13 Ağustos 2016 Cumartesi

Orpheus

Karım bir süredir kör. sanırım, ona şiddetli glakoma tanısı konmasından beri kabaca üç yıl geçti. Onun buna alışabilmesi  için yapabileceğim tek bir şey var. Yapabileceğim  tek şey ona uyum sağlamak.

 '' Dinle tatlım.'' dedim bir gece yatakta yatarken. '' Sen göremediğin sürece ben de gözlerimi kapatacağım ve böylece bunu beraber atlatacağız.''

 Bunun aptalca olduğunu savunsa da, daha rahat hissetmeye başladığını söyleyebilirim.

Sözümü tuttum. Bu uçurumla nasıl baş edeceğimizi öğrendik, bununla yaşayabilmeyi öğrendik. Birlikte. Gözlerimi hiç açmadım. O güldüğünde ve yüzündeki mutluluğu görmek istediğimde bile. Ona gece şarkı söylerken bile.  Aynı yatakta birlikte olduğumuzda bile. Çığlıktan ardından benimle konuşmayı kesmesinden sonra bile.

 O beni hala seviyor, sessiz ve kör olsa bile. Bunu hissedebiliyorum. Neredeyse ondan yayılan o güzel gülücüğü hissedebiliyorum. Zar zor, parfümünün ve şampuanının kokusunu alabiliyorum. Onu sadece bir kez görmek istiyorum, son bir kez.

 Sabahleyin, onun yanında gözlerim kapalı uyandım. (Bunu kendime öğretmiştim.) Şimdi, bir göz atmanın vakti geldiğine karar verdim.

 Gözlerimi yavaşça açtım, o kadar aydınlıktı ki görüşüm başta tamamen bulanıktı, sadece belirli renkleri seçebiliyordum. Ardından kanım dondu. Gördüğüm, hayal edebileceğim en aşağılık, en iğrenç şeydi; hiç kimse.

Ç.N; Bunu bir özür olarak kabul edin, dün gece bir CP paylaşmıştım fakat daha önce çevrildiği uyarıları geldi. Bu nedenle onu silmek zorunda kaldım.

CP hakkında, bu CP 'Orpheus ve Eurydice' adlı Yunan mitolojisinden ilham alınarak yazılmıştır.

19 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Aslında sonu hakkında biraz düşününce, çok da basit gelmedi bana. Bu arada güzel CP yazmışsın (•‿•)

      Sil
  2. Sonu bi değişik ama güzeldi.

    YanıtlaSil
  3. Çığlıktan sonra kadının bir canavara dönüştüğünü hayal etmiştim... Neyse, yine de güzeldi ^^ 😊

    YanıtlaSil
  4. çığlıktan sonra kadın ölür adam gözlerini açtığında karısının cesedini görür falan demiştim hani kokusunu hayal meyal duyuyoya ama bu daha güzeldi

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Hiç kimse nasıl iğrenç olur anlamadım adam gözlerini kaybetmiş olsa daha hoş olurdu

    YanıtlaSil
  7. Orijinal metinde revolting diye geçiyordu. Ve bunun tek bir anlamı var.Fakat bu daha çok tiksindirici anlamında (⌐■_■)

    YanıtlaSil
  8. ne yani kadın bunu bırakıp gitmiş mi anlamadım :(

    YanıtlaSil
  9. ne yani kadın bunu bırakıp gitmiş mi anlamadım :(

    YanıtlaSil
  10. "Seni pis karī" dedim içimden.

    YanıtlaSil
  11. Burada olan acaba alacakaranlık kuşağı misali kadın hiç var olmamış gibi bir anda kaybolacak şekilde tamamen dünyadan varlığı silinip yok mu olmuş doğru mu öyle diyebilirmiyiz yada adam karısının ölümünü zihnen kabullenememiş bunu unutturarak kendi kendini mi kandırmış. Neyse bu iki sondan biri olmasada iyi hikaye olduğu gerçeğini değiştirmez

    YanıtlaSil
  12. Burada olan acaba alacakaranlık kuşağı misali kadın hiç var olmamış gibi bir anda kaybolacak şekilde tamamen dünyadan varlığı silinip yok mu olmuş doğru mu öyle diyebilirmiyiz yada adam karısının ölümünü zihnen kabullenememiş bunu benliğine unutturarak kendi kendini mi kandırmış. Neyse bu iki sondan biri olmasada iyi hikaye olduğu gerçeğini değiştirmez

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^