14 Ocak 2015 Çarşamba

" Restraint "

Biliyorum küçüğüm, biliyorum. Avlanmaya, öldürmeye can atıyorsun. Sıcak kan ve parçalanmış etler için açlık duyuyorsun. Ne kadar zaman geçtiğini biliyorum. Ama bir süre daha sessiz kal çocuğum.

Evet bebeğim, bizim burda olduğumuzu bilmediğini görebiliyorum. Ama yine de biraz daha sessiz olmalısın. Bu tamamen kendini kontrolle alakalı tatlım. Sabırlı olmayı öğrenmelisin.

Ne kadar leziz koktuğunu biliyorum canım. Biliyorum.

Şşşş, çiçeğim, seni duyuyor. Bak. Kafasını bilgisayar ekranından nasıl da çeviriyor? Bize bakmadığını biliyorum bebeğim. Ama yine de seni hissediyor. Eğer dikkatlice hareket etmezsen insanlar bunu sezebilir. Genelde o hissi önemsemezler veya paranoya olduğunu düşünürler, ama yine de kıpırdamadan durman gerek.

Bak. Yine sakinleşti. Bu şekilde daha kolay olur.

Hayır küçük şey, peşinden koşup avlamak eğlenceli olmaz. Öyle yapmana izin verdiğin son zamanı hatırlıyor musun? Kız neredeyse kaçıyordu. Saatlerce temizlik yapmam gerekmişti. Hayır, karanlık için beklemek daha uygun, kalkanlarını indirene kadar bekle, ve sonra...

Endişelenme tatlı bezelyem. Başlangıçta abilerin ve ablaların da senin gibiydi. Daha da iyi olacaksın. Daha kontrollü. Sadece biraz daha pratiğe ihtiyacın var. İşte bu yüzden anneciğin burda, öğrenmene yardım etmek için.

Gözlerinin nasıl kapandığını görüyor musun? Daha fazla beklemeye gerek yok.

İşte. Uykuya daldı.

Işıklar kapalı. Her zaman ışıkların kapanmasını bekle bebeğim.Karanıkta daha eğlenceli oluyor.

Nefes alışını dinle...

Ah, küçüğüm, seni daha fazla bekletmeyeceğim. Hadi. Eğlen.

Sonrakini de deneyeceğiz.

Ç.N:
Yalnızken yanınızda biri varmış gibi hissettiğinizde belki de bu konuşmayı yapıyorlardır o_O
Ne dersiniz? :D 
Kısa CP'lerin etkisini bir kez daha yaşamışsınızdır umarım :3

16 yorum:

  1. Aynen öyle etkisini yine yasatti ^^. Zaten geceleri ışıkları kapaattigimda aklıma birçok şey geliyordu. Artık sanırım bu da gelecek O.o

    YanıtlaSil
  2. Ah hadi ama. Ben uyumayı planlıyordum ama. Neyse anlaşılan bu günde nöbet tutmamız gerekecek ^^ Bu arada sayfa çok hoş olmuş Rei :3

    YanıtlaSil
  3. Sayfa çok hoş olmuş Rei ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ^_^
      Şimdi daha dolu görünüyor :D

      Sil
  4. Rei bi daha asla karanlıkta uyumucam senin yüzünden :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim suçum ne :DD
      Ben sadece köprü görevi görüyorum *-*

      Sil
    2. Aslında sende haklısın ama napiyim gece okuyunca ayrı bi korktum :D

      Sil
    3. Sırtını (varsa) duvara yasla ve yorganı kafana kadar çekip uyu :D
      Olmazsa gece lambası al :D

      Sil
    4. Doğru söze ne denir ki :D Ama duvarda biri varsa napçax :D

      Sil
    5. Merak etme yoktur -,-
      Yoksa rahat hissetmezdin :D

      Sil
    6. Zaten hicbir zaman hissedemedim :D Acaba birileri mi var :D

      Sil
    7. Duvarın içindeki cesetlerle ilgili bir CP var belki de onu çevirmeliyim.. :D

      Sil
  5. Hemde nasıl yaşadım ben karanlıktan nefret ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben karanlığı severim :3
      Korkmuyorum ama korktuğum zamanlarda da severim karanlığı *-*

      Sil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^