3 Mart 2019 Pazar

Home Alone

Evde yalnızsın, ve serbest kalan bir katilin profili hakkında olan haberleri görüyorsun.Arka bahçende olan sürgülü cam kapılarına göz atıyorsun, ve orada karda bir adamın durduğunu fark ediyorsun.Katilin profiline tam olarak uyuyor, ve sana gülümsüyor.

Yutkunuyorsun, sağındaki telefonu alıp 911'i arıyorsun.Telefonu kulağına bastırırken camın arkasına bakıyorsun, şimdi sana daha da yakın olduğunu fark ediyorsun.


Telefonu ani bir şokla düşürüyorsun.Karda ayak izleri yok.


Bu onun yansıması.

12 yorum:

  1. ilk yorum yine benden :-)

    pasta için saol güzelmiş

    YanıtlaSil
  2. az önce ilk atılan pastayı okudum ve sitedeki tüm pastalar bitti delirmek üzereyim aklımda sadistçe fikirler


    kurbanımı parçalayıp mikroskop altında incelemek falan


    sanırım bi katil doğuyor O_o

    YanıtlaSil
  3. hepsine yorum bırakcaktım ama üşendim sonra yapmayı düşünüyorum :-)

    YanıtlaSil
  4. yapcak bişey yok bea okuyacak pastada kalmadı sıkıldım

    YanıtlaSil
  5. hmmm mesela beni bu diyardan kurtarmakla başlayabilirsin daha sonra bu boyuta gerçek bir eğlence yaşatıcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kurtulduğun zaman yanına beni de al

      Sil
    2. Demek kara orduya katılmak istiyorsun öylemi

      Sil
  6. Bakarız yeteneklerin neler

    YanıtlaSil
  7. Beğenmenize sevindim, bunu 2017de filan çevirmiştim ben, 😅

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^