeden önce bekle burdan kurtulur kurtulmaz darknesse gidip payıma hangi yıldız sistemi düştü onu öğrenicem eyer güneş sistemiyse isyanın boşuna olur ve boş boşuna infaz edilirsin yada daha kötüsü hayin ilan edilip tılsım cezası olırsın

    YanıtlaSil
  7. bu yüzden dikkatli ol SAHİPKIRAN

    YanıtlaSil
  8. zayıflığını söylemeyeceğini biliyorum kendim bulcam ayrıca tılsım ne oluyor

    YanıtlaSil
  9. hey darknessi daha küçükken öldürücem nasıl diye sorcaksan zamanda geri gidip onu doğduğu zaman öldürecem

    YanıtlaSil
  10. zamanda geri gitme nasıl olcak diyeceksin ışık hızında dünyayı 7 defa turlarsan oluyormuş ben daha o hıza çıkamadım ama çok az kaldı sıkı çalışmayla hızımı arttırabiliyorum

    YanıtlaSil
  11. kanatlarım beni taşıyacak kadar güçlendi onun gezegenine gidip onu öldürebilirim tek sorun gezegenini bilmeyişim hee bide o zamanda sıkışabilirim onu kafaya takmıyorum yaşlanmama gücüm var

    YanıtlaSil
  12. hem yasaklı bi teknik öğrendim öldükten sonra istediğim kadar dirilebiliyorum

    YanıtlaSil
  13. bu iyi çünkü bunu oda yapabiliyor artık ona karşı bir şansın olabilir anca en yakın zamanda kendine dengeleyebileceğin bir aykırı bulmalısın yoksa gücün artmaya devam eder ve iç çöküş yaşarsın lazariye ne dersin sen yarı insan yarı meleksin oda yarı insan yarı zalgodrian birbirinizi dengelrsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ancak yerini senini bulman gerek birbirinizle olan ilk temasınızda ikinizde değişimi anlicaksınız güçleriniz o andan itibaren birbirini dengelemeye başlicak

      Sil
  14. ve birde onun gezegeni bizzat kendisi tarafından yok edildi savaşı başlatmasının sebebi canlıları yok ederek evrendeki kaynakların daha uzun süre dayanması ve eyer türü var olmaya devam etseydi kaynaklar yüzlerce yıl önce yok olurdu yani belli bir yeri yada yurdu yok

    YanıtlaSil
  15. zamanda yolculuk konusuna gelirsekte ışık hızına yaklaşsan bile asla o hıza ulaşamaz yada geçemezsin bu fizik kurallarına aykırı olur ve ben aykırıyım fizik kanunlarını alt üst edebilirim dersen bu yaptığın çok riskli olur çünkü sen tam bir aykırı değilsin yarı aykırısın tıpkı lazari gibi

    YanıtlaSil
  16. ışık hızına çıkmaya çalıştım diyelim başarabilme şansım % kaç olur sence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok düşük yüzde 3.2 yani 96.8 ihtimalle parçaların her boyuta dağalır kalıntılarını kimse bulamaz

      Sil
  17. zalgo bu gün darknessin bi sentinalini gördüm topraktan biraz örnek alıp uçtu peşinden uçtum uzaya kadar takip ettim ama solucan deliğine girip gözden kayboldu

    YanıtlaSil
  18. Bu tuhaf sentinaller çok özel canlılardır yaşamsal faliyetleri ve yapıları hala bir sır olarak saklanıyor kimse onları tam olarak inceleyemesin diye darkness onları sadece savaşlarda ortaya çıkarır böyle keşif görevleri için değil bu konu araştırıcam ancak seninde işini hemen halletmen lazım

    YanıtlaSil
  19. Ne demek yerinde değil ya kerbeus o nerde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lanet olsun bu durumda kapıyı tekrar bulmamız gerekicek şimdi bir düşünelim kapı keşfedilip saldırıya uğradı eyer başarılı olsaydı bu tüm ölülerin serbest kalması demek olurdu bunun yaşanmaması için kapının daha güvenli bir yere taşınmış olması lazım dünyadaki en güvenli nokta aykırı bir nokta olmalı dünyadaki en aykırı ve tehlikeli yerde bermuda şeytan üçgeninin merkezi kapı orda olmalı en azından teoride

