2 Mart 2019 Cumartesi

"Tag"

Onu etiketlediğimde komik bir şekilde sızlandı.Nasıl eğleneceğini bildiği kesindi, gülmekten gözyaşlarına boğulmuştu."Babacığım, dur artık, yüzümün yanları acıtıyor!" Gülmeye devam etti.Mutluluğu bulaşıcıydı, Gülümsedim, yıl boyunca ilk kez, gülümsedim.O gün hayatım boyunca olduğundan daha fazla gülümsediğimi söyleyebilirim.Yazık, her iyi şeyin bir sonu vardır, yorulmuştu, ve kısa bir süre sonra uykuya daldı.

Karım kısa bir süre sonra eve geldi.Beni gördüğüne çok memnundu, ismimi seslendi, tekrar ve tekrar, gülmekten gözyaşlarına boğulmuştu.Bana sarıldı, hala gülüyordu.Gülümsemeye devam ettim.Aşağı baktı ve elimde tuttuğum etiketleme aletini gördü, hızla gözlerime baktı.Gülümsemeye devam ettim. "Michael..." Gözyaşları heyecan içinde yüzünden akıyordu."Bunu küçük meleğimize nasıl yapabildin?" Koşmayı denedi, ama çok yavaştı."Etiket..." Daha da geniş gülümsedim. "Sen o'sun."



Ç.N = Gençler anlamayanlar için açıklayayım, gözyaşlarına boğuldu dediği zaman gerçekte ağlıyorlardı ve anne ona sarıldığında aslında onu üstünden itmeye çalışıyordu, kız da sızlanmadı, aslında çığlık attı ek olarak annesi adamın ismini durmasını istediği için bağırıyordu etiketleme aleti ise bıçaktan başka bir şey değil :)

18 yorum:

  1. wow güzeldi ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum kısa ama etkili bir pastaydı >.>

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  2. kısa pastaların hepsi etkili bence

    YanıtlaSil
  3. bence her pasta etkili zaten hepsi ayrı bir insan piskolojisine hitap ediyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısında kısala pastalar daha çok hoşuma gidiyor

      Sil
    2. Evet yani aslında her insan karmaşık duygular yaşar ama onları belirli kalıplara uydururuz belki de hissettiğin korkunun altında bir mutluluk yatıyordur ne dersin?

      Sil
    3. haklısın saygı değer çevirmen dostum

      saygılar

      Sil
    4. her zihin farklı çalışır bunu uzun süren gözlemlerim sonucunda öğrendim senin zihnin kısa pastalardan korkuyor çünkü sen kısa olanlardan hoşlanıyorsun zihin hoşlandığı şeyin temel amacını diyer şeylerden daha fazla sorgular bu pastaların temel amacı korkutmak olduğu için zihnin sana bunlardan korkman gerektiğini söylüyor beynimiz ne kadar muhteşem bir araç üstelik biz bu arıcın daha yüzde onunu bile kullanmıyoruz bu kadar az bir yüzdelikte böyle işlev gören bir araç yüzde yüz kapasitede neler yapar siz düşünün

      Sil
    5. Beynimizi tam kapasitede kullansaydık şuanki dünya şartlarının ve hayat stilimizin bize çok basit gelmesi baya yüksek bir ihtimal eğer tek bir kişi buna sahip olsaydı tanrı kompleksini yaşaması ya da bir psikoza girmesi kaçınılmazdı diye düşünüyorum

      Sil
    6. Zaten beynimizin yüzde yüzünü kullanıyoruz.

      Sil
  4. hiç şüphesiz bunu basit bir örnekle açıklayayım mısır kıralları dönemlerinin en zengin ve üstün kişileriydiler ve bu güç onları çılgına çevirdi öyleki kendilerini halka mısırın güneş tanrısı RA nın dünyadaki suretleri olarak tanıttılar yada moğul kıralı hülerguhan kendini moğullara gök tanrının dünyadaki gölgesi olarak tanıtması yapı olarak insan kendini üstün görmeye meğilli bu güce tek bir kişi ulaşabilseydi yine aynı şeyin yaşanması kaçınılmaz olurdu

    YanıtlaSil
  5. nasıl ya adam açıklamış zaten altta

    YanıtlaSil
  6. Sadece meraktan ama 'tag you're it' 'ebe sensin' diye çevrilir diye biliyodum yanlış mıyım.? 'Onu etiketlediğimde' değilde 'Onu ebelediğimde' gibi?? :X

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. konuşmada anlamı öyle ama çeviri yaparken hikayenin anlamına göre çevirirsin tureng'den baktığın gibi değil çeviriyi yapan gayet güzel çevirmiş

      Sil
  7. Lan Bende Çocuğunu Et Fabrikasında Kesip Kutuya Koyduktan Sonra Etiketlediğini Sanmıştım. Sağol Panpa.
    - Nesquik Adam

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^