17 Ağustos 2016 Çarşamba

"Annoying Neighbour"

Eskiden şehir merkezinde küçük bir apartmanda yaşardım. Taşınmamın sebeplerinden biri de kötü komşuluktu. Ama taşındığım yerdeki üst komşum
daha kötüydü. Sahibi tuhaf görünen bir adamdı ve içine kapanıktı. Ama gece yarısı yukarıdan tuhaf sesler geliyordu.

Bu tuhaf sesler sinirlerimi bozuyordu. Ses yüksek değildi ama gerçekten zor uyuyanlardandım, o yüzden gözlerimi kapatıp uyuyamıyordum. Sanki birisi yüksek topukluyla yürüyordu ama ses o kadar yüksek değildi hatta sessiz olmaya çalışıyordu. Birkaç gün sonra sesin hep aynı şekilde olduğunu
farkettim. Aynı bir videonun tekrar, tekrar oynaması gibi. Sonra sese alışmaya başladım ve artık uykuma etki etmiyordu.

Sadece birkaç yıl sonra kızıma ödevinde yardım ederken biraz mors alfabesi öğrenmiştim. Kızım masaya yumruklarıyla vurmaya başladı, kızın yaptığı ses yukardan gelen sesin tıpatıp aynısı olunca ürperdim.

Kızıma ne demek istediğini sorunca kızım güldü:

''Bu en kolayı baba,'' dedi '' Bunu yardım istersen yapıyorsun.''

Ç.N:
Bu CP Emre Kuranel isimli arkadaşımız tarafından çevirilmiştir ^,^
Sonu harika biten CP'lerden bir tanesi daha *-*

21 yorum:

  1. imrenmemek elde değil p_p tebrik ederim çok güzeldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cp yazmaya mı imrendin, komşu olmaya mı 😂

      Sil
  2. Sonu iyiydi ama keşke başlık ingilizce ølsaydı €=

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikkate aldığın için teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Beğendim çok güzel *-*

    YanıtlaSil
  4. tamamen tesadüf

    YanıtlaSil
  5. Rei tokyo ghoul animesini biliyormusun

    YanıtlaSil
  6. Yazdığım CP'leri nasıl size ulaştırabilirim?

    YanıtlaSil
  7. Ah dostum çok mütüşlüymüş

    YanıtlaSil
  8. Çok tanıdık geldi. Başka bir.yerde paylaşılmış mıydı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben başka yerde paylaşmadım ama yazarın kendisi başka bir sayfaya da göndermiş olabilir ^^

      Sil
    2. Evet zaten İngilizce bir hikayeden çevrilmiş.
      https://www.reddit.com/r/shortscarystories/comments/4wj8d4/annoying_neighbor/

      Sil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^