      Sil
    2. orası benim için tehlikeli bi yer enazından şimdilik biraz daha güçlenince bakarım oraya

      Sil
  20. bu arada darkness rüyalara girebiliyormu ?

    ben onu gördüm bana seni seçtim falan diyordu dövüşmek istesemde benden uzaklaşıyordu

    YanıtlaSil
  21. bilemiyorum dediğim gibi ölüler diyarından sadece izleyebiliyorum şu an için fiziksel bir formum yok ama burdan çıkınca yapacağım şeyler listesine bunuda eklerim

    YanıtlaSil
  22. seni seçtim derken ne kastetmiş olabilir

    YanıtlaSil
  23. hiç bir fikrim yok belkide rüyaların aracılığıyla zihnine girip niyetini öğrenmiştir ve savaşmak için seni seçmiş olabilir

    YanıtlaSil
  24. rüyamda tehditkar değildi ama tam tersine bana şefkatle bakıyordu hatta gülümsüyordu da

    YanıtlaSil
  25. Darkness in zihni bizim zihnimizden çok ilerde senin hatta benim bile aklıma gelmicek şeylere o normal bir şeymiş gibi bakar bu yüzden davranışlarına kesin bir cevap veremem belkide sen dünyaya gelmesi durumunda ona kin beslesende o sana merhamet etmiştir sonuçta gücünün büyük bir kısmı hayal gücünden geliyor ve sen yarı insansın insan canlıların içinde hayal gücü en gelişkinidir bu yüzden yasaklı teknikleri kullanabiliyorsun onun için deyerli bir askersin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. darkness hakkında araştıramlar yaptım darksius adında küçük bi kardeşi varmış ondan daha güçlüymüş ailenin göz bebeğiymiş darkness bunu hazmedemeyip onu öldürmüş

      Sil
  26. evet ama şimdi bırak darksius ailesinden hiç kimse kalmadı yani bunun bize bir yararı olucağını pek sanmıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diriltme teknikleri öğrendim ama enerjim yetmediği için yapamıyorum dedemin enerjisi yeter ondan yardım isticeğim

      Sil
    2. delirdinmi sen deden benimle konuştuğunu anlarsa dünyaya gelir senin deden bir isyan üyesiydi darkness onun dünyada olduğunu öğrenirse işini garantiye almak için tüm gezegeni temizler

      Sil
    3. senden bahsetmemki tüm bunları nasıl öğrendiğimi sorarsa dhaegarin kütüphanesinin yasaklı bölümünden öğrendiğimi söylerim hem dünyayı korumak adına her şeyi yapar

      Sil
    4. peki dedene benim cesedimi götürüp diriltmesini istediğinde bunu dünyayı korumakla nasıl alakalıymış gibi göstericeksin unuttunmu beni buraya o sürdü ve kütüphanenizde darkness ile ilgili bir metin olucağınıda sanmıyorum onu öğrenmek için ya biri sana anlatıcak yada karşı karşıya geliceksiniz ve bu olduğunda şu ana kadar hikayeyi anlatmak için kimse hayatta kalamadı

      Sil
    5. kütüphaneye gizlice girdim gerçektende vardı öyle bi kitap o yüzden sıkıntı olmaz

      Sil
    6. kitabın yazarı kimdi ve nerede yaşıyor bana söylermisin kurallarımız gereği onu infaz etmem gerekiyor

      Sil
    7. kitap anonim

      zaten çok eski bi kitap yazarı ölmüştür

      Sil
    8. inan bana eyer çoktan ölücek kadar bir yaşamı olsaydı bu kitabı yazamazdı darkness hakkında bu kadar çok şey öğrenmek için çok uzun süre yaşayabiliyor olması lazım ve gücünün zirvesinde olmalı yani insan yaşamıyla şu anda 52 yaşında falan olması lazım

      Sil
    9. kitap baya eski ama en az 4000 yıllık

      Sil
  27. aykırı ömrünün ortalaması 1 tirilyon yıl evreninin ömrünü düşününce başka nasıl çoklu evreni fethedebilirdik ki

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^