29 Ocak 2015 Perşembe

You will die soon

Arkadaşlarımla maceralara çıkmayı, daha sonra bunları birbirimize anlatmayı severdik. Bir arkadaşım 2 gün önce bu hikayeyi anlatmıştı. "Arabayla uzun bir yolculuğa çıkmıştım. Bir süredir tuhaf fısıltılar duyuyordum. Yorgunluktan olduğunu düşünüyordum. Mola vermem gerekiyordu ancak mola verecek hiçbir yer göremiyordum. Daha sonra ufak bir evle karşılaştım. Arabayı durdurup aşağı indim. Eve doğruyu yürüyüp kapıyı çaldım. Yaşlı bir çift kapıyı açtı ve beni içeri aldı. Bana yemek ve yatacak yer verdiler. O gece rüyamda ufak bir kız gördüm. Beyaz elbisesi ve siyah saçlarıyla çok tatlı bir kızdı ancak gözleri çok hüzünlü bakıyordu. "Burada olmaman gerekirdi.  Beni duymuştun. Neden dinlemedin.Yakında öleceksin." dedi. Söyledikleri beni dehşete düşürmüştü. Sabah uyandığımda evin yıkık dökük olduğunu fark ettim. Bu nasıl olurdu? Dün burası böyle değildi. Evde yaşlı çifti aramaya başladım. Bir odanın kapısı kapalıydı. Sanırım bu o çiftin odasıydı.Kapıyı yavaşça açtım. Oda parçalanmış cesetlerle doluydu.Korkmaya başlamıştım ve uzun süredir bir şey beni izliyormuş gibi hissediyordum. O korku ile evden çıkıp arabama koştum. En yakın benzin istasyonuna kadar arabayı sürdüm. İstasyondan polisi aradım. Polis geldikten sonra onları eve götürdüm.İlginç olan şuydu. Ortalıkta ev falan yoktu." Arkadaşım yolculuğuna devam etmeyip şehre döndü. Bu hikayeyi anlattıktan sonraki gün evinde ölü bulundu. Cesedi parçalanmıştı. Aynı yaşlı çiftin evindekiler gibi. Sorun şu ki dün gece ben de aynı kızı gördüm.


 ÇN:Biliyorum,biliyorum biraz geç yayınladım, özür dilerim.Bu pasta bloğun takipçilerinden biri olan Hanejima Nishi'ye ait.

15 yorum:

  1. Uuu ^^ Güzel bi pasta. Teşekkürler ^-^

    YanıtlaSil
  2. Vay... Etkileyici,ilginç ve güzel bir PC. Çok teşekkür ederim.... =D

    YanıtlaSil

  3. Rica Ederim ^-^ Beğenmenize sevindim :)

    YanıtlaSil
  4. Yeni CP lar bekliyorum sende he :3

    YanıtlaSil
  5. kısa ve etkileyici cp'lara güzel bir örnek daha. Çeviri için teşekkürler
    -Stoner

    YanıtlaSil
  6. çeviri değil hanejima'ya aitmiş kusura bakmayın, oldukça güzeldi ellerine sağlık.
    -Stoner

    YanıtlaSil
  7. Ayyy yoksa o kızı gören çocuktamı ölcek acaba

    YanıtlaSil
  8. İyi tırstım :D l

    YanıtlaSil
  9. Kısa cpler beni fazla korkutmuyor fakat nasılsa uzun cplerden çok kısaları seviyorum daha etkileyiciler

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^